Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- EXTRA URLOP - specjalista d/s turystyki
- Specjalista ds. turystyki Rainbow Tours WARSZAWA...
- REZYDENT HOTELOWY - KRETA GRECJA
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI ITAKA BEŁCHATÓW
- TUI Łomianki, specjalista d/s turystyki


Polskich turystów do Turcji wiózł zepsuty autokar
Polscy turyści mieli jechać do Turcji niesprawnym autokarem. Na szczęście w czasie postoju pasażerowie zauważyli, że tworzą się pod nim mokre plamy.
W sobotę (19.07.08) autokar wyjechał z kilkudziesięcioma turystami z Katowic. Pojazd miał przejść policyjną kontrolę w Katowicach, jednak kierowca tak się śpieszył, że przeglądu nie zrobił. Kolejni turyści wsiedli w Krakowie, jednak tam też nie udało się skontrolować autobusu. Na jednym z postojów podróżni zauważyli, że pod pojazdem są mokre plamy. Mówili kierowcy, by skontrolować pojazd, ale ten nie zareagował.
Powiadomiono policję, która zatrzymała autobus na granicy w Cieszynie-Boguszowicach. Policjanci zaczęli podejrzewać, że jest uszkodzony układ kierowniczy. W skoczowskiej stacji diagnostycznej pojazd poddano dokładnym badaniom. Potwierdziły się przypuszczenia policjantów.
Biuro podróży musiało wysłać po turystów inny autokar.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
WODA Z WC LUB Z KLIMY CIEKŁA
[2008-07-22 14:40 83.21.10.*]
, a ludziom odbiło i koniecznie musieli coś zepsutego znaleźć . Jak się diagnosta uprze zawsze coś znajdzie. Gdyby takie same kontrole przeprowadzić w PMK lub PKS to ręczę, że zaraz 90% taboru by stanęło.
Żaden diagnosta, po przyprowadzeniu do niego przez policję przez rozwścieczennie ludzi, nie podpisze sie po przeglądem. Oni sie boją i zaraz cos wynajdą, co w innym przypadku byłoby, jako mało istotne przepuszczone. odpowiedz »PLACZ, FATALNE WARUNKI, OBRZYDLIWE JEDZENIE, PODLOSC CZYLI B
[2008-07-23 12:55 85.222.18.*]
Byłam w Rawdzie na ostatnim turnusie i to co zaraz opiszę jeży włosy na głowie. Wyjechaliśmy z Katowic z ogromnym opóźnieniem - ponad 3 godzinnym. Miejsce w którym stał autokar nie było żadnej toalety. Kierowcy którzy podjechali spoznieni w zaden sposob nie przeprosili turystow za tak duze spoznienie. Jeden z kierowcow zachowywal sie wrecz agresywnie. Powiedzial ze on i tak nie dostal jeszcze zaleglych pensji od biura OK SERVICES i jak zaraz ludzie nie zamilkna to on moze w ogole nie jechac. Co wiecej okazalo sie, ze biuro nie wyslalo pilota. Gdy poprosilam o legitymacje pilocka kierowca zaczal sie smiac mi w twarz. Powiedzial zebysmy zapomnieli o pilocie bo biura nie stac na wykwalifikowanego pilota i nikt nie ma legitymacji pilockiej.Autokar był bardzo stary (ok 17 letni), spod szyb wyciekala woda w czasie deszczu, przod autobusu byl obdrapany. Jedna Pani chciala wezwac policje by skontrolowala stan techniczny autokary, ale kierowca jak to uslyszal to kazal ludziom szybko wsiadac i odjechal! Na nic zdaly sie klotnie z kierowca by szybko podjechal na policje w celu skontrolowania autokaru! Kierowcy zachowywali sie oprdynarnie. Nas jako turystow ktorzy zaplacili za ewypoczynek nie obchodzi to, ze kierowcy nie dostali pensji. W czasie podrozy autokar sie popsuł. Peklo boczne kolo. Okazalo sie ze kierowcy nie maja zapasowego i nie maja pieniedzy na wymiane na nowe. Ludzie musieli sie zlozyc na nowe kolo i na serwis! Autokar popsul nam sie na terenie Czech. Naprawa kola trwala ok 3 godzin. Wszyscy byli wsciekli. Jedna z rodzin zrezygnowala z wczasow z tym biurem i z Czech na wlasny koszt wrocili do Polski. Z tego co wiem beda wystepowac do sadu! Strasznie zaluje ze ja rowniez z moim mezem i corka nie wrocilismy jak oni. Na terenie Serbii zatrzymalismy sie na posilek w takim zajezdzie RED STar - okazalo sie ze musimy doplacac do jedzenie mimo, iz wczesniej zaplacilismy a biuro poinformowalo nas juz zadnych doplat nie bedzie! do Rawdy jechalismy 39 godzin. Bylismy strasznie opoznieni. Rezydentka nie znala hoteli w ktorych ma nas zakwaterowac. Nikt na nas nie czekal po przyjezdzie. Na zebraniu onformacyjnym sprzedawala wycieczki w ogole nie informujac turystow o waznych rzeczach. Na wycieczki jezdza nieprzygotowani piloci, czesto w autokarach brakuje klimatyzacji, nie jezdza z nami polscy kierowcy tylko bulgarscy. zadna rezydentka nie mowi w jezyku bulgarskim. Droga do Istambulu jest STRASZNIE NIEBEZPIECZNA! Na miejscu nikt nam nic nie opowiada. Rezydentka czyta z ksiazki. Nic nie wie i nic nie umie. Reszta wycieczek jest zorganizowana fatalnie. Wszystkie wycieczki sa bardzo drogie. Wystarczy pojsc na miasto i kupic w innym biurze wycieczki o polowe tansze z wykwalifikowanym polskim przewodnikiem w luksusowych autokarach z fantastyczna klimatyzacja. Jedzenie w hotelu ELWIRA JEST OBRZYDLIWE, PORCJE BARDZO MALE. kTOS JUZ O TYM TUTAJ NAPISAL! I NIE WYMIENIAJCIE PIENIEDZY U WLASCICIELKI HOTELU BO TO JAWNE OSZYUSTWO. nIE DAJCIE SIE NA TO NABRAC. Boze te wakacje byly jedne z najgorszych w moim zyciu. Chamstwo jakim odznaczala sie jedna z rezydentek bylo wprost niewyobrazalne. Zreszta dziewczyna ta nie miala zadnych kwalifikacji ani uprawnien by pracowac w turystyce! Pokoje strasznie odbiegaly od tego co mozna podziwiac w folderze. OSOBY KTORE DOSTALY OD BIURA DARMOWE WYCIECZKI Z OKAZJI DNIA KOBIET, ALBO WALENTYNEK NIE MAJA CO LICZYC NA GRATISY! TO BYLO OSZUSTWO. NICZEGO NIE DOSTALAM, CO WIECEJ MUSIALAM PLACIC DWA RAZY TYLE ZA WYCIECZKE NIZ BYLO TO OBIECANE! Nikt nie ma zadnych informacji, nikt nic nie wie. Rezydentki nie chca na miejscu podpisywac reklamacji - tlumacza sie ze biuro zakazalo im to robic. Poszukajcie w internecie informacji na temat tego biura i naprawde nie dajcie sie nabrac i oszukac. Lepiej zrezygnowac i stracic troszke pieniedzy, niz wrocic ze skolatanymi nerwami. Nie bylismy ubezpieczeni. Za wizyte u lekarza na miejscu ludzie musieli placic. Rezydentka zreszta nie miala zielonego pojecia gdzie jest lekarz! NIE DAJCIE SIE NABRAC! NIE WARTO. SZKODA WAKACJI I ŁEZ! odpowiedz »
a ILE TO WSZYSTKO KOSZTOWAŁO?
[2008-07-23 13:56 83.21.26.*]
I za jakie świadczenia Pani zaplacia, czyli co bylo w cenie odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
TFG cieszy się z rekordowego 2024
Ruszył Promocyjny Program Wsparcia dla Spotkań i
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Szumne zapowiedzi, a stawki
Starsze aktualności:
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Mało Polaków wyjechało turystycznie na
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała
Problemy z paliwem na londyńskim Heathrow!
Przybywa pasażerów w Goleniowie
Najlepsze kierunki podróży na każdy miesiąc tego roku
Gorączka złota w branży turystycznej
Prawie 23 godziny opóźnienia miał samolot z Pyrzowic do Rzymu
Oślepiał pilotów samolotów na paryskim lotnisku
26 czerwca startuje budowa Muzeum Historii Żydów Polskich
Automatyczny check-in w hotelach Sheraton
Dwunasto kondygnacyjny hotel w Rzeszowie?
Ulewne deszcze w Grecji powodują podtopienia
Konferencja "Business to Nature"
Egipt: rząd podpisuje umowy gwarancyjne z organizatorami turystyki
Air One zmienia samoloty na Airbusy
Turyści przyjadą po urodę do Torunia?
Włosi następna ofiary zamachów?
Ryanair jest zainteresowany kupnem portu Stansted
Legitymacje z nieaktualną zniżką ważne do 31 grudnia?
Trwa przetarg na budynki Twierdzy Modlin
Ryanair zakończy loty z Bydgoszczy?
Gdzie najlepiej przenocować w Poznaniu?