Automatyczny check-in w hotelach Sheraton

Nowa usługa oferowana przez sieć hoteli Sheraton została już uruchomiona w nowojorskim hotelu Sheraton New York Hotel & Towers. O początku tego miesiąca klienci przybywający do hotelu są obsługiwani przez terminale przypominające kioski automatycznej odprawy na lotniskach.


Automatyczna rejestracja jest przeznaczona głównie dla klientów, którzy wcześniej zarezerwowali pokój za pomocą Internetu lub telefonicznie. Po wejściu gość spędza przy terminalu około minutę. Po wprowadzeniu numery karty kredytowej, następuje potwierdzenie rezerwacji oraz wydanie klucza i rachunku (który może również zostać przesłany automatycznie mailem).

Za pomocą terminala można również zmienić rezerwację, zamówić dodatkowe usługi oraz dostać nowy klucz, a także odbierać wiadomości. Jeszcze nie wiadomo, kiedy nowa usługa zostanie wprowadzona również w Europie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję