TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Biuro zapłaci turystom tylko 9200 pln odszkodowania!

W piątek 10 czerwca 2005 r. rodzina Państwa B. wygrała w sądzie apelacyjnym proces z biurem podróży, które "zepsuło turystom wakacje".


Sprawa dotyczy wczasów na Rivierze Tureckiej. Państwo B. pojechali tam z biurem Wezyr Holiday, w którym za dwutygodniowe wczasy w pięciogwiazdkowym hotelu Botanik w Alanyi zapłacili ok. 14 000 zł (samolot, dwuosobowy pokój z dostawkami dla synów oraz wyżywienie, bar i inne atrakcje dostępne w hotelu).

Po przyjeździe do hotelu turyści poczuli się zawiedzeni. Dostali pokój z zapuszczoną łazienką, odłażącą wykładziną i kablami w szafie. Za oknem hałasował brzęczący generator.

Państwo B. poprosili o zmianę pokoju na zgodny ze standardem opisanym w ofercie katalogowej. W odpowiedzi organizator zaproponował zamianę pokoju, ale pod warunkiem, że turyści dopłacą i zrzekną się dalszych roszczeń.

Państwo B. wszystkie niedogodności nagrali kamerą, a po powrocie do kraju zażądali od biura 40 000 zł odszkodowania, w tym 15 000 zł za zmarnowany urlop, co jest w Polsce żądaniem precedensowym.

Organizator przyznał, że warunki istotnie nie były takie, jak prezentowane na zdjęciach w katalogu, ale wynika to z tego, że hotel jest kompleksem kilku budynków w różnym standardzie, wzniesionych w różnych latach, a pięciogwiazdkowy hotel w Turcji, zazwyczaj charakteryzuje się niższym standardem niż w Europie.

Pierwszy wyrok sądowy w tej sprawie nakazał organizatorowi zwrócić turystom 100% kosztów podróży. Wezyr Holiday złożyło jednak apelację. W ubiegły piątek sąd apelacyjny zmniejszył odszkodowanie do 9 200 zł. Sędzia orzekł, że o warunkach urlopu decyduje umowa, a nie zdjęcia w katalogu, które są tylko reklamą obiektu. Zarzucił jednak organizatorowi, nie zapewnienie turystom spokojnego wypoczynku, bo państwo B. dostali zapuszczony pokój i hałasujący generator za oknem.

Wyrok jest prawomocny.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
odszkodowanie Wezyr Holiday Botanik Alanya za zmarnowany urlop w Alanyi wyrok sądowy arya hotel beach biuro wczasy sugar opinie holidays podróży o z


Komentarze:

    • I DOBRZE... 

      [2005-06-13 13:18 999.999.999.*]

      NIE RZETELNI TOUROPERATORZY POWINNI BYC ELIMINOWANI Z RYNKU NIE TYLKO "RĘKĄ EKONOMII" ALE TEŻ I PRAWNIE. JEST WIELE BIUR KTORE WYKUPUJĄ POKOJE O NAJNIŻSZYM STANDARDZIE W DANYCH HOTELACH I SPRZEDAJA JAKO TO SAMO CO OFERUJA DROZSZE BIURA. UWAZAM ZE WEZYR POWININ ZWROCIC 100%.   odpowiedz »

    • wezyr 

      [2005-06-13 21:57 999.999.999.*]

      W ubiegłym roku, również spędzilismy wakacje z Wezyrem.Bylismy w sąsiadującym hotelu z Botanikiem.Na miejsce przyjechaliśmy w nocy,z dwójką małych dzieci.Na zakwaterowanie czekaliśmy do 5 rano.Otrzymaliśmy pokój z widokiem na przejście,z jedną dostawką.Standard znacznie niższy,niz opisywany w katalogu.Na prośbę zmiany pokoju,dowiedzieliśmy się,że powinniśmy być zadowoleni,że dostaliśmy pokój w tym hotelu.W dniu naszego przyjazdu,nie mieli wolnych miejsc.w naszym przypadku,chyba ze względu na dzieci,zostaliśmy potraktowani ulgowo.Spotkaliśmy rodzinę która mieszkała dwie doby,w hotelu 2 gwiazdki,gdyż również nie było zakwaterowania dla nich w Wezyrze(tak na marginesie za pobyt 2 tygodniowy,zapłacili ponad 19.000 tysięcy).Dwa lata temu,byliśmy w Tunezji,mieliśmy zapłacone za pokój z widokiem na morze,a zakwaterowali nas w pokoju z widokiem na wielkie wiatraki od klimatyzacji,które strasznie głośno pracowały.Myślę,że była to podobna sytuacja,do opisywanej i przyznam,że współczuję państwu B.Akurat w naszym przypadku,w obydwu sytuacjach dostaliśmy pokoje,które mieliśmy zagwarantowane w Polsce.Ale ile to,kosztuje zdrowia,nerwów i ostrej wymiany zdań.No cóż,my bedziemy zawsze tylko polaczkami.Mimo,że taki wyjazd kosztuje nas znacznie drożej niz np.Niemców.Uważam,że państwo B.,bardzo słusznie postapiło,mam nadzieję że zapoczątkuje to walkę z nieuczciwymi Biurami Podróży.Najwyższy czas,żeby zaczęto dbać również o polskiego turystę.Wracając jeszcze do Wezyra,prawie wszyscy wypoczywający w tym okresie,mieli podobny problem.Parę rodzin rezydenta widziało w dniu przyjadu i odjazdu.Na ich prośby o kontakt,nie było zadnego odezwu.Najbardziej byli zawiedzeni,brakiem mozliwości skorzystania z wycieczek fakultatywnych.   odpowiedz »

      • wypoczynek 

        [2005-06-14 12:46 999.999.999.*]

        Byłem na wczasach z Jet Touristic......koszmarny hotel o wdzięcznej nazwie Sugar Beach z reklamowanym krytym basenem - tylko , że bez wody
        4* - namalowane na elewacji, plus przy kwaterowaniu 2 pilotki uciekły przed turystami dla których nie było miejsc w pokojach, 22 osoby w tym dzieci spędziły pierwszą noc na fotelach w recepcji
        rezydenta nikt nie widział przez tydzień
        - i najciekawsze, obsługa hotelowa organizowała regularne rewizje w pokojach w poszukiwaniu zakupionych artykułów spożywczych, kóre były rekwirowane m.in owoce
        bajka - Turkey and Jet Touristic never more   odpowiedz »

        • wypoczynek 

          [2006-09-28 09:50 83.16.224.*]

          hmm... przeglądajac stronę internetową Jet Touristic nie znalazłem tam takiego hotelu.... Sugar Beach??? gościu chyba ci sie biura pomyliły :)))   odpowiedz »

          • wypoczynek 

            [2008-09-18 12:43 90.141.49.*]

            ja byłem w podłym hotelu Moonlight w Antalya i też go nie ma w internecie bo to jest totalne dno , wiec sie nie reklamuja!! jestes oszust???? czy pracujesz w wezyrze???   odpowiedz »

    • Chytry dwa razy traci 

      [2005-06-14 13:09 999.999.999.*]

      trzeba jeździć ze sprawdzonymi touropertorami. Ci którzy uważają że mają świetna ofertę, bo zapłacili za nią dużo mniej niż u konkurencji przeważnie wracają rozczarowanil, a w odpowiedzi słyszą: "... za takie pienądze, to czego się Pan spodziewał... "
      Powtórze się: chytry dwa razy traci....
        odpowiedz »

      • wezyr 

        [2005-06-14 14:00 999.999.999.*]

        Drogi panie!
        Ja i moi znajomi jeżdzimy z różnymi Biurami Podróży,po całym świecie.I proszę mi wierzyć,że udany urlop zależy od odrobiny szczęścia.Oczywiście zgadzam się z panem,że nie można wymagać basniowych wakacji w hotelu *** i ** gwiazdkowym(zwłaszcza w krajach arabskich).Chociaż moim zdaniem dużo zależy od podejścia do wyjazdu.Ale z własnego doświadczenia wiem,że i w **** gwiazdkowych polak będzie polakiem. I jeżeli się nie wykłóci o swoje,to może mieć warunki takie jak opisywany przypadek.   odpowiedz »

        • CZYTAM I SIę ZAłAMUJę 

          [2006-03-23 22:29 212.106.168.*]

          Z rodziną chcemy się wybrać na wypoczynek do Turcji-z WEZYREM.Czas nas goni,a ja nadal nie wiem co robić.kiedy czytam takie rzeczy.....Jesteśmy zwykłymi "zjadaczami chleba"i aby wybrać się na taki wypoczynek,musimy się zapożyczyć.Hotel ***-na zdjęciach rewelacja, All Inclusive,za 2 osoby + dziecko 4,600 zł w połowie maja!!!! Więc na co my mamy liczyć,skoro gdzie nie spojrzeć same skargi.Wybieramy się dokładnie do Alanya-hotel KRIZANTEM.Bardzo proszę o jakieś opinie.Mam stracha,że zawiodę moich bliskich.......   odpowiedz »

          • CZYTAM I SIę ZAłAMUJę 

            [2007-08-28 15:28 80.55.37.*]

            Krizntem to dobry hotel   odpowiedz »

            • CZYTAM I SIę ZAłAMUJę 

              [2013-01-15 20:30 83.23.22.*]

              OSTRZEGAM!!!!!!!
              Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
              Nie polecam oszuści naciągacze   odpowiedz »

          • CZYTAM I SIę ZAłAMUJę 

            [2007-12-03 09:43 85.221.166.*]

            Poczekajcie do początku maja!!! Kupicie za połowę.   odpowiedz »

            • prosze o opinie 

              [2008-03-25 11:15 83.3.208.*]

              w sieprniu chce sie wybrac do Turcji z biura Ezyr, do Alanyji dokladnie, do konca tego tygodnia trzeba wplacic jakos kwote symboliczna...ogolnie za osobe wynoi 1450 zl, czy mam sie obawiac jakis nieprzyjemnosci ze strony organizayjnej Wezyra? taki wyjazd troche kosztuje i niechcialabym sie zawiesc, prosze o szybka odpowiedz, dziekuje   odpowiedz »

          • CZYTAM I SIę ZAłAMUJę 

            [2013-01-15 20:30 83.23.22.*]

            Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
            Nie polecam oszuści naciągacze   odpowiedz »

        • wezyr 

          [2008-03-25 14:55 87.99.22.*]

          My również nie mamy dobrych wspomnień jeżeli chodzi o biuro Wezyr - nasze pierwsze zagraniczne wakacje - i masa problemów - wszystko opisaliśmy na stronie www.wezyr.turystyka.pl   odpowiedz »

        • wezyr 

          [2008-09-02 00:20 80.50.54.*]

          Oszusci i kombinatorzy!!!
          Wykupilismy wczasy w 4+ * hotelu. Sledzilismy wszystkie opinie o tym hotelu, ale tuz przed wyjazdem pojawila sie jedna, ktora nas zaniepokila. Okazalo sie, ze w hotelu jest jeszcze jeden budynek, ktory wyglada jak slams i tam sa kawterowni m.in.Polacy tuz po przyjezdzie. Zadzwonilam przed wyjazdem do biura i zapytalam o ten budynek, na co uslyszalam ze to na pewno jakas antyreklama ale Pani zaznaczyla nam w umowie, ze zyczymy sobie w budynku A lub B, ktore odpowiadaly standardowi 4*. Po przyjezdzie Pani rezydentaka szybko zniknela nie chcac podac nam nawet tel. do siebie a my zostalismy oczywiscie zakwaterowni w tym dodatkowym budynku C, ktory odpowiada max 2* (posiadam zdjecia). Po wielkich awanturach (dzieki Bogu bylo nas 9-cioro a w jednosci sila) udalo sie nam nastepnego dniawywalczyc apartamenty 4-osobowe (2 pokoje i 1 wspolna lazienka) w bydynku B, ktory byl juz hotelem 4*, ale nadal nie byly to pokoje za ktore zaplacilismy. Po kolenych 2-dniach koczowania przy recepcji i jalowych dyskusjach z rezydentami otrzymalismy wreszcie pokoje jakie byly gwarantowane umowa. Prosze Panstwa a teraz wyjasnie na czym polega oszustwo biura Wezyr. Otoz to, ze kombinuja i wpychaja ludzi na kilkudniowa mine to dopiero jedna strona medalu, nastepnie proponuja w ramach zadoscuczynienia jakis lokalny wieczor, lub inna niedroga rekompensate, na ktora zazwyczaj wiekszosc ludzi sie zgadza w zamian za rezygnacje z jakichkolwiek roszczen. Nasze wkurzenie siegnelo Zenitu i nie przyjelismy takiego rozwizania pod uwage. Koczowalismy 4 dni na walizkach zmieniajac w tym czasie 2 razy pokoje, zanim dotarlimy do wlasciwego. Zazadalismy rekompensaty finasowej, ale.... no wlasnie....w umowie jest napisane, ze jakichkolwiek roszczen mozna dochodzic po potwierdzeniu stanu faktycznego przez rezydenta lub inna upowazniona osobe. I uwiezcie okazlo sie, ze zadnej takie osoby w calej Turcji nie ma i pewnie nigdy nie bylo.... Wszystkie pisma z naszej strony byly przyjmowane tylko do wiadomosci biura bez potwierdzenia stanu faktycznego. Panie rezydentki z kamienna twarza mowily nam, ze one tego nie napisza, pomimo ze wiedza gdzie jestesmy kwaterowani i jedyne co moga, to przyjac do wiadomosci biura. Naszej rodzinie ktora jednoczesnie w Warszawie probowala nam pomoc, podawano jakies nazwiska i numery telefonow, po czym okazywalo sie albo ta osoba juz dawno nie pracuje lub nie jest kompetentna zeby potwierdzic stan faktyczny. Niezly przekret.... Ciekawe czy to wszysto w ramach prawa...?   odpowiedz »

          • wezyr 

            [2008-09-16 11:59 83.31.229.*]

            potwierdzam, a dodam, że w ramach rekompensaty wezyr wywiózł mnie na darmową wycieczkę do.... centrum handlowego ze złotem , gdzie ceny przewidziane były dla magnatów blisko 4 krotnie wyższe niż w Polsce, do tego natarczywi sprzedawcy , którzy chodzili za mną krok w krok i niemal byli oburzeni, że nic nie kupuje, Pani rezydent oczywiście na wejściu czule przywitała się z pracownikami centrum , co upewniło mi , ze wezyr ma umowe z centru by dostarczać tam klientów nie zdziwiłabym się gdzyby miał prowizje od sprzedaży.   odpowiedz »

        • wezyr 

          [2008-10-14 14:08 217.76.116.*]

            odpowiedz »

        • wezyr 

          [2008-11-18 20:26 83.9.141.*]

          Dwa tyg temu wróciłem z Egiptu (Sharm el Sheikh - hotel Tropicana Grand Azure 5*). Wszystko było OK. Doskonały hotel (szczerze polecam zwłaszcza dla osób z pociechami i lubiących ciszę), bardzo miła i kompetentna rezydentka, dobrze zorganizowane fakultety (zawsze polskojęzyczny przewodnik). Dostałem wszystko za co zapłaciłem. 100% zgodności oferty z rzeczywistością. Być może następny wypad do Egiptu również z wezyrem...
          p.s.
          mała aczkolwiek praktyczna uwaga...
          po przyjeździe, w trakcie meldunku w hotelu warto do paszportu włożyć 20$ a w zamian dostaniecie pokój w części hotelu najbliżej położonej plaży. Szkoda czasu na fakultet pod hasłem "wyprawa na quadach do wioski beduinów".   odpowiedz »

        • wezyr 

          [2009-07-28 00:44 213.227.67.*]

          W czerwcu 2009 bylem w 5* hotelu Cesars kolo Side na wakacjach z wersji Ultra All Inclisive. Hotel spelnia standard rosyjskiego hotelu robotniczego z lat 50. Ultra....dotyczy chyba ilości Rosjan, ktorzy w 3 minuty zbierali całe jedzenie, a obsluga nie nadązała go uzupełniać. Wino bylo zlewane z kilku butelek i oferowane jako oryginalna butelka. W pokojach brud, zdewastowane wyposażenie. Chamska obsługa w recepcji. Plaża koszmarnie brudna, a dodatkowa atrakcją były wałęsajace sie psy, sikajace na leżaki. Wezyr oszukuje naiwnych! Zdecydowanie odradzam kontakt z Biurem i wczasy w tym hotelu.   odpowiedz »

          • wezyr to banda oszustow 

            [2010-09-01 19:22 41.178.136.*]

            jestem na wczasoch z biurem wezyr kupilam w sobote 28.08 wczasy w egipcie w 4 gwiazdkowych hotelu mialo byc super okazalo sie ze hotel to porazka pokoje z grzybem ogladnelam 3 i jeden gorszy od drugiego jest to hotel panorama bungalow el gouana masakra totalna brak cieplej wody a nawet brak calkowicie wody mrowki i robactwo na plazy a wezyr olal mnie totalnie jestem z dzieckiem za zmiane hotelu kazali mi zaplacic ewentualnie moga mi dac zniszke na wycieczke 25%paranoja placi sie kase a nic sie niedostaje niekupujcie u wezyra wczasow   odpowiedz »

          • wezyr 

            [2010-10-12 00:06 188.33.146.*]

            W/g naszej opinii ta instytucja nie zasługuję na nazwę- biuro podróży! Brak rezydentów na miejscu. trudno dostępni pod telefonem. Ich rola polega wyłącznie na wciskaniu wycieczek. Zmiany w odlotach samolotów, o czym informują na mniej niż dzień przed planowanym wyjazdem- trąca oszustwem i powinna zainteresować się tym prokuratura. Taka sama sytuacja jeśli chodzi o godziny powrotu. Też dają znać o tym na mniej niż 12h przed faktyczną zbiórką przed hotelem i w rezultacie zostaje jakieś 3h na spakowanie się i wymeldowanie. Przykładowo wylot z Katowic miał być planowo o godz 22:15 w niedzielę, dostaliśmy info na maila że odlot jest jednak o godzinie 11:45 rano w niedzielę ( a co by się stało, gdybyśmy nie otwierali poczty? Pewnie nie uznali by reklamacji) Pierwszy i ostatni raz korzystaliśmy z usług WEZYRA.

            PS Mam dziwne wrażenie że pozytywne opinie o tym biurze wystawiają jego pracownicy.

            Rafał i Justyna   odpowiedz »

          • wezyr 

            [2010-10-13 23:27 89.78.174.*]

            byłem i potwierdzam. Cesars z folderu nie nic wspólnego z Cesars oferawanym na żywo przez wezyra. zamiast 5***** nocowałem w hotelu robotniczym, z którego do plaży było ponad 300 m , a nie wg opisu "przy plaży" reklamacja złozona do wezyra , była delikatnie mówiąc olana przez to "biuro". NIGDY WIĘCEJ wezyr!!!   odpowiedz »

          • wezyr 

            [2011-10-28 09:51 82.143.187.*]

            Uwaga. Wezyr organizuje wycieczki handlowe do sklepów w Turcji (złoto, skóry, chałwa). Po powrocie do Polski mimo przejścia procedury na lotnisku z Vat Off jakieś sklepu pobierają mi bez mojej wiedzy kasę z karty kredytowej bo niby procedura odprawy niedopełniona!!! I z nikim nie można się dogadać. Woda w usta, kasa z konta leci... Uważajcie!!!   odpowiedz »

          • wezyr 

            [2013-01-15 20:30 83.23.22.*]

            Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
            Nie polecam oszuści naciągacze   odpowiedz »

        • wezyr 

          [2010-10-21 14:35 82.177.78.*]

          Wczoraj wróciłem z Alanyi wszystko super. Transfer z lotniska do Hotelu bardzo sprawny, zostaliśmy zameldowani, rezydent wszystko opowiedział w czasie jazdy do hotelu co gdzie jest, gdzie warto iść zwyczaje i upodobanie turków itd, na drugi dzień spotkanie z rezydentem bardzo w porządku wszystkie sprawy załatwione. Hotel Gunes Sun Time, położenie hotelu bardzo ekstra do plaży 50 metrów przejście przez ulicę ale no problem bardziej deptak niż ulica. Z boku zaraz supermarket także kupowanie czegoś sobie luksus. Łazienki mogły by być troszkę ładniejsze ale kto siedzi na wakacjach w łazience. Pokoje co dzień sprzątane, czysto. Powrót też ok godzina podana odjazd co do minuty na lotniko. Lot o godzinie podanej na bilecie zero opóźnień. Linie lotnicze FREEBIRD luksus jedzonko podali kazdej osobie na pokładzie i napoje. super polecam wezyr.   odpowiedz »

        • wezyr - powódź w Egipcie 

          [2011-01-01 22:54 83.9.167.*]

          Nigdy więcej z tym biurem. WEZYR powinien zniknąć z z rynku turystycznego, agencje które prowadzą sprzedaż wycieczek tego biura powinny się mocno zastanowić co proponują swoim klientom.
          Byłam z rodzina w Hurgadzie od 23.12.2010 do 30.12 a własciwie do 31.12.2010.wykupiliśmy trzy wycieczki u rezydenta ( dowiedzielismy sie od niego ze z biurem bezpiecznie zwlaszcza ze jwstesmy z dwojka dzieci).
          Ostatnia wycieczka byla do Kairu w przeddzien wylotu do polski.W drodze powrotnej 150 km przed Hurgada ok godz. 22.00 utknelismy w korku i oczywiscie nikt nie wiedzial co sie dzieje od opiekuna grupy najpierw dowiedzielismy sie ze jest bardzo duzy wypadek po dwoch godzinach info ze strajk , po polnocy okazalo sie ze byla powodz wszystie autostrady sa zalane a droga do Hurgady calkowicie zamknieta.Oczywiscie opiekun nie wie kiedy ruszymy .Rano dostalismy na sniadanie po jednym malutkim soczku i paru wafelkach, na obiad po buleczce z blizej nie okreslonym "stekiem". W autobusie kilkoro malych dzieci , koncza nam sie pieniadze, dzieci sa juz u kresu wytrzymalosci a my dalej nie wiem kiedy ruszymy z miejsca z biura w Hurgadzie nawet nie potrawili sie do nas odezwac.
          Ok 14.00 ruszylismu wreszczie z miejsca, do hotelu dotarlismy popoludniu i zaraz dowiedzielismy sie ze za pol godziny mamy byc spakowani.Niewyspani , brudni , glodni i wykonczeni po 40 godzinach w aytokarze mamy na biegu sie pakowac.Kiedy przyjechal po nas opiekun by przewiesc nas do innego hotelu chcielismy z męzem doplacic roznice w cenie za dobe miedzy jednym hotelem a drugim poniewaz dzieci juz spaly.
          Niestety SZEF BIURA WWEZYR W HURGADZIE , KTORY PODOBNO Z POCHODZENIA JEST TURKIEM NIE POZWOLIL NAM NA TO, kiedy zazadalismy zwrotu kosztow za 3 posilki x cztery osoby ktore nam przepadly w hotelu uslyszelismy ze TO NASZ PROBLEM I TAK BYLO ZA KAZDYM RAZEM . Kiedy w koncu zbudzilismy dzieci i chcielismy oposcic hotel SZEF - TUREK kazal nam zaplacic za rozpoczeta dobe w hotelu 50 dolarow , jest godzina 23.30 jedno z dzieci spi mi na rekach drugie obok w fotelu a nas nie chca wyposcic z hotelu. Nasz rezydent ktory byl z nami caly czas juz chcial to za nas zaplacic bo nam juz zabraklo pieniedzy ale ok 24.00 okazalo sie ze mozemy jechac do drugiego hotelu.
          I tam przezylam kolejny szok : karaluchy , brak cieplej wody , brud i smrod. Jes godzina pierwsza w nocy a ja dopiero klade dzieci spac po dwoch dnich spedzonych w autokarze. O warunkach na jadalni nastepnego dnia nie wspomne , mozecie si domyslic po tym co zastalam w pokoju hotelowy. Ruszamy na lotnisko w autobusie opiekun rozdaje bilety lotnicze i tu ponowna niespodzianka ja zamiast do Krakowa dostalam biel lotniczy do Katowic, inni zamias do Gdanska to do Warszawy, jeszcze inni zamiast do Wroclawia to do Poznania w zapytaniu dlaczego tak uslyszelismy ze tylko na takie loty udalo sie zdobyc dla nas bilety , ok moge w to uwierzyc , na kazdym lotnisku mial byc podstawiony autokar aby dowiezc nas do miejs docelowych , nie wiem jak bylo u innych uczestnikow tej fatalnej wycieczki do Kairu ale na nas tj. 8 osob w Katowicach zaden autokar nie czekal , musielismy sobie zaplaci z wlasnej kieszeni busa do Krakowa. Dtarlismy do domu na godz. 20.00. Tak zakonczyl sie moj pobyt w Egipcie.
          PRZEZYLAM Z RODZINA PRAWDZIWY KOSZMAR, MOI DRODZY JESLI MACIE TYLKO MOZLIWOSC OPOWIDZCIE MOJA HISTORIE WSRO SWOICH ZNAJOMYCH ABY ICH PRZESTRZEDZ PRZED TYM BIUREM , NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USLUG , TO BANDA BEZWZGLEDNYCH DOROBKIEWICZOW. TRAKTUJA LUDZI JAK ZWIERZETA.

          NIGDY WIECEJ Z WEZYREM !!!   odpowiedz »

          • wezyr - powódź w Egipcie 

            [2011-11-10 12:12 87.206.28.*]

            A kto mądry wybuera się dzień przed wylotem do Kairu??? i to jeszcze na dodatek z małymi dziećmi??   odpowiedz »

          • wezyr - powódź w Egipcie 

            [2013-01-15 20:29 83.23.22.*]

            Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
            Nie polecam oszuści naciągacze   odpowiedz »

        • wezyr- porażka 

          [2012-05-21 14:23 195.116.178.*]

          Biuro Wezyr to chyba najgorszy pomysł na spędzenie urlopu. Traktują ludzi predmiotowo, nie sprawdzają standardu Hotelu, rezydencji nie interesują się wczasowiczami. Bylismy w terminie 28.04-05.05.2012 w Hotelu Alanis w Turcji- standard według Wezyra to 4 gwiazdki. A w tym standardzie- brak ciepłej wody- 2 razy zgłaszaliśmy problem, raz rezydentce za drugim razem w biurze wezyra. Woda ciepła została puszczona na 3 godziny. Przy basenie brudne parasole. Brak kontaktu z rezydentką, która pojawiła się pierwszego dnia pobytu, posprzedawała wycieczki fakultatywne i zniknęła nie interesując się zupełnie wczasowiczami oraz nie zostawiając żadnych namiarów na siebie. W ofercie All inclusive jedzenie monotonne- ale to wiadomo nie każdemu można dogodzić. O terminie wyjazdu powrotnego na lotnisko dowiedzieliśmy się dopiero około godziny 20.00 dzień przed wyjazdem-w hotelu brak jakiejkolwiek tablicy informacyjnej..Cała grupa zaraz po tej informacji zgłosiła w recepcji zapotrzebowanie na "lunch box", który mieliśmy odebrać przed 7 rano w dniu wyjazdu w recepcji. W dniu wyjazdu okazało się że śniadanka nie ma. Recepcjonista powiedział że przekazał inf. do kuchni ale nie wie czemu zamówienie nie zostało zrealizowane. Cała sytuacja odbywała się przy rezydentce która przyjechała odebrać nas hotelu. Tak więcej cały dzień drogi bez żadnego posiłku. W związku z tym jak nas potraktowali na koniec pobytu cała grupa z tego turnusu złożyła reklamację. Jeszcze w autokarze wypełniliśmy drugi reklamacyjne. A oto odpowiedz biura: "W odpowiedzi na pismo łożone w Turcji (.....) wyjaśniamy iż po skontaktowani się z naszym przedstawicielem w Turcji, firmą Odeon Tours uzyskaliśmy następujące informacje: W KWESTII BRAKU CIEPŁEJ WODY WYJAŚNIAMY IŻ W KRAJACH BASENU MORZA ŚRÓDZIEMNEGO WODA JEST ZWYKLE PODGRZEWANA DZIĘKI BATERIOM SŁONECZNYM. JEJ TEMPERATURA JEST WIĘC UZALEŻNIONA OD NASŁONECZNIENIA. ILOŚĆ CIEPŁEJ WODY ZALEŻY TAKŻE OD ILOŚCI KORZYSTAJĄCYCH Z NIEJ OSÓB W DANEJ CHWILI. (....) wszystkie zamówienia na tzw. "lunch box" muszą być złożone w recepcji hotelu maksymalnie do godziny 21.00 na dzień przed planowaną wycieczką lub transferem. NIESTETY Z INFORMACJI OTRZYMANEJ OD HOTELU WYNIKA, IŻ PRACOWNICY RECEPCJI NIE OTRZYMALI OD PAŃ PODOBNEGO ZGŁOSZENIA. W związku z powyższym nie możemy uznać reklamacji pań za zasadną"
          W odpowiedzi na reklamację nie padło ani jedno przepraszam z ich strony. Potraktowali nas jak kłamców i reklamację uznali za "niezasadną"
          Karolina K.   odpowiedz »

          • wezyr- porażka 

            [2013-01-15 20:29 83.23.22.*]

            Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
            Nie polecam oszuści naciągacze   odpowiedz »

        • wezyr 

          [2012-07-03 14:53 83.27.214.*]

          a ja własnie kupuję wyjazd, choć zapoznałam sie szczegółowo z waszymi opiniami. Po prostu nie ma wyjścia , inne biura robią dokładnie tak samo, jeździłam z Rainbow tours, z Itaką... To jest norma, żadne polskie biuro nie interesuje sie standardem hotelu, ani osoby na miejscu się tym nie interesują (poza sprzedaża wycieczek). Chcesz mieć pewność to jedż z niemieckim neckermannem - nie zawiodłam sie jeszcze - ale to dojazd własny i znajomośc niemieckiego. Jak chcesz lecieć z polskiego lotniska to trudno.   odpowiedz »

          • wezyr 

            [2013-01-15 20:29 83.23.22.*]

            Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
            Nie polecam oszuści naciągacze   odpowiedz »

        • wezyr 

          [2013-01-15 20:29 83.23.22.*]

          Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
          Nie polecam oszuści naciągacze   odpowiedz »

    • wezyr ma za nic swoich klientów 

      [2005-06-14 13:29 999.999.999.*]

      Wczasy w Turcji, owszem były udane, ale najgorsze nastąpiło potem.Gdy już w Polsce okazało się, że nie ma bagażu,a co na to wezyr?NIC TYLKO ŚMIECH I PRZYKRO NAM,UBEZPIECZENIE TO AŻ 800 ZŁ, szkoda tylko, że wartość bagażu wynosiła 20tyś.... rezydentka w Turcji i samo biuro nie zrobiło nic, do tego zostaliśmy zmuszeni do zapłaty za napoje których nie piłyśmy. Na zdrowie Wezyrze spotkamy się w sądzie!!!!!!!!!!!!   odpowiedz »

      • A co to za bagaż wartt 20 tysięcy zł?? 

        [2005-09-13 14:17 999.999.999.*]

        Pozatym wystarczy dokupić ubezpieczenie =- a nie biadolić na Organizatora. A jak dom Ci powódź zaleje, to bedziesz biadolił na developera, czy na administracje, czy będziesz miał pretensje do siebie, ze nie masz uybezpieczenia.   odpowiedz »

      • Wezyr nie odpowiada za Wasz bagaż 

        [2005-09-19 13:00 999.999.999.*]

        A od kiedy to organizator odpowiada za to, że linie lotnicze zgubiły bagaż? Pierwsze słyszę!   odpowiedz »

    • wakacje z wezyrem :-( 

      [2005-08-12 17:46 999.999.999.*]

      W 2002 roku bylam z Wezyrem w Icmeler w Turcji, bylo w miare. W tym roku pojechalam z czworka przyjaciol do Clubu Arya w regionie Bodrum. Myslałam, ze skoczę do morza ze wstydu. Brud, zapuszczone łazienki i pokoje, scierki zamiast recznikow, basen jak krupnik, plaża, to kpina, pokój przy publicznych toaletach, bez klimatyzacji. Po wielkich bojach, akcji na dwa fronty w Polsce i na miejscu cudem udało nam się zmienić hotel na wspaniały, czysty, skromny, z rodzinną atmosferą. To jednak zależy od właścicieli hotelu, ale arogancja i lekceważący stosunek, gra na zwłokę, zszargane nerwy jakie zapewnili nam przedstawiciele biura są uwłaczające. Na szczęście mamy dokumentację. Jeśli nam nie uwzględnią reklamacji, to idziemy do sądu.   odpowiedz »

      • Aga 

        [2005-10-22 19:25 999.999.999.*]

        Czytam te bzdury i nic nie mogę z tego potwierdzić. Była z rodziną w II dekadzie sierpnia 2005 i było świetnie. Piękny duży pokój (czysty!) z widokiem na zatokę. Widok wart każdych pieniędzy. Plaża czyasta. Woda w basenie wieczorem każdego dnia chlorowne. Obsługa przemiła i nienachalna! Rezydentka - prawda - do niczego, ale na szczęscie się rozchorowała i nam zmienili. Jedzenie - ok. - kucharz starał się urozmaicać. Atmosfera wśród mieszkańców ARYA była rewelacyjna. wszyscy (POlacy, Belgowie, Rosjanie i Turcy) razem bawili się do późnych godzin nocnych. tak więc jeżeli jedziesz za 1500 / os. na tydzień to nie oczekuj, że dostaniesz to co w Hiltonie za 5000! Moim zdaniem Club Arya ma *** i tyle daje swoim gościom. Polecam!!! Aga z mężem i 3-letnim synkiem Jasiem   odpowiedz »

        • Aga 

          [2006-09-24 22:33 80.240.175.*]

          Droga Ago:
          Ja naprawde nie jechalam, jak pewnie Ty, za 1500zl, a za 2450zl. O tym biurze bylo glosno w TV, zwrocono mi pieniadze za NIC? Ludzie nagrywali to na video. Spoko, spoko, juz wiem, Aga, to przedstawiciel Wezyra ;-) hahaha
          W tym roku bylo Thassos..... b-a-j-k-a

          Dopiero zobaczylismy, co to znaczy profesjonalne biuro ITAKA
          pozdrowienia dla zadowolonych z Aria   odpowiedz »

        • Aga 

          [2007-03-23 00:01 80.240.175.*]

          A Pani Rezydentka sie nie rozchorowała, tylko uciekła. I jeszcze jej paszport zabrali. Byla niezla awantura. ;-)   odpowiedz »

      • wakacje z wezyrem :-( 

        [2008-03-25 15:01 87.99.22.*]

        Wezyr - totalna porażka!! - wszystko opisaliśmy na stronie www.wezyr.turystyka.pl   odpowiedz »

    • boyanik 

      [2006-07-02 21:13 83.24.229.*]

      zdjęciami i katalogiemdardzie czym mamy się kierować jak nie hotel posiada budynki o różnym stantosane że skandal wyrok jest beznadziejny szkoda że w katalogu nie jest napi   odpowiedz »

    • zasady dzialania wezyr holidays 

      [2006-07-17 12:09 83.31.138.*]

      chce wszystkich potencjalnych rezydentow wezyra przestrzec przed ta firma, oferuje skandaliczne warunki pracy: zakwaterowanie w 6 osobowych pokojach czesto bez klimatyzacji i wody, czesto nie ma miejsc wiec pracownicy spia na podlodze w pokojach rosyjskich rezydentow, praca jest po 18 h na dobe 7 dni w tygodniu bez wczesniej ustalonego dnia wolnego ani jakiegokolwiek planu czy rozkladu pracy trzeba byc po prostu pod telefonem 24h i zawsze gotowym na wyjazd o 3 rano na 24h. i to wszystko za gora 450 usd miesiecznie prowizje od sprzedazy wycieczek czy shoppingow to bajka, dostaja je tylko starsi pracownicy zaprzyjaznieni z szefem. inna sprawa ze jest to praca na czarno na wizie turystycznej, jak sie ona konczy biuro namawia do oddania paszportu na 3 miesiace   odpowiedz »

      • zasady dzialania wezyr holidays 

        [2007-02-24 18:34 212.160.152.*]

        Dostałam oferte pracy w tym biurze, byłabym wdzięczna za wszelkie mozliwe informacje dotyczace tego biura podrózy   odpowiedz »

        • zasady dzialania wezyr holidays 

          [2007-03-22 23:54 80.240.175.*]

          Kochana, trzymaj sie z dala od tych oszustow i naciagaczy, dobrze radze. Jak chcesz przezyc meke i upodlenie, to smialo, ale jesli chcesz sie czuc czlowiekiem, to nawet nie mysl o pracy w tym biurze. Takie jest moje zdanie. Przykro mowic tak o innych, ale jesli rezydentka za zalozenie przeciwslonecznych okularow dostaje mniejsza wyplate, jezdzi dolmuszami i chodzi na piechote w plastikowym mundurku, to cos jest nie tak. Ale oczywisice decyzja nalezy do Ciebie.
          Kasia Voci   odpowiedz »

          • zasady dzialania wezyr holidays 

            [2008-02-28 13:13 194.117.241.*]

            tez dostalam oferte pracy w tej firmie i po przeczytaniu rezygnuje.   odpowiedz »

            • zasady dzialania wezyr holidays 

              [2008-03-03 19:04 89.78.207.*]

              Całkowita racja. Byłem na rozmowie. Uśmiałem się do łez. SKANDAL!!!!   odpowiedz »

              • zasady dzialania wezyr holidays 

                [2012-02-22 19:03 164.127.41.*]

                To nie fajnie, a już się cieszyłam że mam firmę z którą pojadę na sezon. Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat prowizji. Dają zarobić czy ten wakat jest obstawiony przez osoby bliżej spoufalone z szefostwem?   odpowiedz »

                • zasady dzialania wezyr holidays 

                  [2012-03-09 17:33 178.235.192.*]

                  hej bylas na rozmowie ...wybierasz sie w tym sezonie
                  moze jakies gg lub mail ?   odpowiedz »

          • zasady dzialania wezyr holidays 

            [2008-11-02 21:18 196.203.250.*]

            To wszystko prawda to biuro ma smutne zasady i kary bylam na spotkaniu z ktorego wyszlam w polowie jak zapoznalam sie z "zasadami " smiech na sali nie pracujcie z nimi trzymajcie sie z daleka pozdrawiam   odpowiedz »

          • zasady dzialania wezyr holidays 

            [2008-11-27 11:39 89.230.65.*]

            Byłem wczoraj na rozmowie i postanowiłem was przestrzec. Oferują 920 zł za miesiąc od firmy polskiej i 220 euro od tureckiego holdingu. Zakwaterowanie w pokojach 3 osobowych. Praca 6 lub 7 dni w tygodniu i jak sami to przyznają prawie 24 godziny na dobę. Nie dziwie się ze gdy wcześniej przez telefon zapytałem o zarobki odpowiedziano mi iż wszystkiego dowiem się w czasie prezentacji. Szkoda czasu dla oszustów.   odpowiedz »

            • zasady dzialania wezyr holidays 

              [2008-11-28 17:39 90.141.76.*]

              no ja tez dostalam propzycj pracyw tym biurze..warunki i opinie o tym biurze daleko odbiegaja od pojecia dobre..ale zastanawiam sie czy czasem nie warto sprobowac chociaz dla samego doswiadczenia i przygody..Naprawde az tak zle tam jest ze nie da sie wytrzymac?? prosze o pomoc..   odpowiedz »

              • zasady dzialania wezyr holidays 

                [2008-12-09 00:00 82.160.201.*]

                nie jedzcie z nimi!!! Ostrezgam, pracowalam dla nich kilka miesiecy. Warunki fatalne. zero szcunku.   odpowiedz »

      • zasady dzialania wezyr holidays 

        [2008-05-20 14:51 87.99.22.*]

        www.wezyr.turystyka.pl   odpowiedz »

        • warunki pracy w wezyrze 

          [2009-02-10 09:14 83.3.218.*]

          Każdy ma różne odczucia i doświadczenia związane z pracą w wezyrze. Ja
          chce dorzucić swoje.

          UBRANIE
          Uniformy zrobione są z najgorszego jakościowo materiału, nieprzepuszczającego powietrza i nie ma zmiłuj się, ze na dworze jest 40
          st. i ogromna wilgotność powietrza. Najgorsza jest kamizelka, która ma jeszcze podszewkę. Jakbyście ubrali w upał worek foliowy na ciało to wyjdzie na to samo.
          Dla mnie zawsze poniżające było, gdy rezydenci innych biur podróży oraz sami turyści z politowaniem patrzyli na smażących się rezydentów wezyra.
          Nie ma to jak uczucie gdy z kimś rozmawiasz, a za przeproszeniem, po tyłku
          leci ci pot.
          Szczyt hipokryzji to pobieranie przez firmę opłat za pranie ubrania, które musisz sobie samemu prać.

          BEZPIECZEŃSTWO
          Ten temat nie był zbyt często poruszany ale dla pełnego obrazu... kierowcy autokarów i busów w Turcji są eksploatowani masakrycznie. Pal licho, ze mieszkają w lukach bagażowych tych autobusów, brak snu jednak jest najgorszy.
          Wyobraźcie sobie wycieczkę do takiego Efez+Pamukkale: kierowca po 4 godzinach snu, początek zbiórki turystów o 24.00, dojazd do Efezu 8.00 rano. Jeden kierowca!!! Po 2 godzinach snu na parkingu pod Efezem kierowca pokonuje jeszcze trase Efez - Pamukkale (150 km).
          Z zazdrością patrzysz na inne firmy, które nie oszczędzają i mają na pokładzie dwóch szoferów. Miałam kiedyś taki przypadek, kiedy mój kierowca wlewał sobie do oczu wodę z butelki bo w żaden inny sposób nie mógł już zapanować nad powiekami.
          Jeżeli myślicie, że nie dochodzi z tego powodu do wypadków to nic bardziej mylnego. Na szczęście nikt jeszcze w nich nie zginął, przynajmniej po stronie turystów. Takie przypadki są po prostu wyciszane bo wiadomo, ze nie służy do dobremu imieniu firmy.

          UCIECZKI
          Rezydenci planują ucieczki, a co poniektórzy te plany realizują. Czy chce się uciekać z firmy, która dba o swoich pracowników? Jeżeli nie masz odwagi na ucieczkę to najczęściej trzeba doprowadzić do czegoś, że sami Cię wywalą. Takich przypadków co rok jest kilka.
          Ten temat powiązany jest z tematem paszportów. O ucieczce możesz myśleć jak masz paszport, a na początku go nie masz, bo leży na policji w oczekiwaniu na wyrobienie pozwolenia na prace. Czas leżenie jest różny ale nawet jeżeli już masz pozwolenie to o tym nikt cie informuje. Nie masz paszportu, nie masz możliwości zwiania, proste.

          KARY
          Oto kilka kar dla rezydentów Wezyra za:
          - zgubienie uniformu (każda część) 20 USD
          - zgubienie sim carty 20 USD
          - zgubienie tabliczki do autobusu 50 USD
          - zgubienie karty z imieniem i nazwiskiem 100 USD
          - zgubienie dokumentów 100 USD
          - zgubienie katalogu z wycieczkami 50 USD
          - spóźnienie na spotkanie 50 USD
          - brudny uniform, niekompletny strój 50 USD
          - zarost na twarzy i długie włosy 50 USD
          - jazdę autobusem bez tabliczki wezyra 100 USD
          - pomyłkę na wypisanych dokumentach np. voucher 20 USD
          - podawanie złej informacji do biura 100 USD
          - podawanie złej informacji turystom 100 USD
          - posiadanie alkoholu 250 USD
          - zmiana lub niewykonanie pracy bez powiadomienia biura 200 USD
          - niestawienie się o danym czasie i na miejscu spotkania informacyjnego
          200 USD
          - zakłócanie porządku w hotelach i miejscu pobytu 100 USD

          Ale najfajniejsza jest kara za zgubienie tabliczki TURSAB (tj. pozwolenie na przewóz osób w autobusie, który tą tabliczkę ma posiadać a Ty ją tam przynosisz). 500 USD za jej zgubienie :-)

          Jak się nic nie dzieje to luzik, nie martwią Cię te kary, ale jak tylko coś na Ciebie znajda, albo coś zgubisz, to już nie jest tak wesoło. A zgubić coś to prościzna, jak się śpi po parę godzin w sezonie (o ile w ogóle się śpi).

          W całym tym systemie człowiek liczy się najmniej. Wezyr ma doskonale rozbudowany system kar natomiast o nagrodach jakoś dziwnie zapomnieli.
          Zarządzanie zasobami ludzkimi mają na bardzo niskim poziomie.

          Zgodzę się, że można zdobyć doświadczenie, ale takie samo zdobędzie się gdzie indziej, za to w bardziej humanitarnych warunkach.
          Dlaczego chcieć pracować dla firmy, która nie dba o swoich pracowników?
          Jeżeli nabywać doświadczenie to w dobrej firmie, w przeciętnej nabędziesz przeciętnych umiejętności.
          Jeżeli masz zamiar być dobrym, odpowiedzialnym, biorącym swoje zadania na poważnie pracownikiem to poszukaj innej firmy. Marna firma zasługuje na marnych pracowników.

          Wiem, ze niektórzy myślą: nie takie rzeczy się przechodziło, dam radę, będzie dobrze. Ale zapewne tak samo myśleli Ci, którym psychika jednak po pewnym czasie siadła.   odpowiedz »

          • warunki pracy w wezyrze 

            [2009-02-10 09:17 83.3.218.*]

            Ale najfajniejsza jest kara za zgubienie tabliczki TURSAB (tj. pozwolenie na przewóz osób w autobusie, który tą tabliczkę ma posiadać a Ty ją tam przynosisz). 500 USD za jej zgubienie :-)

            Jak się nic nie dzieje to luzik, nie martwią Cię te kary, ale jak tylko coś na Ciebie znajda, albo coś zgubisz, to już nie jest tak wesoło. A zgubić coś to prościzna, jak się śpi po parę godzin w sezonie (o ile w ogóle się śpi).

            W całym tym systemie człowiek liczy się najmniej. Wezyr ma doskonale rozbudowany system kar natomiast o nagrodach jakoś dziwnie zapomnieli.
            Zarządzanie zasobami ludzkimi mają na bardzo niskim poziomie.

            Zgodzę się, że można zdobyć doświadczenie, ale takie samo zdobędzie się gdzie indziej, za to w bardziej humanitarnych warunkach.
            Dlaczego chcieć pracować dla firmy, która nie dba o swoich pracowników?
            Jeżeli nabywać doświadczenie to w dobrej firmie, w przeciętnej nabędziesz przeciętnych umiejętności.
            Jeżeli masz zamiar być dobrym, odpowiedzialnym, biorącym swoje zadania na poważnie pracownikiem to poszukaj innej firmy. Marna firma zasługuje na marnych pracowników.

            Wiem, ze niektórzy myślą: nie takie rzeczy się przechodziło, dam radę, będzie dobrze. Ale zapewne tak samo myśleli Ci, którym psychika jednak po pewnym czasie siadła   odpowiedz »

          • warunki pracy w wezyrze 

            [2009-03-25 12:01 82.146.251.*]

            Pracowałam w Wezyrze w zeszlym roku (2008) i w tym roku rowniez sie tam wybieram,wcale nie bylo tak zle.Wydaje mi sie ze to zalezy w jakim regionie Turcji sie pracuje i jacy ludzie pracuja w danym biurze, u nas nie bylo zadnych kar ani oplat za stroj czy telefon,warunki zakwaterowania byly dobre-mieszkania 3-4 osobowe dodatkowo basen,wspólny tv z viva polska nawet:).Wiadomo jak w kazdej firmie zdarzaly sie wpadki,za ktore my musielismy sie tlumaczyc przed turystami,ciezko bylo pod koniec sezonu,bo zostalo malo rezydentow,ale mozna to przezyc,mialam naprawde duzo wolnego,czasami to az sama ich prosilam zeby dali mi jakiis program.
            Zalezy tez kto czego oczekuje od takiej pracy,to nie sa wakacje tylko jedzie sie tam pracowac,ale nie jest to zaden wyzysk ze strony wezyra   odpowiedz »

            • warunki pracy w wezyrze 

              [2012-02-22 18:55 164.127.41.*]

              hehe... jakoś mnie nie przekonałaś. Coś czuje że jesteś jednym z tych co to im płacą za siedzenie na takich portalach i wypisywanie pozytywnych komentarzy. Każde biuro takich ma, mi też proponowali.   odpowiedz »

      • zasady dzialania wezyr holidays 

        [2010-03-10 20:30 83.4.91.*]

        LUDZIE!! UCIEKAJCIE OD WEZYRA!!!!! To jedna z najgorszych firm z jaką się spotkałam. Juz nie chodzi o kary, o zgubienie czegos, ale o zarobki i szacunek do czlowiek! nie ma dni wolnych, jestes na tel. 24h bez mozliwosci odmowy zrobienia czegos, podpisujesz umowe zleceni, która zauważcie - moze byc zerwana przez pracownika pod groźbą kary ok. 420 Euro, a ze strony pracodwacy - z dwu tygodniowym wypowiedzeniem!!!!!
        jest okropnie, czasami dostajesz sprzeczne ifnormacje, nie dbaja o wizerunek, Twoimi szefami są Tuircy, któzy traktują Was jak szmaty.. Ze mną były dziewczyny, ktore przez 2 mies. nie mialy ani jednego dnia wolnego, chociaz bylo to mozliwe do zorganizowania, a prowizje?! wybijcie sobie z glowy.. to tylko dla tych rezydentek, ktore "przymila się" osobą odpowiedzialnym za wysyłanie na Info- spotkania...
        WEZYR = ISTNA DZICZ!! i wykorzystywanie studentow, ktorzy chca cos dla siebie zarobic:/
        a i zeby to nie byl koniec, robia problemy z dokumentami po powtocie! doczekac sie pitu od nich, to bardzo cięzka sprawa, co dopiero dostac jakies inne dokumenty... ktore wypisują... z błedami!! ktora szanująca się firma, zachowuje sie w taki sposób????   odpowiedz »

        • zasady dzialania wezyr holidays 

          [2011-03-10 21:48 79.188.251.*]

          Witam
          Mogę się jakoś z Tobą skontaktować, np. na gg?! Mam kilka pytań dotyczących Wezyra. Jeśli możesz to odpisz jak najszybciej, bardzo mi na tym zależy !!! POZDRAWIAM   odpowiedz »

      • zasady dzialania wezyr holidays 

        [2012-03-09 17:32 178.235.192.*]

        hej jakie macie doswiadczenia po ostanim sezonie 2011
        jakie sa warunki pracy
        wiem ze to nie wkacje ale praca 7 dni i dyspozycyjnosc 24h to troche nienormalne i kazdemu sie dzin wolny nalezy...

        jak z tymi karami
        najbardziej mnie bawi kara za posiadanie alkoholu
        a kara za zerwanie umowy z kolei kojarzy mi sie z obozem pracy

        i smieszne bo na ich stronie mozna znalesc dyplom pracodawca roku 2009

        wiec jak to bylo w 2011
        i jakie sa zarobki?   odpowiedz »

      • zasady dzialania wezyr holidays 

        [2017-01-31 13:48 89.74.198.*]

        Jakby ktoś się jeszcze zastanawiał to tragedia i nie polecam. Warunki gorzej niż tragiczne, brudne pokoje, często bez klimatyzacji (a temp. w sezonie to ponad 40 stopni). Pracuje się w sezonie nawet 20 godzin dziennie, z czego płacą za kilka, bo okazuje się np że nie ma dla Ciebie powrotu z lotniska i musisz czekać kilka godzin w nocy aż ktoś inny będzie wracał. Często też nie ma zapewnionych noclegów kiedy w nocy trzeba jechać do Antalyi, albo są w brudnych pokojach w łóżkach w któryś ktoś już spał i przy okazji zostawił na przescieradle różne wydzieliny. W pierwszym sezonie nie ma co liczyć na nic więcej niż transfery i może raz w tygodniu wycieczki, zwłaszcza jak jest się dziewczyną. O zapewnionym jednym dniu w tygodniu wolnym też można często pomarzyć, a na skargi o łamanie praw pada z reguły odp. "jak ci się nie podoba to wracaj do Polski". Kokosów nie ma, warunki straszne, a traktowanie przez Turków z biura urągające ludzkiej godności.   odpowiedz »

    • co to za sprawa?? 

      [2007-03-25 11:25 83.6.95.*]

      brak jakiejkolwiek sygnatury czy oznaczenia sądu, artykuł więc mało wiarygodny. Jesli ktos ma namiary na sprawy gdzie powodowie zadali zadosc.za zmarnowany urlop, prosze o kontakt, bede wdzieczna.   odpowiedz »

    • uwaga!!! 

      [2007-08-11 20:00 83.22.13.*]

      uwaga na tureckiego rezydenta, który mówi po polsku - emin kurbanow. pracuje w marmaris. cham,oszust,naciągacz   odpowiedz »

      • uwaga!!! 

        [2007-08-22 15:52 83.23.43.*]

        Może jakieś podstawy dlaczego pan/i tak sądzi?   odpowiedz »

        • uwaga!!! 

          [2007-08-23 08:44 83.143.40.*]

          To nie prawda!! Emin jest bardzo przyjemna osoba! Mily, towarzyski i zna sie na tym co robi!! Wiec Pana(ni) wypowiedz jest bezpodstawna!!   odpowiedz »

    • Biuro zapłaci turystom tylko 9200 pln odszkodowania 

      [2007-08-23 11:48 217.153.224.*]

      Witam, 3 dni temu wróciłam z wycieczki z biurem wezyr. Hotel był ok, ale za organizacja OKROPNA!!!! Ostrzegam wszystkich. Żeby nie wymieniać wszytskich "niedociągnięć" przytoczę 2 przykłady: mieliśmy jechać na wycieczkę Quadami. Została odwołana i przełożona na dzień następny - zostaliśmy poinformowani, potwierdziliśmy chęć udziału. Następnego dnia czekaliśmy w miejscy zbiórki przy recepcji 15 minut wcześniej. Po 15 po czasie zadzwoniłam do rezudentki, uzyskałam info, że dowie się w biurze, co się dzieje, ale do mnie nie oddzwoni, bo nie może i żebym ja zadzwoniła. Pierwszy zonk - to ja mam dzwonić i prosić o wyjaśnienie? Powienien przedstawiciel się poczuć do obowiązku! Zadzwoniłam za 5 min i uzyskałam zapewnienie, że transport już jedzie. Nic nie przyjechało. Zabawa powtórzyła się jeszcze dwukrotnie, po czym po godzinie czekania pod recepcją i denerwowania się, zadzwoniła inna pani z informacją, że samochów był, ale pojechał!!!!! (i już nie było problemu, że nie może dzwonić do klienta) I nie wiadomo, co się stalo, dlaczego nas nie zabrał. A może w ogóle nie przyjechał??? Po południu miała przyjechać rezydentka i oddać nam pieniądze. Okazało się, że "zrezygnowaliśmy" z wycieczki i dostaniemy tylko połowę!!!!!O mało mnie szlag nie trafił. Po dyskucji z rezydentką i biurem mieliśmy dostać całą kwotę podczas transferu na lotnisko. No i co się okazało?? Że oczywiście kolejna dziewczyna nic nie wiedziała i miała dla nas połowę pieniędzy. Po kosultacji z biurem, stwierdziła że tyle tylko nam oddadzą!!!! Nie dość, że zepsuli mi dzień, przez godzinę powtarzali, że wszystko ok, juz samochów jedzie, to jeszcze dostaliśmy połowę należnej nam kwoty!!!!! Ostrzegam - oprócz tego było jeszcze kilka rzeczy, w tym to, że mój towarzysz dostał voucher na bilet powrotny po wielu telefonach i pytanich dopiero na lotnisku, w drodze powrotnej. Biuro jest totlanie nieodpowiedzialne i fatalnie zorganizowane.   odpowiedz »

      • - 

        [2007-12-07 09:33 87.99.22.*]

        Gdyby nie fakt, że mimo, iż zapłaciłam za ten hotel to nigdy mnie w nim nie zakwaterowano - wszystkich "wrzucano" do Mirette (standard okropny!!) - dopiero po interwencji i straceniu całego dnia na recepcji zakwaterowano nas w el Palcio (w pokojach z widokiem na mur) ale już czystszych niż w Mirette. Całe zamieszanie jest efektem, że te trzy hotele należą do tej samej sieci Sunny Days - przez co dublują sobie rezerwacje. Więc kto pierwszy ten lepszy - a po przyjeździe ostatnich strugaj głupa, że na jedną noc do Mirette (nie dajcie się zrobić w balona bo jak raz ulegniecie to już do końca pobytu zostawią was w Mirette (totalna porażka). Sama Palma de Mirette wygląda oki - kameralny i wogole (dlatego go wybrali�my) szkoda tylko, że Panowie w recepcji potrafią kłamać w żywe oczy...
        W niedziele kiedy to (po przespanej nocy w mirette) mieliśmy dostać wkoncu nasze pokoje w Palma de mirette - jeden mówił - tak za godzine pokoje już będą gotowe - po czym po 30min inny mówił - nie pokoi już nie ma będą za 2 dni !!!!! Ktoś w którymś momencie wziol w łape bo nawet ten który mówił ze pokoje sa - pozniej rozkładał tylko rece i strugal wariata ze nie wie o co chodzi - wszystko mamy nagrane!!!!!
        Pobyt totalnie nie udany "rzucali nami jak workiem ziemniaków"
        Sami Egipcjanie nie SA wymagający - wiele im do życia nie trzeba - stad podejście - a co za różnica w jakim hotelu będziesz - ciesz się ze jesteś w Egipcie - no owszem tylko jeżeli się płaci za jakis hotel to ma się jakies oczekiwania - ja naprawdę nie jestem wymagająca - nie będę narzekać na inne niedociągnięcia bo i po co - ale całe te zamieszanie z rezerwacjami itp. nikomu nie polecam tego co my przeżylismy - tego, ze nic nie moglismy zaplanować - zaznaczam, ze w El Palacio zakwaterowano nas na 2 dni (gdzie na drugi dzień rezydentka poinformowała nas ze zostajemy tu na końca pobytu 5 dni) - gdzie po tych 2 dniach recepcja wydzwaniała, że dlaczego się nie wymeldowalismy!! Bo niby pokoje w Palma de Mirette na nas czekają (wkońcu) - po telefonie do rezydentki okazało się, że i owszem czekają - wiec zaczelismy się pakować a po 1h otrzymalismy smsa, że pokoje w Palma de Mirette nie nadają się do zamieszkania i do konca pobytu zostajemy w El Palacio - i ze recepcja nie będzie nas już nekac - nie no tego się nie da opisać - pozatym, że w zakwaterowaniu jest totalny bałagan to na dodatek rezydentki firmy WEZYR - sa tam chyba na wakacjach zamiast w pracy - bo wogole nie ułatwiły nam pobytu.

        NIE POLECAM - FIRMY WEZYR jak i HOTELU z uwagi na recepcjonistów i bałagan z zakwaterowaniem - sam hotel jest ładny i kameralny   odpowiedz »

      • Ostrzegam wszystkich prze tym Biurem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

        [2008-10-14 14:01 217.76.116.*]

        Rezydenci nieodpowiedzialni, nieprofesjonalni - beznadzieja. Liczę na odszkodowanie za stracone nerwy w trakcie pobytu w Alanii w hotelu "Utopia World". Transfer z lotniska trwał o godzinę dłużej niż lot z Polski do Turcji!!!. Po przyjeździe do hotelu okazało się,że nie ma wolnych pokoi?!!! Nastąpiło wyrzucanie przed hotel naszych osobistych bagaży, obrażanie rezydentki, łącznie z rękoczynami wobec Niej ze strony recepcjonisty!!!!
        Po kilkugodzinnej przepychance (grupa od kilkunastu godzin nic nie jadła!) wywieziono nas do zastępczego hotelu , oddalonego od "Utopii" o 60 km!!!).
        Na następny dzień, znów podróż autokarem, a na miejscu rezydent mówi,że chyba jest PROBLEM z pokojami!!!!. CYRK , ale dopiero teraz wydaje się śmieszne.
        Na napisaną na miejscu reklamację przyszła odpowiedź na dzień przed wylotem, na dodatek kłamliwa sugerująca odrzucenie propozycji darmowej wycieczki w ramach rekompensaty!!!
        Po powrocie do kraju przesłałam pismo do "Wezyr Holiday", z opisem tej skandalicznej sytuacji. W przypadku niezałatwienia sprawy po mojej myśli wystąpię na drogę sądową
        Od wielu lat wyjeżdżam, co najmniej raz w roku na zagraniczną wycieczkę, ale po raz pierwszy spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu, ignorancją i chamstwem ze strony rezydentów!!!!
        UNIKAJCIE TEGO BIURA JAK OGNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   odpowiedz »

    • Obecny rezydent Wezyra 

      [2007-09-26 15:26 88.250.11.*]

      Wiekszosc tych zlych opini ktore wystepuja tutaj sa podstawne moge je potwierdzic...bo pracuje dla niego i wstyd mi za ta firme ze tylko zalezy im na tym zeby dostac kase do reki a reszta ich nie obchodzi co sie dzieje czesto rezydenci sa zjadani przez zlych i niezadowolonych gosci...tylko zawsze zadaje sobie pyt a czy ja jestem badz moj kolega winien temu ze ta firma olewa tak uwgi turystwo nawet nasze uwagi czesto tez sa olewane ze wiekszosc problemow to my rezydenci musimy zalatwiac bo biuro odwraca sie tylkiem do nas i mowia ze odzwonia a czegos takiego nie robia...jest normalnie tyle oszustwa i zaklamania tutaj ze czlowiek zalamuje rece bo jest zalezny tlyko od nich jak maja oczywscie nasz paszport bo pozniej to juz nie tak bardzo...ale tez powoduja ociaganie sie z powrotem do polski rezydentow ktorzy rezygnuja z pracy u nich badz koncza umowe to jeszcze ze tak powiem wyzyskuja o 1 tydz dluzej na nim zeby zostal i popracowl po to ze niby nie ma samolotow z wolnym miejscem...ale to wszystko klamstwo i kpina...W ZYCİU NIGDY WIECEJ WEZYRA NIE WYBIORE I KAZDEGO PRZESTRZEGAM PRZEZ ZAKLAMANIEM I NIEUCZCIWOSCIA a wiem co mowie bo siedze obecnie tutaj i wszystko na bierzaco wiem jakie akcje sie dzieja....eh i szczerze czekam szybkiego powrotu do polski...   odpowiedz »

      • Obecny rezydent Wezyra 

        [2007-09-28 18:25 87.101.40.*]

        To jest trafna opinia.Kupiłem wczasy w 4* Hotelu w Turcji w/g oferty i zdjęcia na stronie internetowej, który w rzeczywistości/okazało się na miejscu/nie pokrywał się z ofertą.Po wystąpieniu z pisemną reklamacją-faxem na adres Biura w Warszawie po jednym dniu pobytu,nastąpiła zmiana miejscowości i Hotelu na odpowiedni do oferty i ceny.W podobny sposób zostali oszukani inni wczasowicze,lecz bez pisemnej reklamacji nie zmieniono im Hotelu.Przypuszczam,że takie działanie Biura Wezyr Holidays jest świadomem działaniem na szkodę klienta.Dając tańszą usługę od oferowanej i zapłaconej ,Spółka osiąga zyski w sposób niegodziwy.   odpowiedz »

        • Obecny rezydent Wezyra 

          [2008-03-25 14:57 87.99.22.*]

          Dokładnie - nie zależy im na klientach, którzy wybrali ich ofertę - nas też to spotkało wszystko opisaliśmy na stronie www.wezyr.turystyka.pl   odpowiedz »

          • Obecny rezydent Wezyra 

            [2009-06-26 17:47 62.21.87.*]

            Drodzy, w tym roku Wezyr wypowiedział pewnej grupie rezydentów umowy, nie zapewniając im podpisanego w tych umowach 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia. Jeśli osoby, wobec których tak się zachowano i odmówiono im rekompensaty tych dwóch tygodni, czytają to forum i chciałyby się wypowiedzieć dla ogólnopolskiej stacji telewizyjnej na ten temat, proszone są o jak najszybszy kontakt telefoniczny: 887165007.   odpowiedz »

      • Obecny rezydent Wezyra 

        [2009-06-26 17:41 62.21.87.*]

        Drodzy, w tym roku Wezyr wypowiedział pewnej grupie rezydentów umowy, nie zapewniając im podpisanego w tych umowach 2-tygodniowego okresu wypowiedzenia. Jeśli osoby, wobec których tak się zachowano i odmówiono im rekompensaty tych dwóch tygodni, czytają to forum i chciałyby się wypowiedzieć dla ogólnopolskiej stacji telewizyjnej na ten temat, proszone są o jak najszybszy kontakt telefoniczny: 887165007.   odpowiedz »

    • Wyrok? 

      [2007-12-03 09:42 85.221.166.*]

      O Prawie też niestety nie świadczą Kodeksy a wyroki wysokich sądów!
      Uzasadnienie omawianego wyjątkowo infantylne. Takich mamy sędziów!!!   odpowiedz »

    •  

      [2011-02-01 09:12 90.156.66.*]

      No i precedensu nie było. W Polsce sądy uznają tylko straty materialne.   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję