TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Wloski strajk celników

Na przejściach granicznych w Cieszynie, Zgorzelcu i Jędrzychowicach rozpoczął się strajk włoski celników, polegający skrupulatnym egzekwowaniu wszystkich przepisów. Protest celników ma objąć cały kraj.


Celnicy z Cieszyna podkreślają, że ruch osobowy odprawiany jest normalnie a strajk dotyczy jedynie odpraw towarowych. Szczegółowe kontrole pojazdów i drobiazgowe sprawdzanie wszystkich dokumentów znacznie wydłużają czas oczekiwania na odprawę.
Celem protestujących jest m.in. uzyskanie gwarancji zatrudnienia celników po wejściu Polski do UE i dostęp do systemu emerytalnego dla służb mundurowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
strajk protest włoskich celników na przejściach granicznych w Cieszynie Zgorzelcu Jędrzychowicach odprawy towarowe system emerytalny dla służb mundurowych przejście graniczne Cieszyn Zgorzelec Jędrzychowice włoski wloski zarobki oczekiwania celnikow celnicy


Komentarze:

    • PRACA CELNIKÓW 

      [2007-10-11 11:09 87.205.46.*]

      na medyce i tak celnicy nigdy nic nie robią kolejki na osobówki są po 20 godzin a jak media pytają to oni mówią ze idzie nabieżąco albo że się stoi dóra pięć godzin - to kłamstwo !!! nie dość że się opiepszają i biorą łapówki to jeszcze chcą podwyżek !!!   odpowiedz »

      • PRACA CELNIKÓW 

        [2007-10-12 07:55 212.76.37.*]

        masz racje tylko czekaja na lapowy   odpowiedz »

        • PRACA CELNIKÓW 

          [2007-10-15 13:44 217.98.81.*]

          jeżeli jesteś turystą i nie masz nic do ukrycia to skąd te łapówki???przemytniku...   odpowiedz »

          • PRACA CELNIKÓW MEDYKA 

            [2007-10-15 19:19 85.89.174.*]

            łapówki!!!to wy bierzecie od ukraińców ,a nie od polaków panie celniku!!!polaków to wy gnębicie ile wejdzie, a ukrainiec przejedzie ,bo przecież on płaci!!!a to jest oczywiście nieprawda,że w kolejkach stoi się po 5 godz.media piszą głupoty!!!nawet jak nie ogłosili strajku to i tak się stało po kilkanaście godzin,a teraz jeszcze lepiej po 20 lub 24 godz,bo co tam bydło niech sobie stoi my tu żądzimy!!!powinni was pozwalniać wszystkich zabardzo się tam żądzicie jak by to było wasze prywatne przejście ,a co może tak nie jest!!!na wasze miejsce jest wiele osób,które by chciały pracować !!!za dużo ludzi widzi co wy wyrabiacie !!!!tylko właśnie nikt nic nie powie,bo się boi chce dalej jeździć,bo jak by coś powiedział to by nie miał po co tam jeździć !!!   odpowiedz »

            • PRACA CELNIKÓW MEDYKA 

              [2008-01-25 20:36 80.245.176.*]

              Wiesz co człowieku, może masz rację ale krew mnie zalewa że przez tych pieprzonych, starych ( bo to dawne czasy - teraz już tego nie ma ) celników , my młodzi , wykształceni ludzie cierpimy. Pracuję w celnictwie 8 lat, jestem po studiach i zarabiam tyle co kot napłakał. W ogóle się w nas nie inwestuje, nie docenia, nie daje możliwości awansu na wyższe stanowiska. Te stare skurczybyki grzeją stołki a my odwalamy najgorszą robotę za bezcen. Chory kraj, chory układ, chory rząd.   odpowiedz »

              • PRACA CELNIKÓW MEDYKA 

                [2008-01-25 23:26 83.22.93.*]

                To po co tam szedłeś????:/   odpowiedz »

              • PRACA CELNIKÓW MEDYKA 

                [2008-01-30 17:48 89.76.221.*]

                Q...wa, a ile to Wam kot napłakał? Bo pracownikom zakłądów LGH wypłakuje po 700 zł netto miesięcznie!   odpowiedz »

          • PRACA CELNIKÓW 

            [2008-01-25 23:25 83.22.93.*]

            Popieram kolegę!! oni tylko chcą tych przywilejów które mają inni mundurowitamci prawie nic nie robią obijają się żyją jak pączki a celnicy harują dzień w dzień nawet w święta!!   odpowiedz »

            • PRACA CELNIKÓW 

              [2008-01-26 18:01 83.2.127.*]

              Jak dla mnie to sprawa jest oczywista, ze należy popierać celników w ich walce o podstawowe prawa, jeżeli minister finansów jest taki oporny to proponuję, aby popracował trochę na zmianę dniówka-nocka i wtedy nich się uczciwie wypowie na temat swojego samopoczucia i "ogromnych" chęci do pracy na przejściu-uposażenie oczywiście 1300 netto, aby przypadkiem w głowie się nie przewróciło !
              Kierowcą współczuję, ale muszą to wytrzymać-innej drogi do wyegzekwowania postulatów nie ma !   odpowiedz »

          • PRACA CELNIKÓW 

            [2008-01-30 17:46 89.76.221.*]

            łapówki to oni biorą za NORMALNE przeprowadzenie kontroli, nie trzeba przemytnika.

            WYPIER...IĆ łachudrów, rezerw nie brakuje! Na okres przejściowy puścić celników na przykład czeskich w asyście wojska!   odpowiedz »

        • PRACA CELNIKÓW 

          [2008-01-26 13:16 80.54.108.*]

          jak dajesz łapówy to jesteś tak samo skorumpowany - najlepiej wierzyć w stereotypy - co naprawdę wiesz o pracy celnika i jak pobierane przez niego przychody wpływają na przyrost dóbr z których i ty sam korzystasz?   odpowiedz »

    • przejscia 

      [2007-10-12 07:58 212.76.37.*]

      przejscia nie do przejscia bez grubszej forsy i jeszcz maja czelnosc strajkowac. Ciekawa jestem dlaczego ktos nie zajmie sie majatkami tych biednych celnikow zupelnie jak u biednych doktorow   odpowiedz »

      • przejscia 

        [2007-10-13 09:21 83.20.124.*]

        Wszyscy mowia o łapówkach. jestem celnikiem (ale już nie długo) i bylem na granicy i pytam gdzie byli ci z łapówkami bo do mnie jakos nie dotarli. Nie powtarzajcie frazesów, a jesli jest tak jak mówicie to przeciez wystarczy zgłosic taki fakt np. policji,strazy granicznej i innym formacja przeznacznym do zwalczania korupcji. A jakiej obsługi oczekujecie za 1300zl.miesiecznie. Ale pociesze was coraz wiecej celnikow zwalnia sie z pracy i coraz mniej jest chetnych do pracy, jak mniemam znacznie skróci to czas oczekiwania na granicach.   odpowiedz »

        • przejscia 

          [2007-10-14 09:35 212.76.37.*]

          czy aby tak pod slowem honoru nigdy nie brales Jezdze z mezem i wielokrotnie widzialam jak to sie robi - uwazaja tylko na oko kamery i idzie wszystko jak nalezy. Po drugiej stronie zmow to samo choc troche ostatnio sie bali bialorusini ale juz wszystko wrocilo do ' normy' Teraz tylko ruskie chca juz 200 rubli a nie 100 jak bylo i jeszcze kreca nosami. To jest najprawdziwsza prawda panie celniku   odpowiedz »

          • przejscia 

            [2008-01-24 17:57 83.9.37.*]

            To po co tam jeździsz ? Ty i twój mąż widziałaś rozśmieszaja mnie takie teksty , to zgłoś to i bedzie po problemie.   odpowiedz »

          • przejscia 

            [2008-01-25 20:44 80.245.176.*]

            Oj kobieto, co ty możesz wiedzieć o naszej pracy. Jestem młodą celniczką, w sumie już nie taką młodą bo pracuję 8 lat. Siedzę w biurze ale wcześniej pracowałam na przejściu morskim. Jakoś nie widziałam pieniążków które ktoś przyniósłby mi do rączki. Jestem wykształcona a w ogóle nie awansuję, zresztą jak my wszyscy młodzi. Nawet jak ktoś po 10 latach uzyska awans to dostanie 100 złoty więcej pensji. To jest obłęd. Służba mundurowa a traktuje się nas jak śmieci. Żadnych przywilejów, podwyżek, szans awansu. Bagno   odpowiedz »

            • przejscia 

              [2008-01-27 13:05 83.14.230.*]

              kto cie tam trzyma poprostu zmień prace jeśli ci tam źle na taką niedobrą prace czeka całe mnustwo ludzi   odpowiedz »

            • przejscia 

              [2008-01-30 23:16 83.9.226.*]

              Droga pani celniczko a ja znam celników oczywiście nie wszystkich ale ci którzy siedzą na biórach dobrze wspominają pracę na tzw. pasku do odprawy no osobówkach i mówią ze fajnie się tam pracuje bo można sobie trochę dorobić. co to znaczy pani zdaniem?   odpowiedz »

              • przejscia 

                [2008-01-31 11:29 80.54.108.*]

                Znaczy to dokładnie tyle, że mamy nieuczciwych obywateli - ale całe zło spada na celników - a może by tak o uczciwych lekarzacg, nauczycielach biznessmenach turystach handlowcach itp. itd.   odpowiedz »

          • przejscia 

            [2008-01-28 09:37 80.54.108.*]

            jeżeli jesteś uczciwa, /jak każdy polski obywatel /powinnaś o tym powiadomić odpowiednie służby. Jak to się dzieje - mamy uczciwe społeczeństwo i nieuczciwych celników. A co ztymi co przemycają - także narkotyki, psychotropy i celnicy poprzez swoją pracę temu zapobiegają? A co z 40% dochodu narodoqego którego celnicy przysparzają i którego konsumentem jest także pani?   odpowiedz »

        • przejscia 

          [2008-01-30 17:51 89.76.221.*]

          Powinni się zwalniać zpracy! Przecież zlikwidowaliśmy granice z sasiadami na południu i zachodzie!   odpowiedz »

      • przejscia 

        [2008-01-25 09:37 80.53.90.*]

        przeczytaj jak wyżej....po wejściu do UE stara wiara odpadła..... jak ktoś bazuje na informacji ..... to niech się goni....   odpowiedz »

        • przejscia 

          [2008-01-28 08:31 83.28.95.*]

          ja mam 24 lat studiuje chciałam dostać prace w służbie celnej ale mnie odrzucili teraz jestem na stażu i dostaje na rękę 480 zł za miesiąc i teraz mi powiedz jak mam się utrzymać   odpowiedz »

          • przejscia 

            [2008-01-30 22:47 62.69.212.*]

            Jesteście wszyscy tacy biedni tylko nigdzie was nie widac a tych co widuje to jakos dziwnie wypasieni i na parkingach jakies fajne auta maja ,hm nie będe upraszczał,ale jak cliłem auta z kolesiem to jakies dziwne to towarzystwo,nie za bardzo wyglądało na uczciwe.No bloujcie granice tak tak rząd wam da jasne bo wam sie należy...hm.Pielęgniarkom to bym dał ale wam złamanego grosza..   odpowiedz »

            • Pielęgniarki.... 

              [2008-01-31 00:46 89.76.221.*]

              Nie wczuwajcie się za bardzo w sytuację "biednych ludzi", którzy zarabiają "co kot napłakał". Niech każdy mówi o tym, co zna.
              Z pielęgniarkami to ja się zetknąłem, kiedy chciałem zapewnić dodatkową opiekę na noc dla żony leżącej po operacji.
              Nie dość, że stawki wymieniły horrendalne, bo to strasznie ciężka praca,to jeszcze pyskowały, że nie pozwolą, żeby mogła w nocy nad żoną czuwać córka (lekarka). Trzeba było interwencji dyraktora szpitala. Pracę w szpitalu traktują, jak synekurę, i okazję do zajęć ubocznych, oddzielnie płatnych! A jak się bronią na przykład przed obecnością pielęgniarek-zakonnic! Te już całkiem by im zepsuły interes.

              Swoją drogą,Związki Zawodowe uprawiają sabotaż i terroryzm: zawsze skutki "cholernie słusznych protestów" odczuwają ludzie Bogu ducha winni.
              A co by powiedzieli, gdyby na przykład pozwolić się rozliczyć z celnikami kierowcom? A może w stylu terrorystycznym - pozwolić rozliczyć się z ich Bogu ducha winnymi rodzinami?. Czy to też uznaliby za uzasadnione?   odpowiedz »

            • przejscia 

              [2008-01-31 11:25 80.54.108.*]

              A może zobaczysz takich jak ja " po 20 latach pracy pokój z kuchnią, rower w piwnicy i dojazd do pracy środkami komunikacji miejskiej - I CO ZATKAŁO CIĘ ?   odpowiedz »

    • A co mają powiedzieć żony kierowców??? 

      [2008-01-24 11:39 85.89.167.*]

      Ciekawa jestem co celnicy i Ministerstwo Finansów powie żonom i dzieciom kierowców TIR-a że przez nich mężowie - ojcowie wrócą o tydzień później do domu po miesięcznej rozłące??!!! Pracy kierowcy nikt nie zauważa w tym całym konflikcie!!! Głównie ten cały strajk nie odbije się na celnikach czy Ministerstwie czy firmie transportowej tylko na kierowcy bo nikt mu nie zapłaci za te dni postoju i na rodzinie która czeka na jego powrót!!!
      Agnieszka
      żona kierowcy TIR-a która obawia się o powrót męża   odpowiedz »

      • A co mają powiedzieć żony kierowców??? 

        [2008-01-25 20:48 80.245.176.*]

        Rozumiem panią ale musimy walczyć o swoje bo ten porypany rząd sam nam nic nie da. Pracuję w biurze, nie na granicy ale cieszę się, że w końcu zaczęliśmy coś robić w swojej sprawie. Widzi pani, lekarze mimo, iż zarabiają krocie więcej odeszli od łóżek chorych, inni też walczą My również musimy. Ja nie mam nawet 2000 złotych na rękę a jestem po studiach i pracuję już 8 lat.   odpowiedz »

        • A co mają powiedzieć żony kierowców??? 

          [2008-01-31 21:58 83.9.227.*]

          Tak? A co pan powie o ludziach którzy pracują tyle samo co celnicy czyli po 12 godzin a zarabiają połowe tej kwoty co wy. weźcie się zastanówcie co robicie dostliście 5 stów to się cieszcie a ni jeszcze płaczecie ze wam mało. Trafne jest powiedzenie daj palec a weźmie całą rękę   odpowiedz »

      • A co mają powiedzieć żony kierowców??? 

        [2008-01-28 09:46 80.54.108.*]

        współczujemy szczerze wszystkim tym co na tym ucierpią, ale czy pani wie ,że w celnictwie brakuje celników, że odchodzą z tego zawodu dobrze przygotowani do pracy ludzie, a nowo przyjęci prze 3 lata nie mają uprawnień do odpraw i biorą pensję prze 3 lat "za darmo", a starsi stażem pracują za swoich młodych kolegów. Organizacja służby celnej to czasem paranoja - ale to nie wina celników, tylko kolejnych rządów niezauważających żadnych problemów, oprócz własnych przywilejów   odpowiedz »

    • celnikom  

      [2008-01-24 19:08 213.158.196.*]

      jeśli celnikom praca sprawia tak wiele kłopotów niech poszukają innego zajęcia. Jest pewien problem, bo co można zrobić rękoma przyzwyczajonymi do brania.   odpowiedz »

      • celnikom  

        [2008-01-25 09:35 80.53.90.*]

        80% pracowników to młodzi ludzie po studiach fajfusie i pracuja za 1250zł za pełną odpowiedzialność,więc jak nie wiesz to się nie odzywaj.   odpowiedz »

      • celnikom  

        [2008-01-26 13:21 80.54.108.*]

        jeśli jesteś uczciwy nic nie musisz ukrywać, nic nie musisz dawać - odpowiedzmy sobie na pytanie czy jesteśmy obywatelami szanującymi prawo. Dość opluwania celników - każdy ma prawo na szacunek!!!   odpowiedz »

        • celnikom  

          [2008-01-31 21:16 83.9.227.*]

          Tak ze wszystkim się zgadzam. Ale to jak idę do pracy jako celnik to powiniem pracować tak? A nie się opier... Powiedzmy sobie szczerze jak by taki celnik poszedł pracować gdzieś na budowę to jak by pracował tak jak to robi na granicy to by w pierwszy dzień wyleciał. Że niby ma szkołe to co nie musi pracować to niech sobie zmieni pracę albo siedzi w domu łajza jedna. Oczywiście nie mówię o wszystkich bo znajdują się tam też dobrzy ludzie. Ale oni pewnie nie odwiedzają tych stron.   odpowiedz »

          • celnikom  

            [2008-02-01 21:35 80.54.108.*]

            odwiedzają i czują się obrażeni - wyobraź sobie, że kiedy idę do urzędu to się właśnie wściekam, że wielu urzędasów nie dorasta celnikom do pięt, Gorzka prawdą jest że niewiele osób zna pracę celników, wysokie wymagania, ciągły stres, ciągłą potrzebę nauki, pogłębiania znajomości przepisów, wdrażanie nowych systemów - ludzie uciekają z tego zawodu - wyszkolenie młodego pacownika trwa 30lata   odpowiedz »

        • celnikom  

          [2009-02-02 10:20 213.158.196.*]

          Na szacunek trzeba zapracować , napewno nie w ten sposób jak postępują niektórzy celnicy. Prawo jsest prawem i należy go przestrzegać , ale kiedy sytuacja zmusza nas do jego lamania to chyba malą zbrodnią jest kilka paczek papierosow. W naszym kraju jest tak ze nasze przpisy zmuszaja nas do łamania prawa , tak jak i celnicy naduzywają swoich praw a nawet czasem łamią przepisy!!!!!   odpowiedz »

      • celnikom  

        [2008-01-30 23:08 83.9.226.*]

        A widzieliście niektórych celników jak przychodzą do pracy, są to wychudzone chłopki wykoślawieni we wszystkie strony i tacy których by do żadnej innej pracy nie przyjęli ta są tzw sieroty. Oczywiście nie wszyscy ale niektórzy na pewno. A jak poracuje trochę czasu taki jeden z drugim to zaczynają się paść jak te wieprze i chodzi po celnicy taki jeden z drugim jak by był bogiem bo przeciaż od niego wszystko zależy czy pojedziesz do domu czy bedziesz stał jak ten palant.   odpowiedz »

        • celnikom  

          [2008-02-01 21:30 80.54.108.*]

          a może tak o biednych kierowcach z tysiącami paczek papierosów, tysiącami butelek nie mówiąc o innych gorszych rzeczach - przemyt ciężarówkami narkotyków, nilegalny przewóz ludzi - no i co to jest w porzadku i celnicy co to ujawniają też nie są w porzadku - dobrze pracują i są uczciwi - a może według waszych kryteriów sa głupi!?   odpowiedz »

      • celnikom  

        [2008-01-31 11:39 80.54.108.*]

        A co zrobić z takimi co mają głowe i nie myślą. A co zrobić gdy ludzie mówia o rzeczach nie mając rzetelnej wiedzy o ty co mówia, A może powtzrzajmy inny slogan wszyscy Polacy to złodzieje - ty też jesteś złodziejem, nie czujesz się obrażony - gdy rzucasz błotem poptrz czy nie ub rudzi i ciebie   odpowiedz »

    • Poparcie dla Celników!!! 

      [2008-01-25 13:22 213.172.177.*]

      a ja tam popieram protest celnikow niech walcza o swoje, sa szykanowani ze wszystkich stron ze lapowi ze tamto... to niech ci ich krytykuja stana na granicy i odprawiaja tiry za 1300zl i sprobuja za to wyzyc. Nie dajcie sie Clnicy !!!!!   odpowiedz »

    • Praca Celników 

      [2008-01-26 12:25 79.163.117.*]

      jeżeli nasi kochani celnicy uważają że zarabiają za mało to niech rzucą prace na granicy i się wezmą za jazdę na Ukrainę....w celach turystycznych. Tam ich nasi sąsiedzi nauczą odpoczynku.   odpowiedz »

      • Praca Celników 

        [2008-01-26 13:12 80.54.108.*]

        żeby się wypowiadać na jakiś temat, trzeba coś na ten temat wiedzieć. Celnik jak kazdy człowiek ma prawo do godnej pracy i godziwych zarobków. Najwyższy czas przywrcić temu zawodowi szacunek, jak to ma miejsce w krajach europy zachodniej.   odpowiedz »

        • BRAK SERCA 

          [2008-11-06 15:02 213.158.196.*]

          tak z tym sie zgodze celnicy na zachodzie maja nie tylko wyzsze zarobki, ale i wysoka kulture osobista a nie jak celnicy ''z wscodu"zero poszanowania, wyrozumiałosci dla tych którzy schowaja jedna..... mała paczuszke, czy kilka papierosw.   odpowiedz »

          • Granica Medyka przejscie wielokrotnego CZY jednorazowego przejscia 

            [2008-11-06 15:15 213.158.196.*]

            jeszce jeden wontek porusze, podwyszki dla celnikow ktorzy pracuja a nie ustalaja sobie przepisy przejsc granicznych jednokrotnego lub wielokrotnego przejscia, i to przedewszystkim dla celnikow którzy zaczynaja dopiero prace.   odpowiedz »

        • Praca Celników 

          [2009-02-02 10:36 213.158.196.*]

          wiem coś na temat pracy celników , jest to moze niewdzieczny zawod dla tych którzy maja serce a nie wielu celnikow go ma muszę to podkreslic a nie trzeba wielkiej filozofii zeby domyslic sie ze nie ktorzy biora zreszta juz byly efekty aresztowania!!!!! i co? za niewinność odbywaja wyroki beda kolejni i nastepni bo w tych czasach tylko ryby nie biora , jednak gdyby nie bylo tych co daja nie byloby tych co biora a cierpia Ci ktorzy nieplaca szczegolnie na wschodnich granicach   odpowiedz »

      • Praca Celników 

        [2008-01-30 23:12 83.9.226.*]

        Ale przecież te palanty nie umieją nic innego robić.   odpowiedz »

        • Praca Celników 

          [2008-05-06 23:35 83.24.94.*]

          trochę szacunku czy nazwał cie ktoś już palantem ? nie to pierwszy będę ja palancie   odpowiedz »

    • czas odprawy 

      [2008-01-26 12:27 79.163.117.*]

      Wczoraj na przejściu w Zosinie podawali że na wjazd do polski czeka się 3h a ja stałem 20h na sam zjazd.   odpowiedz »

    • celnicy mają słuszne racje 

      [2008-01-27 10:34 84.10.80.*]

      Niezwykłość niektórych wypowiedzi polega na tym, że mówi się o wszystkich celnikach jako tych złych, biorących łapówki itd. Stąd też sądzę, że wypowiadają to ludzie którzy nie mają pojęcia o pracy w celnictwie. Myślą, że każdy celniik dokonuje odpraw na przejściu i, że każdy bierze. To tak jak by ktoś powiedział, że Polacy to złodzieje (skąd indąd taki pogląd panuje w niektórych krajach zachodniej Europy) - i z tym Pani/Pan też się zgadza?
      W tym proteście nie chodzi głównie o pieniądze lecz o wiele przywileji jakie mają inne służby mundurowe a także zmianę poglądu wśrod Polaków którego wyraz znajduje się w art. 25 ust.1 pkt. 8a i 8b.   odpowiedz »

      • celnicy mają słuszne racje 

        [2008-01-30 23:03 83.9.226.*]

        To ty chyba człowieku nie masz pojęcia jak oni pracują bo ja wiem dobrze. Wiem ze wzyscy biorą łapówki tylko niektórzy mniej a inni więcej i ci co biorą mniej mszczą sie na tych ludziach co im nie dają. Taka jest prawda i nikt mi nie powie że jest inaczej   odpowiedz »

        • celnicy mają słuszne racje 

          [2008-01-31 11:23 80.54.108.*]

          a dlaczego ci uczciwi dają te łapówki - porządny naród - porządni obywatele i ci jedyni w kraju łapówkarze. Aż wstyd czasami, że człowiek żyjew kraju, że gdy chcesz być uczciwy to i tak cie błotem obrzucą - ale czy zrobią to uczciwi i porządni - nie!. Będą to tacy jak ty zakłamani i ograniczeni wiedzą obywatele!!!   odpowiedz »

        • celnicy mają słuszne racje 

          [2008-01-31 11:32 80.54.108.*]

          gdyby głupota umiała fruwać, to latałbyś jak gołębica - i moja rada zgłoś sie do cła bo jest dużo wakatów - tylko uważnie przeczytaj wymagania i nie zrezygnuj prz 2 lub 3 punkcie   odpowiedz »

        • celnicy mają słuszne racje 

          [2008-01-31 11:35 80.54.108.*]

          skoro tak dobrze znasz pracę celników i widzisz jak biorą to masz bogate doświadczenie - czy sam uczestniczyłeś w tym procederze ?wszak taką wiedzę ma tylko naoczny świadek i uczestnik.   odpowiedz »

    • strajk 

      [2008-01-30 23:00 83.9.226.*]

      Weźcie się kurwa do roboty, anie tylko byście strajkowali i tak dobrze zarabiacie biorąc pod uwagę łapówki jakie bierzecie. Ja bym wam nic nie dał   odpowiedz »

      • strajk 

        [2008-01-31 11:19 80.54.108.*]

        jak widziałeś jak brali i nie doniosłeś - to jesteś tak samo winny . Czytając to co napisałeś - to może skończyłeś podstawóweczkę - ale niekoniecznie. Poziom szkoda mówić wiedza zero głupota poziom wysoki   odpowiedz »

        • strajk 

          [2008-01-31 12:08 83.9.241.*]

          Jak mogę donieść jak sam im daje bo inaczej bym nie przejechał. A po podstawówce to chyba ty jestes   odpowiedz »

          • strajk 

            [2008-02-01 21:26 80.54.108.*]

            skoro dajesz łapówki to jesteś nieuczciwy i skorumpowany - więc dlaczego tak plujesz na innych. Czy uwazasz, że jak ty przemycasz to wszyscy to robią, i jak jedni są nieuczciwi to drudzy także. Dlatego podkreśliłam, kazdy kto tak krzyczy o nieuczciwośći z tak dużą doą złośliwości sam jest zamieszany w taki proceder - tak panie przemytniku!   odpowiedz »





Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję