Restaurator bez pozwolenia na reklamę
Właściciel lubelskiej restauracji Fatamorgana zawiesił nad lokalem reklamę w postaci elektronicznego wyświetlacza. Pomysł nie spodobał się miejskiemu konserwatorowi zabytków, który chce, by banner jak najszybciej znikł z kamienicy. Według urzędników reklama wizualnie nie pasuje do tamtejszej przestrzeni. Co gorsze właściciel lubelskiej restauracji nie miał na nią pozwolenia.
Właściciel Fatamorgany zawiesił nad lokalem wyświetlacz, podobny do tych, jakie można znaleźć na dworcach czy przystankach. - Zauważyłem, że nie jesteśmy widoczni. Kiedy z kimś się umawiam przy restauracji, zawsze dostaję telefon, że dana osoba nie może jej znaleźć. Podobnie jest z klientami. Myślę, że dzięki temu wyświetlaczowi będziemy bardziej widoczni - oznajmił Marek Cybulski, właściciel lokalu.
Miejskiemu konserwatorowi zabytków nie spodobała się taką formą reklamy. - Krakowskie Przedmieście nie jest miejscem, gdzie tego typu reklamy powinny być eksponowane. Mogę zapewnić, że nie wydamy zgody na jej pozostawianie i nakażemy jej usunięcie. Mam nadzieję, że nastąpi to bardzo szybko - zapewnił Hubert Mącik.
Mącik nakazał restauratorowi usunięcie wyświetlacza. Jeśli nic się zmieni wydana zostanie decyzja urzędowa. Jeżeli ta również nie przyniesie efektów to sprawa trafi do sądu. Restauratorowi może grozić wysoka grzywna.
Konserwator zapowiedział też, że złoży zawiadomienie na restauratora do straży miejskiej oraz Zarządu Dróg i Mostów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Problematyczna reklama restauracji
[2013-03-05 16:29 83.11.179.*]
Jak by to zrobił ksiądz nie było by problemu, oni mogą bez pozwoleń ich nie wolno kontrolować . odpowiedz »
Dział gastronomia:
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Gessler zaskakuje klientów... napiwkiem
Bankructwo biura a zakupy grupowe
Kielecki Wersal wystawiony na sprzedaż
Goście wybrali najlepsze hotele wellness w Polsce i Europie
Co Groupon oferuje klientom Mati Word Holidays
Staruszka okradła turystkę na Jasnej Górze
Pizza Dominium w nowej lokalizacji
Agoda zaczyna współpracę z Profitroom
ULC: czartery bardziej odporne na kryzys od połączeń sieciowych
Imprezy z dojazdem własnym zyskują na popularności