Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
SAS partnerem Amadeusa
Amadeus, wiodący partner technologiczny dla globalnej branży turystycznej, poinformował o zawarciu długoterminowej, strategicznej współpracy ze Scandinavian Airlines (SAS) - narodowym przewoźnikiem w Danii, Norwegii i Szwecji. Ta kluczowa umowa umożliwi SAS przeprowadzenie migracji do nowego rozwiązania firmy Amadeus do zarządzania przychodami, przy jednoczesnym wsparciu ze strony utworzonego Centrum Kompetencji Amadeus.
Jeszcze w tym miesiącu linie lotnicze Scandinavian i Wideroe zostaną partnerami Amadeus w zakresie rozwiązania nowej generacji - Altéa Revenue Management, które łączy w sobie możliwość pełnego zarządzania ruchem lotniczym - od miejsca wylotu do punktu docelowego (Origin & Destination). Na początku 2015 roku linie lotnicze przeprowadzą migrację z wewnętrznego rozwiązania Origin & Destination Revenue Management System (ODRMS) do nowego systemu Amadeus, dołączając tym samym do ośmiu przewoźników, którzy już czerpią korzyści z rozwiązania Amadeus do zintegrowanego zarządzania przychodami i obsługi pasażerów.
W tym samym czasie Amadeus otworzy w Kopenhadze (Dania) Centrum Kompetencji w zakresie zarządzania przychodami. Ośrodek zatrudni ponad 20 pracowników SAS, z których wielu stanowią światowej sławy eksperci w branży. Dołączą oni do zespołu Amadeus.
Linia lotnicza SAS, która zaczęła używać systemów do zarządzania procesami i przychodami z ruchu lotniczego już w latach 90., cieszy się pozycją lidera w tej dziedzinie. Szeroka wiedza przewoźnika połączy się teraz z doświadczeniem firmy Amadeus, która posiada ponad 400 doświadczonych ekspertów, pracujących z rozwiązaniami do zarządzania przychodami i zasobami. Zawarte porozumienie nie tylko przyniesie korzyści z zastosowania platformy Altéa, ale również przyczyni się do jeszcze większej innowacyjności dostępnych rozwiązań, które będą przynosiły zyski klientom Amadeus.
- Linie lotnicze SAS mogą się poszczycić długą historią innowacji w zakresie zarządzania przychodami i prawdopodobnie jedną z najwyższych wydajności w branży dzięki pionierskiemu podejściu Origin & Destination (O&D). Jesteśmy przekonani, że nowe rozwiązanie Amadeus do zarządzania przychodami pozwoli nam jeszcze bardziej wzmocnić dotychczasową pozycję lidera w tej dziedzinie. Równocześnie z radością przyjęliśmy informację o założeniu Centrum Kompetencji Amadeus w zakresie zarządzania przychodami i cieszymy się ze współpracy z firmą Amadeus, która pozwoli nam czerpać korzyści ze wspólnego podejścia do zarządzania przychodami, łączącego nas z szerszą społecznością linii lotniczych korzystających z platformy Altéa - skomentował Magnus Rosén, Vice President Revenue Management Systems SAS Group IT.
- Zarządzanie przychodami jest coraz ważniejszym obszarem zainteresowania linii lotniczych, który bezpośrednio wpływa na ich wyniki finansowe. Już od ponad 20 lat SAS jest pionierem w zarządzaniu przychodami opartymi na O&D, podczas gdy w Amadeus inwestujemy w ten obszar nieprzerwanie od 2006 roku. Cieszymy się, że linie SAS dołączyły do grona naszych klientów w obszarze zarządzania przychodami, a eksperci przewoźnika wzmocnili nasz zespół w nowym Centrum Kompetencji. Chciałabym również osobiście powitać pracowników SAS, którzy wkrótce staną się częścią naszej firmy i dzięki swoim niezrównanym umiejętnościom umożliwią naszym klientom osiągnięcie niemal natychmiastowych korzyści. Wierzymy, że stworzenie wspólnego centrum innowacji i wiedzy pomoże naszym klientom w pomnażaniu dochodów i zwiększaniu wydajności oraz redukcji kosztów - powiedziała Julia Sattel, Senior VP, Airline IT, Amadeus.
Ze względu na pełną integrację w ramach szerszego pakietu aplikacji Altéa, Amadeus Altéa Revenue Management znacznie redukuje złożone procesy przetwarzania danych, które obciążają systemy zarządzania przychodami. Linie lotnicze korzystające z platformy Altéa zyskują przewagę nad konkurencją, mając bezproblemowy dostęp do informacji o taryfach, rozkładach lotów, rezerwacjach, biletach, przychodach i systemie kontroli odlotów. Umożliwia to liniom lotniczym przewidywanie i reagowanie na zmieniające się warunki rynkowe dzięki wprowadzeniu praktyk w zakresie zarządzania przychodami i zasad dostępności, w tym personalizacji, usług dodatkowych i systemu rozliczania "dynamic pricing".
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Dział transport:
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Szaleństwa w nowym menu restauracji Fusion
Brali zaliczkę na poczet wycieczki i... znikali
Wezyr wprowadza nową platformę komunikacyjną
Awaryjne lądowanie w Hurghadzie
Z Warszawy do Lizbony codziennie, to możliwe z TAP
Mazowsze zaprezentuje ofertę turystyczną
Niebezpieczny wirus atakuje turystów
Inteligo wprowadza rozszerzone ubezpieczenie turystyczne
Powstał nowy przewoźnik lotniczy
Ochrona danych osobowych w agencji turystycznej
KFC planuje rozwój na rynku rosyjskim
Ekspres droższy i jedzie dłużej niż pośpieszny!
