Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Opóźniony o 11h lot Wizz Air z Pyrzowic do Liverpoolu
Pasażerowie, którzy we wtorek rano planowali odlot do Liverpoolu liniami Wizz Air z lotniska w Pyrzowicach, wylecieli 11 godzin później.
Na szczęście wielu z nich udało się telefonicznie powiadomić o opóźnieniu, więc zostali w domach.
Rzecznik prasowy Wizz Air Grażyna Borówka wyjaśnia przyczyny opóźnienia: samolot, który miał rano lecieć do Liverpoolu, skierowano wcześniej do Ciampino, bo agent obsługi naziemnej uszkodził tam inny samolot przewoźnika. Ponieważ znajdowali się tam pasażerowie, konieczne było podstawienie samolotu zastępczego, a jedynym wyjściem było wysłanie samolotu, który miał lecieć do Liverpoolu. Borówka dodaje że sytuacja była niezależna od przewoźnika i przeprasza za problemy wszystkich pasażerów.
Do Liverpoolu z opóźnieniem odleciało 165 pasażerów. Szczególnie rozżaleni są ci, których nikt nie poinformował o zmianach. To, ze lot będzie opóźniony okazało się dopiero po północy, więc nie ze wszystkimi udało się skontaktować i poinformować o zmianach. Część z pasażerów wracała do pracy po świątecznej przerwie, innych czekała w Liverpoolu przesiadka.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Wizz Air poinformował pasażerów o opóźnieniu wylotu
[2008-02-04 17:41 88.207.142.*]
Przestrzegam przed tymi DZIADAMI. Wczoraj tj.3 luty 2008 lot z Katowic do Frankfurt Hahn opóźniony o 17 godzin. Planowy wylot godzina 6.10 wyleciał przed 23.00 Co niektórzy czekali na lotnisku od 3 rano - ja osobiście od 4.30. Tak więc niektórzy czekali blisko 20 godzin na lotnisku. Ludziom puszczały nerwy i po pewnym czasie zaczęło się nam już przypatrywać paru ochroniarzy z pistoletami w kaburach. Tradycyjne zero kontaktu z przedstawicielem Wizzair, mega dezinforamcja i 2 porcje frytek na 20 godzin czekania. Na tyle beszczelny DZIAD że w samolocie po 17 godzinach spóźnienia kazał nam sobie kanapki za 16 zł kupować. Nas również poinformowano że żadne odszkodowania itp. rzeczy się nam nie należą. Oby jak najszybciej pojawiła się konkurencja bo to nie jest pierwszy raz kiedy doświadczam tak przykrych doświadczeń od WizzAir. odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Papież będzie w Polsce prawdopodobnie 8-10 maja!
Turystyka rehabilitacyjna - nowy trend na Mazurach
Star Alliance: Polak zapłaci więcej?
Przepisy bezpieczeństwa są lekceważone przez rosyjskie linie lotnicze
miami, san francisco czy san diego
Już jutro Beach Party Gdynia 2006
Aktywna promocja Polski na rynku niemieckim: VI Polsko - Niemiecki Salon Gospodarczy w Kolonii
Irlandia - najtańsze hotele w 2009 roku
Tragedia na wybrzeżu Morza Martwego
Polskie lotniska walczą o bazę Ryanaira
Kolejna edycja konkursu na najlepszą potrawę ze śledzia
Preferred Hotel planuje ekspansję w Azji i Europie
Międzynarodowe Targi Gastronomii Gastro Trendy
Funclub z nowymi autokarami Van Hool
Płonie zabytkowy kliper herbaciany Cutty Sark
nawiązemy współpracę z biurem podróży
