Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot - Szlak Piastowski 05-07.06.2024
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
- wychowawca-lektor języka angielskiego
- SPECJALISTA DS.TURYSTYKI
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. turystyki wyjazdowej z...
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystki Siemianowice Śląskie
Jak przyciągnąć podróżujących służbowo?
Podróże służbowe to jedna z najbardziej dochodowych gałęzi turystyki. Jakie informacje należy udostępniać, aby przyciągnąć tego rodzaju klientów?
Firma Travelport przedstawiła najnowsze wnioski na temat usług dodatkowych oraz treści informacyjnych, które udostępniane są pracownikom podróżującym służbowo.
Na szczycie listy informacji, które powinny być udostępniane podróżującym służbowo pracownikom, są informacje wizowe (59%), a tuż za nimi znajdują się informacje o niezbędnych szczepieniach (41%) i o pogodzie (40%). Klientów interesują także mapy miast (37%), informacje o restauracjach (25%) i imprezach rozrywkowych (10%).
Do najczęściej akceptowanych usług dodatkowych (po 57% każda) należy zgoda na nadbagaż oraz dostęp do hotelowych sieci Wi-Fi. Do popularnych opcji dopuszczanych przez przedsiębiorstwa należy również szybsza odprawa (45%), śniadanie w hotelu (45%) oraz udogodnienia w trakcie lotu (39%). 26% spośród ankietowanych przedsiębiorstw nie pozwala na rezerwację żadnych usług dodatkowych w przypadku podróży służbowych.
"Obserwujemy stały wzrost złożoności zakresu usług i opcji dodatkowych. Zróżnicowane usługi dodatkowe podlegają ponadto dalszej segmentacji, gdyż przedsiębiorstwa oferują dodatkowe udogodnienia, takie jak podniesienie klasy podróży czy dostęp do saloników biznesowych tylko wybranym grupom pracowników" — tłumaczy Aleksandra Tomaszewska, dyrektor ds. sprzedaży Travelport w Polsce.
"Potrzeby podróżnych stale rosną, a "pokolenie Y" oczekuje teraz treści dostosowanych do swoich potrzeb, interaktywnych planów podróży oraz możliwości łatwej rezerwacji usług dodatkowych. Opracowana przez firmę Travelport strategia zróżnicowanych produktów, która obejmuje jej innowacyjną platformę sprzedaży, umożliwia dystrybucję nowych usług, takich jak dostęp do saloników biznesowych i usługi bagażowe, dostosowanych do potrzeb tej nowej kategorii klientów" ― dodała Aleksandra Tomaszewska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Focus Hotels otwiera nowy obiekt
Degustacje w egipskich ciemnościach nową atrakcją Poznania
Polaków nie stać na zagraniczne wakacje
Bliższa współpraca Finnair i Malaysia Airlines
LOT: mniejsze samoloty z Warszawy do Lwowa
Dlaczego cała branża tak wygląda?
Air Berlin: luty gorszy z powodu arabskiej rewolucji
Sfinks Polska podpisuje umowę z Kompanią Piwowarską
Piętrowe pociągi atrakcją Śląska?
OLT Express proponuje nową promocję
Ryanair porzucił pasażerów na lotnisku
Nowe oblicze hotelu Interferie
WATRA - Przewóz osób, Autokary, Busy, Konferencje, Wycieczki
Siedem narciarskich cudów świata
Groupon Travel wchodzi na rynek
Czym się kierują turyści wybierając ofertę na ferie?
Turyści nie zapłacą za wejście do morza
Irlandzki przewoźnik traci przez obniżki cen?
na jakich systemach rezerwacyjnych działają biura w Federacji Rosyjskiej?