Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Nomade - Specjalista ds. wsparcia sprzedaży
- Animator w klubie dla dzieci - Cypr Północny
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
Jak przyciągnąć podróżujących służbowo?
Podróże służbowe to jedna z najbardziej dochodowych gałęzi turystyki. Jakie informacje należy udostępniać, aby przyciągnąć tego rodzaju klientów?
Firma Travelport przedstawiła najnowsze wnioski na temat usług dodatkowych oraz treści informacyjnych, które udostępniane są pracownikom podróżującym służbowo.
Na szczycie listy informacji, które powinny być udostępniane podróżującym służbowo pracownikom, są informacje wizowe (59%), a tuż za nimi znajdują się informacje o niezbędnych szczepieniach (41%) i o pogodzie (40%). Klientów interesują także mapy miast (37%), informacje o restauracjach (25%) i imprezach rozrywkowych (10%).
Do najczęściej akceptowanych usług dodatkowych (po 57% każda) należy zgoda na nadbagaż oraz dostęp do hotelowych sieci Wi-Fi. Do popularnych opcji dopuszczanych przez przedsiębiorstwa należy również szybsza odprawa (45%), śniadanie w hotelu (45%) oraz udogodnienia w trakcie lotu (39%). 26% spośród ankietowanych przedsiębiorstw nie pozwala na rezerwację żadnych usług dodatkowych w przypadku podróży służbowych.
"Obserwujemy stały wzrost złożoności zakresu usług i opcji dodatkowych. Zróżnicowane usługi dodatkowe podlegają ponadto dalszej segmentacji, gdyż przedsiębiorstwa oferują dodatkowe udogodnienia, takie jak podniesienie klasy podróży czy dostęp do saloników biznesowych tylko wybranym grupom pracowników" — tłumaczy Aleksandra Tomaszewska, dyrektor ds. sprzedaży Travelport w Polsce.
"Potrzeby podróżnych stale rosną, a "pokolenie Y" oczekuje teraz treści dostosowanych do swoich potrzeb, interaktywnych planów podróży oraz możliwości łatwej rezerwacji usług dodatkowych. Opracowana przez firmę Travelport strategia zróżnicowanych produktów, która obejmuje jej innowacyjną platformę sprzedaży, umożliwia dystrybucję nowych usług, takich jak dostęp do saloników biznesowych i usługi bagażowe, dostosowanych do potrzeb tej nowej kategorii klientów" ― dodała Aleksandra Tomaszewska.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Choroby przenoszone przez komary coraz
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Raport o podróżach Polaków w
Narodowy Program Wsparcia dla Przemysłu Spotkań
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
Focus Hotels otwiera nowy obiekt
Degustacje w egipskich ciemnościach nową atrakcją Poznania
Polaków nie stać na zagraniczne wakacje
Bliższa współpraca Finnair i Malaysia Airlines
LOT: mniejsze samoloty z Warszawy do Lwowa
Dlaczego cała branża tak wygląda?
Air Berlin: luty gorszy z powodu arabskiej rewolucji
Sfinks Polska podpisuje umowę z Kompanią Piwowarską
Piętrowe pociągi atrakcją Śląska?
OLT Express proponuje nową promocję
Ryanair porzucił pasażerów na lotnisku
Nowe oblicze hotelu Interferie
WATRA - Przewóz osób, Autokary, Busy, Konferencje, Wycieczki
Siedem narciarskich cudów świata
Groupon Travel wchodzi na rynek
Czym się kierują turyści wybierając ofertę na ferie?
Turyści nie zapłacą za wejście do morza
Irlandzki przewoźnik traci przez obniżki cen?
na jakich systemach rezerwacyjnych działają biura w Federacji Rosyjskiej?
