TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Powstaje nowy portal rezerwacyjny

Na rynku zadebiutował nowy, polski serwis rezerwacyjny. FaceBooking.org umożliwia gościom rezerwację kontem na Facebooku, a hotelarzom - przygotowanie spersonalizowanej oferty.


Jak przekonują założyciele portalu, system rezerwacji dla użytkowników jest prosty i nie wymaga posiadania karty, wystarczy profil w popularnym serwisie społecznościowym. Pomysłodawcy serwisu stawiają za cel zapewnienie kanału rezerwacji online również małym, kameralnym hotelom lub pensjonatom. Klient będzie mógł zarezerwować swój pobyt w wybranym obiekcie, a następnie wskazać czy chce zapłacić zaraz po dokonaniu rezerwacji, szybkim przelewem on-line, czy też preferuje uiścić opłatę na miejscu.

Portal działa na zasadach znanych z innych serwisów rezerwacyjnych, oferując porównywarkę ofert z różnych lokalizacji."Poprzez innowacyjne połączenie systemu rezerwacyjnego, panelu do zarządzania hotelem i aplikacji społecznościowej ułatwiamy świadczenie usług, wspieramy hotelarzy w ich pracy oraz umożliwiamy łatwiejszą i spersonifikowaną komunikację gospodarzy i gości" - wylicza Filip Bloch, CEO serwisu FaceBooking.org.

Wraz z system do rezerwacji portal oddaje hotelarzom bezpłatną aplikację mobilną. Face Booking App, która pozwoli na prezentację oferty hotelu bezpośrednio na smartfonach gości, umożliwi zamawianie usług dodatkowych oferowanych przez hotel, oraz pozwoli umieszczać dodatkowe informacje na temat zabytków i atrakcji w okolicy. Aplikacja, dostępna na iOs i Androida, a wkrótce również na Windows Phone, oddawana jest bezpłatnie wszystkim hotelom uczestniczącym w programie.

W drugiej połowie roku twórcy portalu oddadzą hotelarzom system do zarządzania ceną i dostępnością miejsc noclegowych. Dostęp do panelu FaceBooking.org pozwoli na zarządzanie kilkoma kanałami dystrybucji z każdego miejsca na świecie, na komputerze czy smartfonie. System może być spięty z wewnętrznym systemem hotelowym, albo stanowić samodzielne narzędzie sprzedaży. Korzystanie z niego nie wymaga żadnych opłat. Portal pobiera prowizję od zrealizowanych rezerwacji - 10% od rezerwacji przez FaceBooking.org, 2% od rezerwacji zrealizowanych przez CRM z innych portali.

"Pracujemy nad stałym zwiększaniem bazy noclegowej. Kontaktujemy się także z właścicielami schronisk, apartamentów, czy małych, rodzinnych obiektów, które do tej pory nie wykorzystywały potencjału nowych technologii w dziedzinie zwiększania sprzedaży" - dodaje Filip Bloch. W tej chwili zespół portalu koncentruje się na dużych ośrodkach miejskich w całej Polsce. Do końca maja zamierzają uzupełnić spersonifikowane dane prawie 10 tys. hoteli zgromadzonych w bazie. W czerwcu ruszy kampania reklamowa nowego portalu.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
serwis rezerwacyjny facebooking hotel pensjonat CRM oferta kampania reklamowa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję