Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Spacjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
- Lokal W CH Nowa Sukcesja
- pilot PRAGA 6.12.2024
- Specjalista ds. turystyki w biurze agencyjnym
- pilot Bawaria
- Sun&Fun Holidays zaprasza REZYDENTÓW do...
- Partnera Biuro Podrózy
Firmy Travelport i SAS podpisały umowę typu full content
Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej, podpisała nową, wieloletnią umowę dystrybucyjną typu full content z firmą SAS — czołową skandynawską linią lotniczą. Dzięki nowej umowie 67 000 biur podróży korzystających z usług firmy Travelport będzie nadal mieć dostęp do oferty SAS.
Linie SAS będą używać rozwiązania Travelport Rich Content and Branding (stanowiącego kluczowy komponent platformy Travelport Commerce Platform), które pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży.
Zostało ono opracowane z myślą o tym, aby umożliwić liniom lotniczym i innym dostawcom usług turystycznych zastosowanie bardziej zaawansowanych technik sprzedażowych w celu zwiększenia sprzedaży zarówno podstawowych produktów, jak i usług dodatkowych. Z rozwiązania Rich Content and Branding korzysta już ponad 85 przewoźników, w tym przewoźnicy krajowi i niskokosztowe linie lotnicze.
Za pośrednictwem platformy Travelport Commerce Platform będzie również możliwy wykup miejsc z dopłatą, stanowiący najważniejszą usługę dodatkową linii SAS. Agenci mogą tam w ramach istniejącego przepływu pracy zarezerwować miejsca z dopłatą, które zapewniają np. dodatkową przestrzeń na nogi.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia tej nowej umowy z firmą Travelport oraz z ogromnego potencjału, jaki oferują naszej firmie najnowsze rozwiązania Travelport dla punktów sprzedaży." — powiedział Per Wehlander, dyrektor ds. umów GDS i planowania dystrybucji w firmie SAS.
"Bardzo się cieszę, że linie SAS doceniły wartość platformy Travel Commerce Platform. Zapewniamy liniom lotniczym możliwość sprzedaży swoich usług w sposób bardzo indywidualny, co naszym zdaniem istotnie wyróżnia nas na tle konkurencji. Z firmą SAS wiąże nas wieloletnia współpraca, a w przyszłości spodziewamy się jeszcze większych sukcesów"" — powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Kolejny rekord w Katowice
Kraków Airport: granica 10 mln pasażerów rocznie już
Starsze aktualności:
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Chorwacja z delikatnym wzrostem przyjazdów z
Kontrole na granicy ze Słowacją
W Białowieży powstanie nowy hotel
Polskie uzdrowiska - prywatyzować czy nie?
Bezpośrednie połączenie Warszawy z Druskienikami
Targi Lato - będzie się działo
Ośrodek Informacji Turystycznej Roku!
Konsolidacja Austrian z Tyrolean
Sfinks Polska otwiera nową restaurację
Uzdrowisko Konstancin-Zdrój na sprzedaż
PKP Intercity ogłosiło przetarg na 30 piętrowych wagonów
Niemcy budują swój hotel na mundial w Brazylii
Nowa inicjatywa warszawskiego hotelu