TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Firmy Travelport i SAS podpisały umowę typu full content

Firma Travelport, dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 7 bilionów USD światowej branży turystycznej, podpisała nową, wieloletnią umowę dystrybucyjną typu full content z firmą SAS — czołową skandynawską linią lotniczą. Dzięki nowej umowie 67 000 biur podróży korzystających z usług firmy Travelport będzie nadal mieć dostęp do oferty SAS.


Linie SAS będą używać rozwiązania Travelport Rich Content and Branding (stanowiącego kluczowy komponent platformy Travelport Commerce Platform), które pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży.

Zostało ono opracowane z myślą o tym, aby umożliwić liniom lotniczym i innym dostawcom usług turystycznych zastosowanie bardziej zaawansowanych technik sprzedażowych w celu zwiększenia sprzedaży zarówno podstawowych produktów, jak i usług dodatkowych. Z rozwiązania Rich Content and Branding korzysta już ponad 85 przewoźników, w tym przewoźnicy krajowi i niskokosztowe linie lotnicze.

Za pośrednictwem platformy Travelport Commerce Platform będzie również możliwy wykup miejsc z dopłatą, stanowiący najważniejszą usługę dodatkową linii SAS. Agenci mogą tam w ramach istniejącego przepływu pracy zarezerwować miejsca z dopłatą, które zapewniają np. dodatkową przestrzeń na nogi.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia tej nowej umowy z firmą Travelport oraz z ogromnego potencjału, jaki oferują naszej firmie najnowsze rozwiązania Travelport dla punktów sprzedaży." — powiedział Per Wehlander, dyrektor ds. umów GDS i planowania dystrybucji w firmie SAS.

"Bardzo się cieszę, że linie SAS doceniły wartość platformy Travel Commerce Platform. Zapewniamy liniom lotniczym możliwość sprzedaży swoich usług w sposób bardzo indywidualny, co naszym zdaniem istotnie wyróżnia nas na tle konkurencji. Z firmą SAS wiąże nas wieloletnia współpraca, a w przyszłości spodziewamy się jeszcze większych sukcesów"" — powiedział Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
umowa Travelport SAS liniee lotnicze




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję