Wizz Air promuje polskie miasta

Wizz Air, uruchamia pierwszy film wideo na WizzTV promujący polskie miasta na stronie internetowej przewoźnika. Wizz Air poprzez filmy podróżnicze chce promować ponad 95 atrakcyjnych destynacji ze swojej siatki połączeń.


Filmy podróżnicze w WizzTV prowadzone są przez Ambasadorów Wizz Air i mają na celu promowanie wybranych miejscowości wśród pasażerów linii lotniczych. Dzięki współpracy ze studiem produkcyjnym TouristMirror™, filmy video przenoszą widzów do niezwykłego świata podróży Wizz Air, jeszcze przed wyjazdem czy dokonaniem rezerwacji.

W filmach mogą się także reklamować lokalne przedsiębiorstwa, które mają szansę przybliżyć swoją ofertę oraz walory promowanej lokalizacji. Filmy z Wizz TV oglądać można na stronie internetowej przewoźnika, w mediach społecznościowych oraz na wybranych lotniskach. Dzięki nim, widzowie mają możliwość poznawania destynacji, do których się wybierają, korzystania z praktycznych porad i informacji udzielanych przez członków lokalnych załóg Wizz Air i Ambasadorów marki.

Daniel de Carvalho, rzecznik prasowy Wizz Air, powiedział: "Uruchomienie telewizji WIZZ w Polsce to dla nas wielka przyjemność i satysfakcja. Publikowane przez nas filmy wideo promują turystykę w różnych miastach Europy i sprawiają, że podróżowanie staje się jeszcze prostsze. Mamy nadzieję, że materiały przydadzą się pasażerom Wizz Air przy planowaniu kolejnych wakacji. Nasza załoga wspólnie z Ambasadorami Wizz Air dzieli się w nich swoją wiedzą o różnych miejscach, przez co te krótkie filmiki stają się bezcennym źródłem informacji. Dzięki nim podróż zaczyna się jeszcze przed wejściem na pokład naszych Airbusów A320! Na naszej stronie wizzair.com dajemy pasażerom nie tylko możliwość szybkiego rezerwowania lotów, ale także korzystania z usług naszych partnerów tj. wypożyczalni samochodów, zakwaterowania czy ubezpieczenia."

"W ciągu 6 miesięcy od uruchomienia wspólnego projektu z Wizz Air w Budapeszcie, Wizz TV stało się silnym narzędziem komunikacyjnym, także dla lokalnych przedsiębiorstw do promowania swoich miast i napędzania turystyki. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że dzięki ekscytującym filmom wideo możemy uwieczniać destynacje z sieci połączeń Wizz Air oraz promować bazę przewoźnika w Warszawie." - dodał Laszlo Marozsi, założyciel studia TouristMirror™.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję