Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kurs Specjalista ds. księgowości
- Specjalista d/s turystyki - Denar Travel Żory
- REZYDENT TUNEZJA SEZON 2024
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Ostatnie rezydentury w Sun & Fun Holidays 2024
- PILOT na Chorwacje 20-26.05 grupa szkolna z...
- Rezydent w Bułgarii
- Konsultant ds. podróży służbowych
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Specjalista ds. Czarterów
Zobacz także
ECTAA: prawo powinno zapewnić touroperatorom terminowe zwroty od linii lotniczych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT marża?
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
Airhelp ocenił linie i lotniska
Biura podróży zacieśniają współpracę z przewoźnikami
Airberlin wdrożył rozwiązanie Amadeus Ancillary Services (AAAS), zapewniając sobie możliwość dystrybucji oferty usług dodatkowych poprzez biura podróży, własną stronę internetową oraz inne kanały, w tym call centers i kasy biletowe.
Rozwiązanie pozwala biurom podróży w Niemczech, Austrii i Szwajcarii na oferowanie dodatkowego bagażu, możliwości wyboru miejsc oraz posiłków przy wykorzystaniu rozwiązania EMD (ang. Electronic Miscellaneous Document), a także wspomaga agentów w dostarczaniu podróżnym usług bardziej dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
EMD, branżowy standard elektronicznej wymiany informacji, ułatwia dystrybucję i realizację płatności za usługi dodatkowe. Jest również częścią inicjatywy IATA dotyczącej e-usług, która ma na celu eliminację zużycia papieru i usprawnienie realizacji wielu procesów.
Linia Airberlin wykorzystuje również Amadeus EMD do dystrybucji swoich wybranych usług opcjonalnych w Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Łotwie, Litwie, Norwegii, Hiszpanii i Szwecji.
AAAS jest rozwiązaniem typu end-to-end, zgodnym ze standardami branżowymi, które umożliwia użytkownikom oferowanie usług poprzez wszystkie kanały. Amadeus posiada zintegrowany, unikalny, interaktywny katalog na swojej platformie sprzedaży dla biur podróży, która szczegółowo przedstawia zakres dostępnych usług dodatkowych oferowanych przez linie lotnicze. Dzięki temu biura podróży mogą szybko i efektywnie przeglądać, rezerwować oraz sprzedawać ekskluzywne usługi dodatkowe. Zawartość katalogu - usługa oraz jej opis - jest kontrolowana przez linię lotniczą, która może używać tego narzędzia w celu zróżnicowania swojej oferty.
Do tej pory 46 linii lotniczych podpisało umowy dotyczące korzystania z Amadeus Ancillary Services w kanale bezpośrednim lub pośrednim. Natomiast 21 przewoźników sprzedaje usługi dodatkowe przez biura podróży używające rozwiązania Amadeus. Z kolei 9 linii lotniczych, wśród których znajduje się Air France, KLM, Iberia, Finnair, Qantas oraz Corsairfly, udostępnia obecnie usługi dodatkowe poprzez biura podróży na 16 rynkach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ITAKA kończy współpracę z największym
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział centra informacji i promocji:
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Dziwny konkurs na dyrektorów
Starsze aktualności:
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Air France wdraża plan oszczędnościowy
Samolot zniknął na oczach całego świata
Karta Turysty w świątecznej cenie
Nowe oblicze Hotelu Warszawianka Wellness & SPA
Które kurorty na celowniku turystów?
WOT startuje z kampanią reklamową
Pasażerowie wolą zjeść dobrze na lotnisku
Frankenstorm zbliża się do Nowego Jorku
Biznes touroperatorów to bułka z masłem