Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- ITAKA POZNAŃ PLAZA - STARSZY SPECJALISTA DS....
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- wynajem zestaw sluchawkowy do oprowadzania...
- Praca w biurze podróży wakacje.pl w Pruszkowie
- Regionalny Manager Sieci Agencyjnej - region...
- Tłumaczenia języków europejskich w podróży
- Dołączę do przedsięwzięcia w branży turystycznej
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji
Zobacz także
Biura podróży ważnym kanałem sprzedaży polis
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Łatwiejsza sprzedaż niemieckich touroperatorów
Turysta może otrzymać zwrot całości ceny, nawet jeśli skorzystał z części usług?
Turystyka 2030: Polacy postawią na biura podróży, technologie i bezpieczeństwo
Biura podróży zacieśniają współpracę z przewoźnikami
Airberlin wdrożył rozwiązanie Amadeus Ancillary Services (AAAS), zapewniając sobie możliwość dystrybucji oferty usług dodatkowych poprzez biura podróży, własną stronę internetową oraz inne kanały, w tym call centers i kasy biletowe.
Rozwiązanie pozwala biurom podróży w Niemczech, Austrii i Szwajcarii na oferowanie dodatkowego bagażu, możliwości wyboru miejsc oraz posiłków przy wykorzystaniu rozwiązania EMD (ang. Electronic Miscellaneous Document), a także wspomaga agentów w dostarczaniu podróżnym usług bardziej dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
EMD, branżowy standard elektronicznej wymiany informacji, ułatwia dystrybucję i realizację płatności za usługi dodatkowe. Jest również częścią inicjatywy IATA dotyczącej e-usług, która ma na celu eliminację zużycia papieru i usprawnienie realizacji wielu procesów.
Linia Airberlin wykorzystuje również Amadeus EMD do dystrybucji swoich wybranych usług opcjonalnych w Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Łotwie, Litwie, Norwegii, Hiszpanii i Szwecji.
AAAS jest rozwiązaniem typu end-to-end, zgodnym ze standardami branżowymi, które umożliwia użytkownikom oferowanie usług poprzez wszystkie kanały. Amadeus posiada zintegrowany, unikalny, interaktywny katalog na swojej platformie sprzedaży dla biur podróży, która szczegółowo przedstawia zakres dostępnych usług dodatkowych oferowanych przez linie lotnicze. Dzięki temu biura podróży mogą szybko i efektywnie przeglądać, rezerwować oraz sprzedawać ekskluzywne usługi dodatkowe. Zawartość katalogu - usługa oraz jej opis - jest kontrolowana przez linię lotniczą, która może używać tego narzędzia w celu zróżnicowania swojej oferty.
Do tej pory 46 linii lotniczych podpisało umowy dotyczące korzystania z Amadeus Ancillary Services w kanale bezpośrednim lub pośrednim. Natomiast 21 przewoźników sprzedaje usługi dodatkowe przez biura podróży używające rozwiązania Amadeus. Z kolei 9 linii lotniczych, wśród których znajduje się Air France, KLM, Iberia, Finnair, Qantas oraz Corsairfly, udostępnia obecnie usługi dodatkowe poprzez biura podróży na 16 rynkach.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niderlandzcy agenci turystyczni zapoznali się z ofertą
Dział centra informacji i promocji:
Andaluzja chce więcej
Ruszyła kampania promująca turystykę w województwie
Konferencja TURYSTA 2025 za
Starsze aktualności:
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję
Jakie trendy w europejskich
Skąd Polacy przylecą na
Wakacje.pl doceniają
Grecja spodziewa się rekordowych zysków z
Kolejny przewoźnik pod lupą
Bułgaria i Rumunia wchodzą do strefy
Air France wdraża plan oszczędnościowy
Samolot zniknął na oczach całego świata
Karta Turysty w świątecznej cenie
Nowe oblicze Hotelu Warszawianka Wellness & SPA
Które kurorty na celowniku turystów?
WOT startuje z kampanią reklamową
Pasażerowie wolą zjeść dobrze na lotnisku
Frankenstorm zbliża się do Nowego Jorku
Biznes touroperatorów to bułka z masłem
