Ogłoszenia
Ogłoszenia
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
- Specjalista ds. Turystyki w salonie ITAKA
- OFERTA PRACY - Doradca / Konsultant ds. Turystyki
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
Wezyr Holidays z inicjatywą do współpracujących z nim agencji turystycznych
Wezyr Holidays zaproponował współpracującym z nim biurom agencyjnym przystąpienie do programu partnerskiego, w ramach którego biura otrzymają specjalne wsparcie sprzedaży marki Wezyr Holidays. Do połowy marca 2011 Wezyr Holidays ustanowił już 115 Autoryzowanych Agencji. Według założeń, liczba ta ma sięgnąć 200.
Idea współpracy powstała z inicjatywy touroperatora Wezyr Holidays. Jak mówi Kaan Ergun, dyrektor generalny Wezyr Holidays - Wiele biur odczuwało potrzebę wzmocnienia z nami relacji biznesowych, co również wpisało się w długofalową strategię rozwoju naszej firmy na polskim rynku.
Biura agencyjne, które przystąpią do programu, uzyskają status kluczowego partnera, a co za tym idzie, będą mogły korzystać z szeregu benefitów, jakie w ramach tej kooperacji zapewni im touroperator.
Wsparcie sprzedażowe będzie realizowane kilkutorowo - tłumaczy Kaan Ergun, dyrektor generalny Wezyr Holidays. Autoryzowane biura otrzymają specjalne materiały ekspozycyjne do biur, będą kluczowym partnerem przy lokalnych kampaniach reklamowych nakierowujących klientów do ich biur podróży. W dobie ogromnego znaczenia Internetu, jako miejsca poszukiwania przez klienta informacji turystycznych, Autoryzowane Biura Podróży będą specjalnie wyróżnione na wezyrholidays.pl. Inną, istotną formą wsparcia będzie kierowanie do tych biur klientów kontaktujących się z nami poprzez call center.
Po stronie plusów należy zapisać również możliwość samodzielnego drukowania dokumentów podróży dla klientów. Nie bez znaczenia jest także, szczególnie w sezonie, udostępnienie dedykowanej linii telefonicznej dla Autoryzowanych Agentów. Program przewiduje też organizację grupowych szkoleń dedykowanych tylko uczestnikom programu.
- Agenci nadal mogą zgłaszać się do projektu. W tym celu należy przesłać informację na adres Trade Marketingu autoryzowanyagent@wezyrholidays.pl - zachęca dyrektor generalny Wezyr Holidays. Chętni, po weryfikacji i potwierdzeniu, otrzymają materiały ekspozycyjne, w tym kasetony, których wykonanie i montaż touroperator bierze na siebie. Każde biuro dostanie również Certyfikat Autoryzowanego Agenta Wezyr Holidays.
- Cieszy nas ogromne zainteresowanie ze strony Agentów. Utwierdza nas to w przekonaniu, iż pomysł stworzenia takiego programu wychodzi naprzeciw potrzebom i spełnia oczekiwania sieci sprzedaży - podkreśla Kaan Ergun.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Autoryzowane Agencje Wezyr Holidays
[2011-03-18 14:35 79.187.153.*]
Super pomysł odpowiedz »
Autoryzowane Agencje Wezyr Holidays
[2011-03-19 14:03 188.121.20.*]
poczytaj odpowiedz »
Autoryzowane Agencje Wezyr Holidays
[2011-03-21 15:31 83.0.175.*]
Tak popieramy pomysł biura Wezyr Holidays.
Jak do tej pory to tylko służymy darmową informacja klientom
odpowiadamy dosyć . Klient w domu przy komputerze z portalu sprawdza dzwoniąc do biura czy dobrze robi rezerwację gdy biuro sprawdzi poprawność klient dziękuje
i znika. Zauważyłam tą sytuację. Odpowiedziałam proszę dzwonić na calcenter ale tam koszt połączenia jest dużo
droższy więc taniej do biura . Proszę uważajcie szanowni agenci nie dajcie się klientom wykorzystywać. odpowiedz »Autoryzowane Agencje Wezyr Holidays
[2011-03-21 15:44 83.0.175.*]
Popieram pomysł biura Wezyr Holidays. Lecz trochę si.ę obawiam czy nie jest to chwyt reklamowy. To my agenci stanowimy reklamę do biur. To klient nasz się pyta czy biuro jest wiarygodne czy ma dobrą kondycję finansową . Portal jemu nie odpowie tam jest wszystko ok. To my agenci stanowimy darmowe informacje. Dosyć tego wyzysku.
Proszę uważajcie , klient w domu chcąc zrobić poprawnie rezerwacje dzwoni do biura i sprawdza czy wszystko ok. Biura podaje wszystkie dane zgadza się klient dziękuje i znika. Zorientowałam się jestem wyczulona na takie telefony informuje że ma zadzwonić na calcenter tam jest drożej . A biuro agent nie będzie darmowym informatorem odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Większość Polaków przywita Nowy Rok w
Ceny wakacyjnych wyjazdów w
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Wizz Air rezygnuje z płatnej
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Telefon Bezpieczeństwa dla turystów zagranicznych
Ceny w hotelach w (prawie) całej Europie maleją
Czego boją się pasażerowie czarterów?
Polska jako marka. Promocja kraju nieskuteczna?
Pływające Sushi nie podoba się Starostwie
Dziwne powody opóźnień samolotów
Kto sfinansuje modernizację Lotniska w Pyrzowicach
Opole ma dobrą informację turystyczną
AmRest: 400 mln zł na inwestycje w 2012
W Zakopanem sporo wolnych miejsc
W Szczecinie powstaje nowy hotel
Snow&Sun VAL THORENS 3 Doliny - 600kmTras! SkipasFREE Wszystko W Cenie TYLKO 149
