
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.
W ramach kampanii są wyświetlane dwa spoty reklamujące kultowe danie sieci Sphinx - shoarmę - z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim. Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama zestawu w napojem bezalkoholowym będzie się pojawiać od piątku do niedzieli przez cały dzień. Kampania w telewizji potrwa do 10 października, choć promocje w restauracjach będą obowiązywały dłużej. Spoty są wsparte dodatkowymi działaniami w lokalach (plakaty, podkładki, roll-upy), na stronie Sphinx.pl, na profilu sieci na Facebooku, a także działaniami PR.
Spoty sieci Sphinx będą emitowane na ponad 40 kanałach. Wśród nich są TVN oraz kanały tematyczne tej stacji, kanały z serii Discovery, a także filmowe, rozrywkowe i sportowe, jak Ale Kino, Canal+, Canal+Sport, Orange Sport, MTV Polska, BBC Entertainment, Kuchnia.tv i inne. Kreacją i produkcją spotów zajął się Vision Media, a planowaniem i zakupem mediów Starcom. Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja Practum Consulting.
- Ruszamy z jesienną odsłoną kampanii reklamowej restauracji Sphinx. Poprzednia, przeprowadzona w kwietniu, przyniosła pozytywne efekty i teraz chcemy je dodatkowo wzmocnić. Intencją przyświecającą najnowszej kampanii było pokazanie, że Sphinx to świetne miejsce spotkań, gdzie w miłej atmosferze można spędzić czas z przyjaciółmi lub rodziną. Do odwiedzin w naszych restauracjach chcemy zachęcić zarówno stałych gości, jak i osoby, które jeszcze nigdy u nas nie były. Z myślą o obu tych grupach klientów i we współpracy z naszymi dostawcami, PepsiCo oraz Carlsberg, przygotowaliśmy promocyjne zestawy, które będzie można zobaczyć między innymi na spotach - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.
W ramach kampanii Sphinx zachęca do zakupu swojej najpopularniejszej potrawy - shoarmy. Klient, który zamówi dwa dowolne dania z grupy Pozycje Kultowe otrzyma gratis półtoralitrowy dzban piwa Okocim. Ta promocja jest dostępna jedynie dla osób pełnoletnich. Druga promowana oferta to shoarma delikatna lub klasyczna z dowolnym napojem 0,3l z asortymentu Pepsi za 19, 90 zł.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Tylko co piąty Polak nie planuje
Wrocław trafi do przewodnika
Dział dla turystów:
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Nowy nabór do konkursu prac
NIK: PAŻP niewystarczająco zapewniała bezpieczeństwo ruchu
Starsze aktualności:
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Sanepid zamknął plaże w Trójmieście
Kierownictwo Starwood zamieszka w Dubaju
Szósta edycja Poznań za pół ceny
Singapore Airlines obniżą opłaty paliwowe
Sieć lokali zapowiada intensywny rozwój
Polskie hotele chcą zaistnieć w dubajskiej sieci
Problematyczna atrakcja turystyczna zostanie otwarta
Lufthansa umacnia swoją obecność w Polsce
Tadż Arabia - Nowe Miasto Miłości
Azjaci pomogą polskiej turystyce?
"Czarownice" i magiczny weekend w Kielcach
Prośba o udział w ankiecie o e-turystyce
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
SYLWESTER 2007/2008 stylu lat "PRL" stroje i muzyka z lat 60