Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Emirates partnerem Benfiki Lizbona
Linie lotnicze Emirates poinformowały o podpisaniu 3-letniego porozumienia z Benficą Lizbona. Przewoźnik będzie oficjalnym partnerem lotniczym drużyny do 2016 roku.
Umowa wchodzi w życie dwa lata po uruchomieniu połączenia do Portugalii przez Emirates. Lizbona dołączyła do siatki połączeń przewoźnika w lipcu 2012 roku.
Umowa sponsorska obejmuje prawo do umieszczenia logotypu Emirates na stadionie drużyny Estádio do Sport Lisboa e Benfica, jak i wszelkie prawa do promocji. Przewoźnik będzie również mógł reklamować się na platformach medialnych zespołu, w tym na nośnikach cyfrowych. Przewoźnik nabył też wyłączne prawa do reprezentowania graczy klubu i ich wyłącznej obsługi przewozowej.
W ciągu ostatnich dwóch lat przewoźnik obsłużył ponad 330 tys. pasażerów podróżujących między Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi a Portugalią. W 2013 roku obroty handlowe między ZEA a Portugalią osiągnęły wartość 4,8 mld euro.
Przewoźnik jest sponsorem takich drużyn piłkarskich jak: Arsenal Londyn, Real Madryt, AC Milan, Paris Saint Germain, Hamburger SV, czy Olympiakos Pireus.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Nowe połączenie z Kraków
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Jak Polacy wybierają miejsca do zwiedzenia?
Mobilna informacja turystyczna w Poznaniu
Islandzki przewoźnik wchodzi na polski rynek
Kraków lepszy od Rzymu i Paryża
"Szalone ceny" dla klientów sieci Accor
Co interesowało branżę w 2013 roku?
