Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Zobacz także
Darmowe szkolenia dla branży turystycznej
Jak sobie ułatwić komunikację z klientami?
Turystyka 2030: Polacy postawią na biura podróży, technologie i bezpieczeństwo
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur podróży
Nowa kampania Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej
ECTAA: poprawka do dyrektywy turystycznej lepsza, ale wątpliwości nadal są
Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży?
Jak samodzielnie pozycjonować stronę biura podróży w wyszukiwarce? Jak prowadzić efektywną promocję hotelu na wybrane słowo kluczowe? Jak bezpłatnie, ale skutecznie wykorzystać media społecznościowe w marketingu turystycznym? W jaki sposób zdobywać i angażować fanów hotelu na Facebooku?
Na te pytanie, a także inne, branża turystyczna i hotelarska znajdzie odpowiedzi już 12 lutego 2013 roku, w trakcie kolejnej edycji Akademii eTravel w Krakowie. Na uczestników czeka praktyczna wiedza z zakresu marketingu internetowego. Głównym tematem szkolenia będzie przedstawienie krok po kroku takich zagadnień jak: promocja turystyki w wyszukiwarce, efektywne prowadzenie działań promocyjnych na słowa kluczowe oraz komunikacja marketingowa biur podróży i obiektów hotelarskich w mediach społecznościowych, takich jak Facebook. Google Plus i wielu innych.
Akademia eTravel to cykl spotkań turystyki i hotelarstwa z marketingiem online. To przede wszystkim praktyczne porady, inspiracje i przykłady na temat tego, jak skutecznie wykorzystać internet w promocji biura podróży, agencji turystycznej, hotelu, pensjonatu i innych obiektów noclegowych.
"Niemal każde biuro podróży i każdy hotel posiada własną stronę internetową. Wiele z tych stron jest świetnie przygotowanych do prowadzenia sprzedaży usług. W praktyce jednak nie sprzedają! Dzisiaj firmy turystyczne i obiekty hotelarskie stoją przed kolejnym wyzwaniem. W jaki sposób zwrócić uwagę kilkunastu milionów osób, poszukujących usług turystycznych w internecie, i jak zachęcić ich do odwiedzenia właśnie naszej strony WWW? Akademia eTravel w praktyce pokażę rozwiązania, które można wprowadzać w życie od razu" - mówi dr Rafał Marek, organizator warsztatów eTravel i praktyk z kilkunastoletnim doświadczeniem w promocji turystyki i hotelarstwa w internecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Marketing w turystyce - szkolenie
[2013-01-28 11:16 213.180.137.*]
więcej informacji o Akademii eTravel w praktyce tutaj: http://turystykawinternecie. pl/akademia-etravel-w-praktyce/ odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Jakie pokoje wybierano w marcu w hotelach?
Promy na trasie Dover - Calais pływają już 190 lat
Letnia kampania w kawiarniach Coffeeheaven
W Moskwie powstanie park rozrywki Universal Park&Resorts
Konferencja na EuroGastro 2014
Dzienio, Sulej, Mingos - szukam oszukanych przez tą babę
Przewoźnik lotniczy ogłasza konkurs
Babimost zaprasza linie lotnicze do siebie
Nowa infrastruktura na lotnisku
Hotel Anders organizuje Mistrzostwa Świata
PIT będzie certyfikował nowych pilotów
