Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
Odszkodowanie dla poszkodowanej w katastrofie autokaru
PZU wypłaci około 2,8 mln odszkodowania kobiecie poszkodowanej w tragicznym wypadku autokaru pod Grenoble, do którego doszło w 2007 roku.
W katastrofie zginęło 26 osób, 24 zostały ranne.
Postępowanie trwało od 2009 roku. Poszkodowana kobieta w rezultacie wypadku doznała złamania kręgosłupa i porusza się na wózku inwalidzkim.
Ubezpieczyciel autokaru przyznał poszkodowanej 60 tys. zł i odmówił uznania dalszych roszczeń. Sprawa przed sądem toczyła się przez kilka lat i została zakończona ugodą przed warszawskim sądem, na mocy której PZU wypłaciło 1,1 mln zł i w najbliższym czasie ma zapłacić ok. 1,7 mln zł skumulowanej renty.
Maciej Kwiecień, przedstawiciel firmy reprezentującej w sądzie ofiary wypadku poinformował, że ubezpieczyciel nie zgodził się na zawarcie ugody w sprawie zwrotu kosztów zakupu specjalistycznego pojazdu dla ofiary wypadku. W tej części proces będzie się w dalszym ciągu toczył.
W kilku innych zakończonych już sprawach dotyczących odszkodowań po tej katastrofie poszkodowani otrzymali 100-200 tys. zł odszkodowania. Jak informuje prawnik reprezentujący interesy pokrzywdzonych kilka spraw jest toku, przygotowywane są także kolejne pozwy.
Tuż po wypadku poszkodowani otrzymali od ubezpieczyciela kwoty oscylujące w okolicach 10-20 tys. zł. W zależności od indywidualnej sytuacji ubezpieczyciel dopłacał różne kwoty, które - jak informuje Kwiecień - prawdopodobnie nie przekroczyły 60 tys. zł.
Śledztwo w sprawie katastrofy zostało umorzone w 2009 roku z powodu śmierci sprawcy. Ekspertyza przygotowana przez specjalistów z Instytutu Ekspertyz Sądowych w Krakowie wskazała, że winnym wypadku był kierowca, który zginął w katastrofie.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
eSky reklamuje się, że taniej niż u
Dział prawo i podatki:
Koniec konfliktu Anex Tours i JoinUp! z
Starsze aktualności:
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Z kim współpracuje Tour Salon?
Alfa Star stawia na profesjonalny PR
Odkryj siebie: Krakowski Salon Turystyczny 2011
PIT krytykuje Narodowy Portal Turystyczny
Restauracje zapraszają na nocną ucztę
Spora transakcja na polskim rynku hotelowym
Izba Turystyczna w sprawie nielegalnych pielgrzymek
Informacja dla klientów Sky Clubu
Kto się rozebrał dla Ryanaira?
Event zimowy na targach TT Warsaw
Które Biuro Podróży najlepsze wypad w narty? Przede wszystkich gdzie ?