Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
British Airways i Amadeus kontynuują długoterminową współpracę
British Airways i Amadeus poinformowały o przedłużeniu o trzy lata, do roku 2013, umowy dotyczącej udostępniania full content. Umowa gwarantuje użytkownikom systemu Amadeus na całym świecie dostęp do pełnych danych publikowanych przez linie, zapewniając taki sam zakres cen biletów, jak na witrynie internetowej British Airways.
- System Amadeus to ważny, cieszący się zaufaniem kanał sprzedaży. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że przedłużona umowa będzie w dalszym ciągu zapewniać agencjom korzystającym z systemu Amadeus dostęp do naszych cenników, co wpłynie na obniżenie ponoszonych przez nas kosztów dystrybucji - oznajmił John Mornement, szef działu sprzedaży i dystrybucji British Airways.
Pełny zakres danych publikowanych przez British Airways za pośrednictwem systemu Amadeus, takich jak ceny, rozkłady lotów lub informacje o zasobach będzie taki sam, jak udostępniany za pośrednictwem dowolnego kanału bezpośredniego czy pośredniego, dystrybutora czy witryny internetowej. Użytkownicy systemu Amadeus mogą dokonywać rezerwacji lotów czy zasobów udostępnianych przez linie za pośrednictwem jej wewnętrznego systemu rezerwacji oraz witryny internetowej dla konsumentów, a także za pośrednictwem witryn partnerów. Poziomy opt-in w Wielkiej Brytanii i Irlandii, ustalone z firmą Amadeus w roku 2007, pozostaną niezmienione.
- Cieszymy się, że możemy zapewniać stabilność na rynku dystrybucji usług turystycznych. Amadeus stara się oferować swym partnerom z biur podróży najszerszy zakres zintegrowanych treści. Nasi klienci od dawna twierdzą, że dostęp do pełnych danych jest dla nich sprawą najważniejszą - mówi Ian Wheeler, wiceprezes firmy Amadeus ds. marketingu i dystrybucji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Turystyka dla niepełnosprawnych
Orbis wyda mniej na inwestycje
W hotelach sieci Starwood latem taniej o 30%
Krzesiny przejmą rolę Ławicy i staną się lotniskiem cywilno-wojskowym?
TravelOne.pl goni konkurencję w tempie 225%
Cystersi promują turystyczny szlak ścieżkami zakonu
Producent wódek wchodzi na rynek gastronomiczny
Ponad 2 miliony turystów na Kubie
Trzy nowe oddziały terenowe PIT
Otwarto pierwszy na świecie bezgwiazdkowy hotel
Przez mrozy cierpią również samoloty
