Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Zobacz także
PLL LOT zacieśniają współpracę z amerykańskim przewoźnikiem
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2 lata
Ryanair porozumiał się z kolejnym OTA
System pobierania opłat drogowych zawiódł, ITD ukarała przedsiębiorcę
TUI Poland szykuje się na rekordowy sezon
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii lotniczych
British Airways i Amadeus kontynuują długoterminową współpracę
British Airways i Amadeus poinformowały o przedłużeniu o trzy lata, do roku 2013, umowy dotyczącej udostępniania full content. Umowa gwarantuje użytkownikom systemu Amadeus na całym świecie dostęp do pełnych danych publikowanych przez linie, zapewniając taki sam zakres cen biletów, jak na witrynie internetowej British Airways.
- System Amadeus to ważny, cieszący się zaufaniem kanał sprzedaży. Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że przedłużona umowa będzie w dalszym ciągu zapewniać agencjom korzystającym z systemu Amadeus dostęp do naszych cenników, co wpłynie na obniżenie ponoszonych przez nas kosztów dystrybucji - oznajmił John Mornement, szef działu sprzedaży i dystrybucji British Airways.
Pełny zakres danych publikowanych przez British Airways za pośrednictwem systemu Amadeus, takich jak ceny, rozkłady lotów lub informacje o zasobach będzie taki sam, jak udostępniany za pośrednictwem dowolnego kanału bezpośredniego czy pośredniego, dystrybutora czy witryny internetowej. Użytkownicy systemu Amadeus mogą dokonywać rezerwacji lotów czy zasobów udostępnianych przez linie za pośrednictwem jej wewnętrznego systemu rezerwacji oraz witryny internetowej dla konsumentów, a także za pośrednictwem witryn partnerów. Poziomy opt-in w Wielkiej Brytanii i Irlandii, ustalone z firmą Amadeus w roku 2007, pozostaną niezmienione.
- Cieszymy się, że możemy zapewniać stabilność na rynku dystrybucji usług turystycznych. Amadeus stara się oferować swym partnerom z biur podróży najszerszy zakres zintegrowanych treści. Nasi klienci od dawna twierdzą, że dostęp do pełnych danych jest dla nich sprawą najważniejszą - mówi Ian Wheeler, wiceprezes firmy Amadeus ds. marketingu i dystrybucji.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Turystyka dla niepełnosprawnych
Orbis wyda mniej na inwestycje
W hotelach sieci Starwood latem taniej o 30%
Krzesiny przejmą rolę Ławicy i staną się lotniskiem cywilno-wojskowym?
TravelOne.pl goni konkurencję w tempie 225%
Cystersi promują turystyczny szlak ścieżkami zakonu
Ponad 2 miliony turystów na Kubie
Trzy nowe oddziały terenowe PIT
Otwarto pierwszy na świecie bezgwiazdkowy hotel
Przez mrozy cierpią również samoloty