Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Koniec z bezkarnością linii lotniczych w USA
Do tej pory wielu przewoźników lotniczych czuło się bezkarnie, gdy pasażerowie byli już w samolocie, co prowadziło do naruszeń praw i godności klientów. Teraz jednak po woli następuje kres samowoli linii lotniczych w USA. Wraz z wprowadzeniem nowych przepisów Amerykański Departament Transportu pierwszy raz w historii karał przewoźnika za opóźnienie i przetrzymywanie pasażerów w samolocie na płycie lotniska.
Już niebawem kolejne linie lotnicze otrzymają wezwania do zapłaty kar za nieodpowiednie podejście do pasażerów. American Eagle Airlines zapłaci ponad milion dolarów za opóźnienia do których doszło tylko w ciągu jednego dnia. Aż 15 samolotów tego przewoźnika odleciało z blisko czterogodzinnym opóźnieniem.
Eksperci twierdzą, że jedynie wysokie kary zmienią podejście przewoźników do pasażerów, ponieważ przypadki, kiedy linia lotnicza funduje swoim klientom "niedogodności" w samolocie są dość powszechne.
Dobrym, a raczej złym przykładem, jest lot linii JetBlue, która nakazała pasażerom siedzieć w maszynie przez siedem godzin czekając na start. Byli przypięci pasami, bez wody, jedzenia i działających toalet. To wszystko w czasie, gdy za oknem szalała śnieżyca, ale i tak pilot nie pozwolił nikomu wrócić na lotnisko, tylko przez kilka godzin mamił wszystkich obietnicami o rychłym wylocie, który i tak nie nastąpił.
Ciekawe czy nowe, wysokie kary zmienią coś w podejściu przewoźników do swoich klientów?
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dla turystów:
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Alarmujący raport UOKiK. Najczęstsze błędy branży gastronomicznej
Gastronauci.pl przejęci przez Info Edge
Pizza Dominium: nowe możliwości dla klientów
Lotnisko w Krakowie: wzrost liczby pasażerów
Branża turystyczna jedzie na Targi ITB
Exodus oszust kryminalista z Kołobrzegu Paweł Marek
Fuzja LAN Airlines i TAM dojdzie do skutku
Aplikacja TripGate poszerza ofertę
EasyJest wybrała dostawcę silników do nowych samolotów
Litwa zaprasza turystów na Wielkanoc
Obiad w najmniejszej restauracji świata
Zmiany w zimowym rozkładzie Kraków Airport
