Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![internet, promocja, Piotr Kuta, badania, Google, pozycjonowanie, linki, hotel, hotele, obiekty, promocja obiektów, promowanie, w sieci, Internecie, sieć, internet, PromujNoclegi.pl](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_aktzdj_akt_37374_17544.jpg)
Internet zmienia klientów
Nie od dziś wiadomo, że ludzie chcą coraz więcej informacji. Od dawna można zaobserwować trend coraz wyższych wymagań informacyjnych ze strony turystów. Dziś mało kto uda się w podróż do jakiegokolwiek obiektu (nie znanego mu lub o nieznanej reputacji) bez sprawdzenia o nim informacji w internecie.
Większość ludzi zaczyna swoje poszukiwania od wyszukiwarki lub ulubionych serwisów internetowych. Jeśli nie znajdą wystarczających informacji, to szukają dalej chcąc się upewnić, czy planowany pobyt i podróż przebiegnie zgodnie z oczekiwaniami i planem.
Badania przeprowadzone przez On Board PR i PBS DGA wykazały, że aż 49% Polaków poszukując hotelu wykorzystuje do tego Internet, a odsetek ten wzrasta do 60% w przypadku Polaków z wyższym wykształceniem.
Najnowszy raport Google Polska, prezentuje podobne dane. Badania wykazały, że w 2007 roku 92% badanych zadeklarowało korzystanie z wyszukiwarki w procesie poszukiwania informacji na temat produktów turystycznych (odnotowano wzrost o 10 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim rokiem). Dodatkowo w jednym z najnowszych raportów opublikowanych przez Google (ZMOT) można zaobserwować, że dynamicznie rośnie liczba stron na których szukamy informacji o produktach i usługach. W 2010 roku przed dokonaniem zakupu internauci odwiedzali średnio 5,3 stron, a w 2011 roku wartość ta wzrosła do 10,4.
Dla właścicieli obiektów oznacza to że trzeba coraz bardziej skupić się na promocji w Internecie. Na oficjalnym blogu Google dla webmasterów można przeczytać, że linkowanie do i linki z tematycznie związanych stron są doceniane przez Google i bez wątpienia będą pozytywnie wpływać na pozycje w indeksie. - Dlatego sieć wartościowych linków prowadzących do strony obiektu noclegowego jest strategicznym elementem skutecznej i długoterminowej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek - mówi Piotr Kuta z serwisu PromujNoclegi.pl - Nasza strategia jest przy tym unikalna, bowiem my poprzez swoje działania pomagamy pozyskać wartościowe linki z blogów, portali noclegowych oraz społecznościowych, a także dostarczyć kwalifikowany ruch z tych serwisów.
Dzięki badaniom można być pewnym, że Internet zmienił sposób w jaki podejmujemy decyzję o zakupie. Warto być dobrze widocznym w wyszukiwarce Google i na wielu serwisach internetowych. Kogo nie widać, ten dziś nie może liczyć na wielu klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Dział hotele, pensjonaty:
Bydgoski hotel wchodzi pod skrzydła Qubus
Marek Andryszak wraca do
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Lotnisko w Modlinie wraca z zaświatów
Zyski hotelarzy ze Wschodu rosną
Projekty reklamowe dla POT nagrodzone
Eurolot rozwija współpracę z lotniskiem
AeroSvit ma już w Polsce Generalnego Agenta Sprzedaży
Zobacz gdzie stanie pomnik drewnianej łyżki