Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds Turystyki
- Pilot-przewodnik Berlin
- | Specjalista ds. Turystyki | Kraków |...
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki
- Poszukujemy pilota do Włoch 08-16.07.2025
- Poszukuję zdalnego stażu specjalisty...
- Wakacje.pl Kraków
- Pilot wycieczki 30.06 Czarnków i Goraj
- Pilot Wycieczek Degustacyjnych (piwo / wódka /...
- PILNIE - specjalista ds. turystyki


Internet zmienia klientów
Nie od dziś wiadomo, że ludzie chcą coraz więcej informacji. Od dawna można zaobserwować trend coraz wyższych wymagań informacyjnych ze strony turystów. Dziś mało kto uda się w podróż do jakiegokolwiek obiektu (nie znanego mu lub o nieznanej reputacji) bez sprawdzenia o nim informacji w internecie.
Większość ludzi zaczyna swoje poszukiwania od wyszukiwarki lub ulubionych serwisów internetowych. Jeśli nie znajdą wystarczających informacji, to szukają dalej chcąc się upewnić, czy planowany pobyt i podróż przebiegnie zgodnie z oczekiwaniami i planem.
Badania przeprowadzone przez On Board PR i PBS DGA wykazały, że aż 49% Polaków poszukując hotelu wykorzystuje do tego Internet, a odsetek ten wzrasta do 60% w przypadku Polaków z wyższym wykształceniem.
Najnowszy raport Google Polska, prezentuje podobne dane. Badania wykazały, że w 2007 roku 92% badanych zadeklarowało korzystanie z wyszukiwarki w procesie poszukiwania informacji na temat produktów turystycznych (odnotowano wzrost o 10 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim rokiem). Dodatkowo w jednym z najnowszych raportów opublikowanych przez Google (ZMOT) można zaobserwować, że dynamicznie rośnie liczba stron na których szukamy informacji o produktach i usługach. W 2010 roku przed dokonaniem zakupu internauci odwiedzali średnio 5,3 stron, a w 2011 roku wartość ta wzrosła do 10,4.
Dla właścicieli obiektów oznacza to że trzeba coraz bardziej skupić się na promocji w Internecie. Na oficjalnym blogu Google dla webmasterów można przeczytać, że linkowanie do i linki z tematycznie związanych stron są doceniane przez Google i bez wątpienia będą pozytywnie wpływać na pozycje w indeksie. - Dlatego sieć wartościowych linków prowadzących do strony obiektu noclegowego jest strategicznym elementem skutecznej i długoterminowej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek - mówi Piotr Kuta z serwisu PromujNoclegi.pl - Nasza strategia jest przy tym unikalna, bowiem my poprzez swoje działania pomagamy pozyskać wartościowe linki z blogów, portali noclegowych oraz społecznościowych, a także dostarczyć kwalifikowany ruch z tych serwisów.
Dzięki badaniom można być pewnym, że Internet zmienił sposób w jaki podejmujemy decyzję o zakupie. Warto być dobrze widocznym w wyszukiwarce Google i na wielu serwisach internetowych. Kogo nie widać, ten dziś nie może liczyć na wielu klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Przewodnik Michelin - 22 nowe lokale w
Tylko co piąty Polak nie planuje
Wrocław trafi do przewodnika
Dział hotele, pensjonaty:
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Nowy nabór do konkursu prac
Starsze aktualności:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Na co zwrócić uwagę wybierając polisę turystyczną w
Wielkopolska stawia na
Lotnisko w Modlinie wraca z zaświatów
Zyski hotelarzy ze Wschodu rosną
Projekty reklamowe dla POT nagrodzone
Eurolot rozwija współpracę z lotniskiem
AeroSvit ma już w Polsce Generalnego Agenta Sprzedaży
Zobacz gdzie stanie pomnik drewnianej łyżki