Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Internet zmienia klientów
Nie od dziś wiadomo, że ludzie chcą coraz więcej informacji. Od dawna można zaobserwować trend coraz wyższych wymagań informacyjnych ze strony turystów. Dziś mało kto uda się w podróż do jakiegokolwiek obiektu (nie znanego mu lub o nieznanej reputacji) bez sprawdzenia o nim informacji w internecie.
Większość ludzi zaczyna swoje poszukiwania od wyszukiwarki lub ulubionych serwisów internetowych. Jeśli nie znajdą wystarczających informacji, to szukają dalej chcąc się upewnić, czy planowany pobyt i podróż przebiegnie zgodnie z oczekiwaniami i planem.
Badania przeprowadzone przez On Board PR i PBS DGA wykazały, że aż 49% Polaków poszukując hotelu wykorzystuje do tego Internet, a odsetek ten wzrasta do 60% w przypadku Polaków z wyższym wykształceniem.
Najnowszy raport Google Polska, prezentuje podobne dane. Badania wykazały, że w 2007 roku 92% badanych zadeklarowało korzystanie z wyszukiwarki w procesie poszukiwania informacji na temat produktów turystycznych (odnotowano wzrost o 10 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim rokiem). Dodatkowo w jednym z najnowszych raportów opublikowanych przez Google (ZMOT) można zaobserwować, że dynamicznie rośnie liczba stron na których szukamy informacji o produktach i usługach. W 2010 roku przed dokonaniem zakupu internauci odwiedzali średnio 5,3 stron, a w 2011 roku wartość ta wzrosła do 10,4.
Dla właścicieli obiektów oznacza to że trzeba coraz bardziej skupić się na promocji w Internecie. Na oficjalnym blogu Google dla webmasterów można przeczytać, że linkowanie do i linki z tematycznie związanych stron są doceniane przez Google i bez wątpienia będą pozytywnie wpływać na pozycje w indeksie. - Dlatego sieć wartościowych linków prowadzących do strony obiektu noclegowego jest strategicznym elementem skutecznej i długoterminowej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek - mówi Piotr Kuta z serwisu PromujNoclegi.pl - Nasza strategia jest przy tym unikalna, bowiem my poprzez swoje działania pomagamy pozyskać wartościowe linki z blogów, portali noclegowych oraz społecznościowych, a także dostarczyć kwalifikowany ruch z tych serwisów.
Dzięki badaniom można być pewnym, że Internet zmienił sposób w jaki podejmujemy decyzję o zakupie. Warto być dobrze widocznym w wyszukiwarce Google i na wielu serwisach internetowych. Kogo nie widać, ten dziś nie może liczyć na wielu klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Przewodnik Michelin - więcej lokali z
Lepsza kondycja branży
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i
Oznaczenia pochodzenia geograficznego mają być lepiej
Dział hotele, pensjonaty:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Lotnisko w Modlinie wraca z zaświatów
Zyski hotelarzy ze Wschodu rosną
Projekty reklamowe dla POT nagrodzone
Eurolot rozwija współpracę z lotniskiem
AeroSvit ma już w Polsce Generalnego Agenta Sprzedaży
Zobacz gdzie stanie pomnik drewnianej łyżki