Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
- poszukiwany przewodnik po Pradze 28.05
Zyski hotelarzy ze Wschodu rosną
Wzrost obłożenia w hotelach w rejonie Zatoki Perskiej sięgnie 8,1 procent rocznie - szacuje Rada Współpracy Zatoki Perskiej. Zyski hotelarzy do 2016 roku wzrosną do 28,4 mld dolarów.
Obecne tempo wzrostu ma się utrzymywać w trakcie kolejnych pięciu lat. Obłożenie większości obiektów hotelowych w regionie będzie się wahało w latach 2012-2016 od 67 do 73 procent. Średnia cena pokoju ukształtuje się na poziomie 212-247 dolarów.
Obszar Zatoki Perskiej obejmujący Bahrajn, Kuwejt, Oman, Katar, Arabię Saudyjską i Zjednoczone Emiraty Arabskie jest bardzo zróżnicowany. Jego głównym rynek to Arabia Saudyjska. Zaraz za nią znajdują się Zjednoczone Emiraty Arabskie i Katar, gdzie w 2022 roku będą się odbywały Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.
Branża hotelarska w Zjednoczonych Emiratach Arabskich ma w latach 2012-2016 zanotować wzrost obłożenia o 10 procent rocznie. W tym czasie liczba przyjezdnych ma się zwiększyć o około 5,3 procent.
Liczba pokoi hotelowych również ma wzrastać. Do 2016 roku w Abu Dhabi i Dubaju ma nastąpić 5,3-procentowy wzrost z 96 992 do 125 383 liczby pokoi. Na rynku pojawią się kolejne 93 hotele. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich również powstaną nowe obiekty.
W 2016 roku obłożenie hoteli ma zwiększyć się z 71 procent w 2011 roku do około 75,1 procent. Region odnotuje wzrost liczby osób podróżujących w celach służbowych.
Średni koszt noclegu ma skoczyć z poziomu około 183,5 dolara w 2011 roku do prawie 220 dolarów w 2016 roku.
Przez kolejne trzy lata hotele w Abu Dhabi będą się zmagały ze wzrostem podaży i ograniczonym popytem. Rozwój infrastruktury hotelowej jest bardzo ważny dla branży turystycznej w regionie Zatoki Perskiej, jednak bez popytu staje on pod znakiem zapytania.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Można składać oferty w Programie wsparcia
Rada UE przyjęła rozporządzenie w sprawie wynajmu
Starsze aktualności:
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
Ukraińskie stowarzyszenie touroperatorów przyjęte do
Park Miniatur w Częstochowie otwarty
Bułgarzy liczą na rosyjskich turystów
Serwisy zakupowe winne upadków biur podróży?
KFC przeprasza za skażone kurczaki
Słoneczny Zdrój ma nowego szefa sprzedaży
Nowy kierunek turystyki wakacyjnej?
Wyspa Ikaria nie chce należeć do Grecji
Unikatowe apartamenty w sercu dżungli
Z Goleniowa polecimy do Bristolu
Papież zamiast ciasta - jak tłumacze tworzą nowe potrawy?
Kraków: turyści brutalnie zabili gołębia