Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Dwa systemy rezerwacyjne w BiletyAutokarowe.pl
Klienci portalu BiletyAutokarowe.pl mogą już używać dwóch popularnych systemów rezerwacji biletów: Voyager i euroTICKET. Dzięki dodaniu drugiej wyszukiwarki kursów mają oni możliwość skorzystania z pełnej oferty przejazdów między Polską a krajami europejskimi.
- Zdecydowaliśmy się umożliwić korzystanie z dwóch systemów, ponieważ niektórzy przewoźnicy udostępniają swoją ofertę tylko w jednym z nich - wyjaśnia Mirosław Nikolin, właściciel portalu.
Nikolin przekonuje, że korzystanie z dwóch przeglądarek tylko pozornie jest skomplikowane. Oba systemy działają na bardzo podobnych zasadach, a w razie problemów z obsługą użytkownicy mogą skorzystać z licznych ułatwień i podpowiedzi. Należą do nich m.in.:
- instrukcje tekstowe przy każdym etapie rezerwacji,
- film instruktażowy przedstawiający rezerwację krok po kroku,
- możliwość skontaktowania się z konsultantem przez darmowy, wbudowany w stronę komunikator, przypominający popularne "gadu-gadu",
- możliwość uzyskania porady przez telefon - powiadomiony o problemie konsultant oddzwoni do użytkownika we wskazanym przedziale czasowym.
BiletyAutokarowe.pl to portal oferujący bilety autokarowe na przejazdy między Polską a krajami europejskimi i bilety międzymiastowe, a także bilety lotnicze, ubezpieczenia dla podróżnych, karty uprawniające do zniżek i wynajem samochodów na całym świecie.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
BiletyAutokarowe.pl z dwoma systemami rezerwacji
[2011-07-13 14:15 79.186.20.*]
Trzeba im przyznać, że na tle innych stron starają się jakoś z systemu Voyagera wycisnąć co się da. W przypadku euroticketu mają to co wszyscy bo to są straszne zacofani ludzie. Klient ma w d***e chodzenie do biura i wciskanie najdroższej oferty żeby w biurze mieć najlepsza prowizje.
Chyba będziemy musieli też zrobić jakąś stronę i sprzedawać online. odpowiedz »
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Dział transport:
Enter Air chwali się wynikami za 2023
Zmiany w Radzie Nadzorczej
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Organizator podaje wstępne wyniki sprzedaży zimy
Euro 2012: czy polskie hotele już gotowe?
Gdańsk: Karta Turysty na pogodę i niepogodę
MSZ: Komunikat na temat wyjazdów turystycznych do tzw. Tureckiej Republiki Cypru Północnego