Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Sfinks poprawia wyniki
Grupa Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, osiągnęła w I kwartale 2013 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości 40,14 mln zł wobec 41,01 mln zł w I kwartale 2012 r.
Jednocześnie od stycznia do końca marca 2013 r. grupa wypracowała 4,5 mln zł skonsolidowanego zysku ze sprzedaży, co oznacza zwiększenie rentowności sieci restauracji o 22% w stosunku do analogicznego okresu 2012 r. Ponadto w I kwartale 2013 r. skonsolidowany wynik z działalności operacyjnej Sfinksa wyniósł (-)153 tys. zł, a wynik netto (-)1,58 mln zł. Świadczy to o znaczącej poprawie obu tych kategorii - odpowiednio o 90% i 52% w stosunku do I kwartału 2012 r.
"Pomimo przedłużającej się w tym roku zimy oraz większej liczby dni ustawowo wolnych od pracy wypracowaliśmy o 22% wyższy zysk brutto ze sprzedaży w stosunku do pierwszego kwartału roku poprzedniego. Znaczący wpływ na takie ukształtowanie wyniku miały działania wspierające sprzedaż i dalsza poprawa rentowności sieci" - komentuje Sylwester Cacek, prezes zarządu Sfinks Polska.
Wśród czynników, które miały wpływ na osiągnięte wyniki znalazły się zapowiadane wcześniej nakłady na kampanie marketingowe, w tym telewizyjną kampanię reklamową restauracji Sphinx wokół nowo wprowadzonego menu.
"Przeprowadzona w marcu kampania reklamowa miała na celu promocję nowości oraz wzmocnienie rozpoznawalności marki Sphinx, która według badań jest najsilniejszą polską marką gastronomiczną. Nasze plany zakładają dalszą obecność w mediach z kolejnymi kampaniami reklamowymi" - mówi prezes Sfinksa.
W 2013 r. Sfinks Polska uruchomił cztery nowe restauracje, w tym dwa Chłopskie Jadła i dwie restauracje Sphinx. Wszystkie te restauracje powstały w centrach handlowych - w warszawskim i poznańskim Factory oraz w Galerii Krakowskiej. Na przełomie półroczy pojawi się też Chłopskie Jadło oraz Sphinx w warszawskiej Galerii Mokotów. Inne atrakcyjne lokalizacje zatwierdzone już na ten rok to poznańskie City Center oraz Futura Park we Wrocławiu, gdzie trwa budowa pierwszej wolnostojącej restauracji Sphinx. Kolejne inwestycje znajdują się w fazie negocjacji umów.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
MSiT chce 10 strategii dla
Rząd Francji apeluje do strajkujących pilotów
Sky Club wspiera Fundację Anny Dymnej
Ryanair: Z Liverpoolu do Lublina
Turystyka rozwodowa zyskuje na popularności
PZOT: Stagnacja w biurach podróży
Rośnie liczba turystów odwiedzających zamek w Malborku
Lajkoniku laj laj nad Bałtykiem
Mgła w Europie paraliżuje lotniska
Dobry wypoczynek w niewielkimr uzdowisku w Beskidzie Sądecki
Certyfikowane Centra Medycyny Podróży: zanim wyjedziesz w tropiki poznaj zagrożenia!
"Latem temperatura wzrasta, ale ceny spadają" - letnia oferta Grupy Hotelowej Orbis
Nowa usługa pomoże pasażerom złożyć reklamację
Jakie prawa ma pasażer tanich linii lotniczych?
Nowy produkt turystyczny na Śląsku
Otwarcie luksusowego hotelu w Mikołajkach
