TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowa akcja Kompanii Piwowarskiej

Kilka miesięcy temu Kompania Piwowarska (KP) wprowadziła do lokali gastronomicznych Kartę Piw, czyli przełomowy w swej kategorii przewodnik po trunkach z oferty swoich trzech browarów, wzorowany na karcie win dostępnej w większości restauracji. Teraz firma promuje kartę za pomocą animowanych filmików i z lekkim przymrużeniem oka zachęca do bardziej eleganckiego podejścia do piwa.


Karta Piw pod koniec ubiegłego roku zawitała do 9 tysięcy pubów i restauracji w całej Polsce z misją szerzenia wiedzy na temat piwa oraz komponowania go z odpowiednimi potrawami. Zestawienie, wzorowane na karcie win, pokazuje różnorodność chmielowych trunków oraz liczne możliwości ich degustacji. Dzięki karcie goście mają także okazję poznać informacje o składnikach piwa, procesie jego warzenia, technice nalewania i serwowania.

Teraz Kompania Piwowarska postanowiła zachęcić do korzystania z Karty Piw przy pomocy krótkich filmików promocyjnych dostępnych w mediach społecznościowych. Pierwsza z serii czterech animacji właśnie trafiła do sieci pod hasłem "Klient z Kartą Piw jest mniej awanturujący się". Film trwa niecałe 50 sekund i w lekki, zabawny sposób podkreśla zalety karty. Można go obejrzeć poniżej:



Wojtek Mrugalski, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej wyjaśnia, że celem kampanii jest zmiana postrzegania trunku jakim jest piwo. "Poprzez Kartę Piw chcemy pokazać, że piwo to trunek równie ciekawy i elegancki jak wino i właśnie dlatego zasługuje na oddzielną kartę w restauracji. Świat piwa to przecież dziesiątki gatunków, setki marek, bogactwo smaków i aromatów, a także przeróżne techniki serwowania i degustacji. Piwosze coraz poważniej podchodzą do wyboru swojego ulubionego napoju, coraz więcej o nim wiedzą i są coraz bardziej wybredni. Uważamy, że to pozytywny trend i dlatego zachęcamy do korzystania z Karty Piw. Poprzez filmiki, które publikujemy w sieci, chcemy z lekkim przymrużeniem oka przekonać zarówno gości, jak i właścicieli lokali, że Karta to ciekawe i przydatne narzędzie." - dodał.

Kompania Piwowarska wyprodukowała cztery animowane, krótkie filmiki. Każdy podkreśla inną zaletę Karty Piw. Filmy będą pojawiać się w sieci co tydzień, zostaną zamieszczone na profilu KP na YouTube oraz fan page’u firmy na Facebooku. Za realizację filmów odpowiada SQM Studio z Poznania.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
piwo Kompania Piwowarska Karta Piw zmiana postrzeganie klienci trunek




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję