Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![piwo, Kompania Piwowarska, Karta Piw, zmiana, postrzeganie, klienci, trunek](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_973_38173_37850.jpg)
Nowa akcja Kompanii Piwowarskiej
Kilka miesięcy temu Kompania Piwowarska (KP) wprowadziła do lokali gastronomicznych Kartę Piw, czyli przełomowy w swej kategorii przewodnik po trunkach z oferty swoich trzech browarów, wzorowany na karcie win dostępnej w większości restauracji. Teraz firma promuje kartę za pomocą animowanych filmików i z lekkim przymrużeniem oka zachęca do bardziej eleganckiego podejścia do piwa.
Karta Piw pod koniec ubiegłego roku zawitała do 9 tysięcy pubów i restauracji w całej Polsce z misją szerzenia wiedzy na temat piwa oraz komponowania go z odpowiednimi potrawami. Zestawienie, wzorowane na karcie win, pokazuje różnorodność chmielowych trunków oraz liczne możliwości ich degustacji. Dzięki karcie goście mają także okazję poznać informacje o składnikach piwa, procesie jego warzenia, technice nalewania i serwowania.
Teraz Kompania Piwowarska postanowiła zachęcić do korzystania z Karty Piw przy pomocy krótkich filmików promocyjnych dostępnych w mediach społecznościowych. Pierwsza z serii czterech animacji właśnie trafiła do sieci pod hasłem "Klient z Kartą Piw jest mniej awanturujący się". Film trwa niecałe 50 sekund i w lekki, zabawny sposób podkreśla zalety karty. Można go obejrzeć poniżej:
Wojtek Mrugalski, kierownik ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej wyjaśnia, że celem kampanii jest zmiana postrzegania trunku jakim jest piwo. "Poprzez Kartę Piw chcemy pokazać, że piwo to trunek równie ciekawy i elegancki jak wino i właśnie dlatego zasługuje na oddzielną kartę w restauracji. Świat piwa to przecież dziesiątki gatunków, setki marek, bogactwo smaków i aromatów, a także przeróżne techniki serwowania i degustacji. Piwosze coraz poważniej podchodzą do wyboru swojego ulubionego napoju, coraz więcej o nim wiedzą i są coraz bardziej wybredni. Uważamy, że to pozytywny trend i dlatego zachęcamy do korzystania z Karty Piw. Poprzez filmiki, które publikujemy w sieci, chcemy z lekkim przymrużeniem oka przekonać zarówno gości, jak i właścicieli lokali, że Karta to ciekawe i przydatne narzędzie." - dodał.
Kompania Piwowarska wyprodukowała cztery animowane, krótkie filmiki. Każdy podkreśla inną zaletę Karty Piw. Filmy będą pojawiać się w sieci co tydzień, zostaną zamieszczone na profilu KP na YouTube oraz fan page’u firmy na Facebooku. Za realizację filmów odpowiada SQM Studio z Poznania.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
British Airways wróci do Krakowa
Suwalszczyzna zaprasza rodziny z dziećmi
Klienci upadłego biura już w kraju
MSZ ostrzega przed wyjazdami do Nigerii
Poczynania branży hotelowej przed Euro 2012
Amadeus i United Airlines wprowadzają nowe rozwiązanie
Największe niemieckie lotniska zastrajkują
Itaka - gwiazdorska współpraca
Nowy obiekt dołączył do sieci hotelowej
Na co zwrócić uwagę przyjmując turystów biznesowych?