TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Itaka - najcenniejsza marka

W VII już edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Itaka po raz kolejny uplasowała się na najwyższym miejscu wśród biur podróży zajmując 62 miejsce (awans o 5 pozycji w stosunku do ubiegłorocznej edycji) oraz zanotowała wzrost wartości marki o 23%, z 188,9 mln złotych w roku ubiegłym do 231,6 mln złotych w roku 2010.


Ranking wartości marek przeprowadzany przez Rzeczpospolitą to jedyne takie zestawienie w Polsce. W rankingu oprócz wyników sprzedaży, brana jest, przede wszystkim pod uwagę siła oddziaływania - moc marki. W tegorocznej edycji przeanalizowano dane finansowe i dokonano szczegółowego badania opinii konsumentów 330 marek, których łączna wartość szacowana jest na ponad 61 mld złotych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Itaka najcenniejsza marka Ranking Najcenniejszych Polskich Marek biuro podróży




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję