Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Spotkanie dla branży turystycznej
4 grudnia odbędzie się kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną - TravelCamp. Organizatorzy informują, że z uwagi na duże zainteresowanie turystycznym barcampem najbliższe spotkanie zaplanowano w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
TravelCamp od ponad trzech lat przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, a także agencje interaktywne i specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu turystycznego, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w turystyce, poszukują inspiracji i partnerów biznesowych.
"Tym razem będziemy rozmawiać m.in. o grywalizacji w promocji regionów, wyszukiwaniu semantycznym i skutecznych kampaniach mailingowych. Przyjrzymy się także profilowi statystycznego Kowalskiego kupującego wczasy w internecie oraz zaprezentujemy kilka rynkowych nowości. A wspólnie z firmą HRS zorganizujemy praktyczne warsztaty dla hotelarzy" - mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i koordynator projektu TravelCamp.
Organizatorzy podkreślają, że każda edycja przyciąga specjalistów z całej Polski, którzy doceniają otwarty nieformalny charakter spotkań, merytoryczne wystąpienia, a także personalne rozmowy z praktykami w barcampowej atmosferze dzielenia się wiedzą.
Program XIV spotkania TravelCamp
4 grudnia 2013, Akademia Leona Koźmińskiego, Aula II, Warszawa, g. 12.30-18.00
Potwierdzone prezentacje:
- Agnieszka Dąbrowska (Scen Marketing CEE), Marketing zapachowy w hotelarstwie
- Mariusz Wesołowski (mariuszwesolowski.pl), Na kłopoty internet, czyli prosument na wczasach
- Agnieszka Sapa (HRS), Jak najlepiej wykorzystać siłę HRS Deals?
- Jakub Ryznar (HRS), Jakość prezentacji obiektu w serwisie HRS - analiza przypadków
- Waldemar Antonowicz (Profitroom), Jak ze strony internetowej hotelu zrobić maszynkę marketingowo-sprzedażową. Case Study
- Filip Kłodawski (Freshmail), Rafał Szymański (Neckermann), Przepis na sukces w email marketingu na przykładzie działań Neckermann’a
- Magdalena Kachniewska (SGH), Gra w turystykę - czyli nowe media i nowy marketing
Udział w TravelCampie jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem. Sponsorami spotkania są firmy HRS i Profitroom.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Itaka: nocne spotkanie z
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Oficjalny start sezonu
Zmiana sekretarza generalnego Światowej Organizacji
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Zostań fikcyjnym pasażerem. Przetestuj lotnisko.
Jak uspokoić klientów, którzy boją się latać?
Subway wchodzi na Twittera i Instagram
Jakie nastroje wśród hotelarzy?
Na wrocławskim lotnisku widnieją reklamy domu publicznego?
Rainbow Tours: wzrost sprzedaży o blisko 50%
Jak przygotować się do sezonu narciarskiego?
Znamy najlepszy Hotel SPA w Polsce
Pożar hotelu Belvedere w Zakopanem
easyJet: wielka wyprzedaż biletów
Zarobki w salonie firmowym Itaki
