Zobacz także
Program inwestycji dla branży turystyka, horeca i kultura
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży Turystycznej
Sąd może z urzędu poinformować podróżnego o prawie do bezkosztowego rozwiązania umowy
Zadłużenie branży turystycznej jest niewielkie
Spotkanie dla branży turystycznej
4 grudnia odbędzie się kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną - TravelCamp. Organizatorzy informują, że z uwagi na duże zainteresowanie turystycznym barcampem najbliższe spotkanie zaplanowano w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
TravelCamp od ponad trzech lat przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, a także agencje interaktywne i specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu turystycznego, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w turystyce, poszukują inspiracji i partnerów biznesowych.
"Tym razem będziemy rozmawiać m.in. o grywalizacji w promocji regionów, wyszukiwaniu semantycznym i skutecznych kampaniach mailingowych. Przyjrzymy się także profilowi statystycznego Kowalskiego kupującego wczasy w internecie oraz zaprezentujemy kilka rynkowych nowości. A wspólnie z firmą HRS zorganizujemy praktyczne warsztaty dla hotelarzy" - mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i koordynator projektu TravelCamp.
Organizatorzy podkreślają, że każda edycja przyciąga specjalistów z całej Polski, którzy doceniają otwarty nieformalny charakter spotkań, merytoryczne wystąpienia, a także personalne rozmowy z praktykami w barcampowej atmosferze dzielenia się wiedzą.
Program XIV spotkania TravelCamp
4 grudnia 2013, Akademia Leona Koźmińskiego, Aula II, Warszawa, g. 12.30-18.00
Potwierdzone prezentacje:
- Agnieszka Dąbrowska (Scen Marketing CEE), Marketing zapachowy w hotelarstwie
- Mariusz Wesołowski (mariuszwesolowski.pl), Na kłopoty internet, czyli prosument na wczasach
- Agnieszka Sapa (HRS), Jak najlepiej wykorzystać siłę HRS Deals?
- Jakub Ryznar (HRS), Jakość prezentacji obiektu w serwisie HRS - analiza przypadków
- Waldemar Antonowicz (Profitroom), Jak ze strony internetowej hotelu zrobić maszynkę marketingowo-sprzedażową. Case Study
- Filip Kłodawski (Freshmail), Rafał Szymański (Neckermann), Przepis na sukces w email marketingu na przykładzie działań Neckermann’a
- Magdalena Kachniewska (SGH), Gra w turystykę - czyli nowe media i nowy marketing
Udział w TravelCampie jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem. Sponsorami spotkania są firmy HRS i Profitroom.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
SITE Poland podsumowuje 3 edycję programu Young
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Ceny wrześniowych wyjazdów rosną trochę
Niemiecki Dzień Turystyki bez
Najlepsze praktyki dotyczące spotkań medycznych. Raport ICCA i AC
Starsze aktualności:
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Wyspy Wolin i Uznam lepiej połączone z resztą
Kraków wprowadza ograniczenia sprzedaży
1/5 Polaków nie ubezpiecza się przy
POT podpisała deklarację w sprawie promocji
Zostań fikcyjnym pasażerem. Przetestuj lotnisko.
Jak uspokoić klientów, którzy boją się latać?
Subway wchodzi na Twittera i Instagram
Prowansja - gdzie najlepsze miejsce na bazę wypadową?
Ubezpieczenia busów, autokarów, gwarancje finans do licencji
Jakie nastroje wśród hotelarzy?
Na wrocławskim lotnisku widnieją reklamy domu publicznego?
Rainbow Tours: wzrost sprzedaży o blisko 50%
Jak przygotować się do sezonu narciarskiego?
Znamy najlepszy Hotel SPA w Polsce
Pożar hotelu Belvedere w Zakopanem
easyJet: wielka wyprzedaż biletów
Zarobki w salonie firmowym Itaki