TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Spotkanie dla branży turystycznej

4 grudnia odbędzie się kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną - TravelCamp. Organizatorzy informują, że z uwagi na duże zainteresowanie turystycznym barcampem najbliższe spotkanie zaplanowano w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.


TravelCamp od ponad trzech lat przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, a także agencje interaktywne i specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu turystycznego, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w turystyce, poszukują inspiracji i partnerów biznesowych.

"Tym razem będziemy rozmawiać m.in. o grywalizacji w promocji regionów, wyszukiwaniu semantycznym i skutecznych kampaniach mailingowych. Przyjrzymy się także profilowi statystycznego Kowalskiego kupującego wczasy w internecie oraz zaprezentujemy kilka rynkowych nowości. A wspólnie z firmą HRS zorganizujemy praktyczne warsztaty dla hotelarzy" - mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca i koordynator projektu TravelCamp.

Organizatorzy podkreślają, że każda edycja przyciąga specjalistów z całej Polski, którzy doceniają otwarty nieformalny charakter spotkań, merytoryczne wystąpienia, a także personalne rozmowy z praktykami w barcampowej atmosferze dzielenia się wiedzą.

Program XIV spotkania TravelCamp
4 grudnia 2013, Akademia Leona Koźmińskiego, Aula II, Warszawa, g. 12.30-18.00

Potwierdzone prezentacje:


  • Agnieszka Dąbrowska (Scen Marketing CEE), Marketing zapachowy w hotelarstwie
  • Mariusz Wesołowski (mariuszwesolowski.pl), Na kłopoty internet, czyli prosument na wczasach
  • Agnieszka Sapa (HRS), Jak najlepiej wykorzystać siłę HRS Deals?
  • Jakub Ryznar (HRS), Jakość prezentacji obiektu w serwisie HRS - analiza przypadków
  • Waldemar Antonowicz (Profitroom), Jak ze strony internetowej hotelu zrobić maszynkę marketingowo-sprzedażową. Case Study
  • Filip Kłodawski (Freshmail), Rafał Szymański (Neckermann), Przepis na sukces w email marketingu na przykładzie działań Neckermann’a
  • Magdalena Kachniewska (SGH), Gra w turystykę - czyli nowe media i nowy marketing

Udział w TravelCampie jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem. Sponsorami spotkania są firmy HRS i Profitroom.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
TravelCamp touroperator hotelarz travel manager akademia leona koźmińskiego Piotr Kasperczak




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję