Ogłoszenia
Ogłoszenia
- REZYDENT NA MAJORCE
- REZYDENT NA COSTA DEL SOL
- Specjalista ds. organizacji i rozliczeń imprez...
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
Karta pokładowa w zegarku
Jak poinformowali przedstawiciele linii lotniczej airberlin, użytkownicy aplikacji airberlin dla iPhone mogą również wysłać cyfrową kartę pokładową na swój zegarek, jeśli posiadają smartwatch Pebble lub Pebble Steel.
Smartfon i smartwatch użytkownika synchronizują się ze sobą umożliwiając wejście na pokład samolotu bezpośrednio przy użyciu inteligentnego zegarka. Smartwatch Pebble powstał w 2012 roku dzięki portalowi finansowania społecznościowego Kickstarter. Do dzisiaj sprzedano na świecie ponad 400000 tych zegarków.
"Airberlin to pierwsza linia lotnicza na świecie, która umożliwia użytkownikom iPhonów wejście na pokład samolotu przy pomocy kodów kreskowych wyświetlanych na ich zegarkach smartwatch. Na ekranach tych inteligentnych zegarków szubko można odczytać także godzinę wylotu, numer bramki i miejsca w samolocie. Dzięki temu nie jest już konieczne otwieranie karty pokładowej na iPhonie lub szukanie jej w torebce. Jest to kolejny krok airberlin w kierunku uproszczenia procesu odprawy poprzez innowacje technologiczne" - powiedział André Rahn, wiceprezes ds. marketingu w airberlin.
Wystarczy potrząsnąć nadgarstkiem, aby na wyświetlaczu zegarka pojawił się kod kreskowy. Kod ten, tak jak w przypadku cyfrowej karty pokładowej na iPhonie, można przyłożyć do skanera przy bramce.
W ten sposób linia airberlin rozszerza swój zakres usług mobilnych: po dokonaniu elektronicznej rezerwacji na stronie internetowej przewoźnika, na stronie mobilnej lub w biurze podróży, pasażerowie mogą nadal od 30 godzin przed wylotem, bezpłatne odprawić się on-line.
Jednocześnie, airberlin uaktualnia swoją aplikację na iPhone. Oprócz nowego wyglądu, aplikacja oferuje wiele nowych funkcji. Między innymi, pasażerowie mogą teraz przeglądać i zarządzać bieżącymi i starszymi rezerwacjami w zakładce historie rezerwacji. Aplikacja oferuje użyteczne informacje na temat danej destynacji i służy jako mobilny przewodnik.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Dokąd będzie można polecieć w
FlixBus: Polacy chcą podróżować na
Na ferie prowadzi Egipt, ale egzotyka także
Starsze aktualności:
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Coolcation nie tylko w
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Wyrok sądu: hotel dostanie odszkodowanie od miasta
Indonezja znosi wizy turystyczne dla Polaków
Kiedy Polacy dokonują rezerwacji?
Brytyjscy turyści więcej leżą niż zwiedzają
Sanepid skontrolował nadmorskie bary
Platinum w Ostródzie: wszystkie pokoje i apartamenty sprzedane
Najbardziej stresujący zawód świata - rekrutacja trwa
Emirates najlepiej karmią pasażerów
