Ogłoszenia
Ogłoszenia
- NEKERA-Opole-Product Manager (Junior)
- Ośrodek Archipelag
- Pilot na Rzym od 14.05 pilne
- Company Representative in Tunisia 2024
- Piloci/ przewodnicy wycieczka w góry 18.05.2024
- dam staż dla student
- B2B Sales Manager
- Poszukuję wychowawców na obóz w Julinku
- Przewodnik do Wiednia
- Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego -...
Karta pokładowa w zegarku
Jak poinformowali przedstawiciele linii lotniczej airberlin, użytkownicy aplikacji airberlin dla iPhone mogą również wysłać cyfrową kartę pokładową na swój zegarek, jeśli posiadają smartwatch Pebble lub Pebble Steel.
Smartfon i smartwatch użytkownika synchronizują się ze sobą umożliwiając wejście na pokład samolotu bezpośrednio przy użyciu inteligentnego zegarka. Smartwatch Pebble powstał w 2012 roku dzięki portalowi finansowania społecznościowego Kickstarter. Do dzisiaj sprzedano na świecie ponad 400000 tych zegarków.
"Airberlin to pierwsza linia lotnicza na świecie, która umożliwia użytkownikom iPhonów wejście na pokład samolotu przy pomocy kodów kreskowych wyświetlanych na ich zegarkach smartwatch. Na ekranach tych inteligentnych zegarków szubko można odczytać także godzinę wylotu, numer bramki i miejsca w samolocie. Dzięki temu nie jest już konieczne otwieranie karty pokładowej na iPhonie lub szukanie jej w torebce. Jest to kolejny krok airberlin w kierunku uproszczenia procesu odprawy poprzez innowacje technologiczne" - powiedział André Rahn, wiceprezes ds. marketingu w airberlin.
Wystarczy potrząsnąć nadgarstkiem, aby na wyświetlaczu zegarka pojawił się kod kreskowy. Kod ten, tak jak w przypadku cyfrowej karty pokładowej na iPhonie, można przyłożyć do skanera przy bramce.
W ten sposób linia airberlin rozszerza swój zakres usług mobilnych: po dokonaniu elektronicznej rezerwacji na stronie internetowej przewoźnika, na stronie mobilnej lub w biurze podróży, pasażerowie mogą nadal od 30 godzin przed wylotem, bezpłatne odprawić się on-line.
Jednocześnie, airberlin uaktualnia swoją aplikację na iPhone. Oprócz nowego wyglądu, aplikacja oferuje wiele nowych funkcji. Między innymi, pasażerowie mogą teraz przeglądać i zarządzać bieżącymi i starszymi rezerwacjami w zakładce historie rezerwacji. Aplikacja oferuje użyteczne informacje na temat danej destynacji i służy jako mobilny przewodnik.
Komentarze
Tagi:
Dział transport:
Decyzja o pomocy dla Condora
Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w
Starsze aktualności:
Będą edukować z zakresu prawa
70% Polaków chce wyjechać na city
Ceny wyjazdów nieznaczenie w
Nowe ubezpieczenie od rezygnacji lub przerwania
Rozpoczęła się sprzedaż lata
Parlament Europejski naciska na przyjęcie Bułgarii i Rumunii do strefy
WTTC: turystyka zbliża się do poziomów sprzed
Rynku condohoteli coraz bardziej
Katastrofa na Odrze może się
Emirates uruchamiają powietrzne
Włochy nieoczywiste - zachęta do
NIK skontrolowała lotnisko w
Jest decyzja środowiskowa dla
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Wyrok sądu: hotel dostanie odszkodowanie od miasta
Indonezja znosi wizy turystyczne dla Polaków
Kiedy Polacy dokonują rezerwacji?
Brytyjscy turyści więcej leżą niż zwiedzają
Sanepid skontrolował nadmorskie bary
Platinum w Ostródzie: wszystkie pokoje i apartamenty sprzedane
Najbardziej stresujący zawód świata - rekrutacja trwa
Emirates najlepiej karmią pasażerów
Ryanair przyspiesza ekspansję we Wrocławiu
Specjalista ds.turystyki w Salonie Firmowym Itaka w Krakowie