Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Junior Reservation Manager
- Pilot na wycieczkę do Wiednia 3 - 4 maja
- Pracownik biura podróży od kwiecien - maj 2024...
- Junior Reservation Manager
- Instruktor kitesurfingu/windsurfingu
- Specjalista ds Turystyki Itaka
- Praca na Zielonych Szkołach CHRIS
- Specjalista ds turystyki Katowice
- Sprzedawca produktu turystycznego
- Sprzedawca usług turystycznych
McDonalds inwestuje w uśmiech
Przybywa niezadowolonych klientów sieciówek restauracji McDonald`s. Zarząd zapowiada walkę z dobrymi manierami obsługi, która zdaniem stałych bywalców lokali powinna być bardziej przyjazna i co ważne szybciej pracować.
Jak podaje Wall Street Journal już co piąty Amerykanin kupujący w tej sieci fast food jest niezadowolony z obsługi. Powodem niezadowolenia jest niegrzeczny i nieprofesjonalny personel. Wciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba skarg na powolną i nieuprzejmą obsługę znacząco wzrosła.
Kierownictwo McDonald`s zdaje sobie sprawę, że walka z dobrymi manierami obsługi w lokalach należących do niezależnych operatorów będzie trudna. Jednak to właśnie 90 proc. obiektów sieci jest w rękach właśnie prywatnych przedsiębiorców. Wzrostu negatywnych komentarzy i skarg należy dopatrywać się w łatwiejszym dostępie klientów do internetu. Ponadto adresy e-mail drukowane są na każdym opakowaniu, co ułatwia klientom kierowanie i zamieszczanie konkretnej skargi
McDonald`s prowadzi wewnętrzne badania satysfakcji swoich klientów w internecie.
Pracownicy sieci za główne przyczyny frustracji, która ich zdaniem występuje po obu stronach lady - szczególnie w godzinach szczytu, podają: tłumy chętnych i niewystarczająca liczbę pracowników.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
NIK: Działalność człowieka zagraża Półwyspowi
Zachodniopomorscy przedsiębiorcy zadowoleni z ferii
Dział badania rynku i analizy:
Nocowanie.pl: Zimowy wypoczynek w Polsce przyciąga węgierskich
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
Wrocław: zniżki na otwarcie terminalu
TSS szkoli nowe biura w sprzedaży biletów kolejowych
UOKiK kwestionuje regulamin przewoźnika
Hotel od A do Z, czyli wystawcy na WorldHotel 2013