Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Hotel*** w Austri
- Specjalisty ds. Turystyki
- Touroperator ETI - Przedstawiciel handlowy
- Praca w Chorzowie!
- Specjalista ds. obsługi biura z jęz. angielskim
- BP Itaka - Specjalista ds. Turystyki - Salon...
- Rezydent na Cyprze
- Praca dla miłośnika podróży Pszów
- Praca Pilot wycieczek
- Specjalista Ds. Turystyki Travelplanet Wrocław


McDonalds inwestuje w uśmiech
Przybywa niezadowolonych klientów sieciówek restauracji McDonald`s. Zarząd zapowiada walkę z dobrymi manierami obsługi, która zdaniem stałych bywalców lokali powinna być bardziej przyjazna i co ważne szybciej pracować.
Jak podaje Wall Street Journal już co piąty Amerykanin kupujący w tej sieci fast food jest niezadowolony z obsługi. Powodem niezadowolenia jest niegrzeczny i nieprofesjonalny personel. Wciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba skarg na powolną i nieuprzejmą obsługę znacząco wzrosła.
Kierownictwo McDonald`s zdaje sobie sprawę, że walka z dobrymi manierami obsługi w lokalach należących do niezależnych operatorów będzie trudna. Jednak to właśnie 90 proc. obiektów sieci jest w rękach właśnie prywatnych przedsiębiorców. Wzrostu negatywnych komentarzy i skarg należy dopatrywać się w łatwiejszym dostępie klientów do internetu. Ponadto adresy e-mail drukowane są na każdym opakowaniu, co ułatwia klientom kierowanie i zamieszczanie konkretnej skargi
McDonald`s prowadzi wewnętrzne badania satysfakcji swoich klientów w internecie.
Pracownicy sieci za główne przyczyny frustracji, która ich zdaniem występuje po obu stronach lady - szczególnie w godzinach szczytu, podają: tłumy chętnych i niewystarczająca liczbę pracowników.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Orient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6
Dział badania rynku i analizy:
Statystyki pokazują zmiany w
Co wybierali klienci Exim Tours w
Travelplanet: Ferie 2023 najchętniej w
Starsze aktualności:
Accor publikuje wyniki finansowe za I
Polska Izba Turystyki z Grupą MTP zorganizują targi turystyczne w
Jest porozumienie PAŻP i
Małopolska zainauguruje sezon turystyczny Festiwalem
Udany początek roku dla greckiej
PAŻP się ugina, ale czy to
Rosja zawieszona w prawach członka
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Warszawska Organizacja Turystyczna: ograniczenia lotów to duży cios dla
Północna Izba Gospodarcza: musimy krzyczeć, że wypoczynek w Polsce jest
Airbnb będzie musiał przekazywać dane dotyczące noclegów belgijskim organom
Lotnisko w Modlinie będzie mogło obsługiwać po 12 lotów
Wrocław: zniżki na otwarcie terminalu
TSS szkoli nowe biura w sprzedaży biletów kolejowych
UOKiK kwestionuje regulamin przewoźnika
Hotel od A do Z, czyli wystawcy na WorldHotel 2013
