Ogłoszenia
Ogłoszenia
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- SPECJALISTA DS ORGANIZACJI imprez turystycznych
- JUNIOR PRODUCT MANAGER Kraków, hybrydowo, zdalnie
- ORIENT TRAVEL - PRACOWNIK DZIAŁU AGENCYJNEGO
- Kierownik biura agencyjnego, Warszawa Bemowo
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista / tka ds. organizacji imprez...
- Specjalista ds. Turystyki - Pruszcz Gdański/Gdańsk
- BP ITAKA - ŁÓDŹ - Specjalista ds....
- Biuro Misja Travel szuka pilotów
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
![McDonald`s, obsługa, klient, lokal gastronomiczny, fast food, godziny szczytu, w internecie, przedsiębiorca, komentarz, satysfakcja, badanie satysfakcji, internet, skarga, Wall Street Journal, Ameryka, Amerykanin](https://turinfo.pl/zdjecia/32000_aktzdj_akt_40326_26943.jpg)
McDonalds inwestuje w uśmiech
Przybywa niezadowolonych klientów sieciówek restauracji McDonald`s. Zarząd zapowiada walkę z dobrymi manierami obsługi, która zdaniem stałych bywalców lokali powinna być bardziej przyjazna i co ważne szybciej pracować.
Jak podaje Wall Street Journal już co piąty Amerykanin kupujący w tej sieci fast food jest niezadowolony z obsługi. Powodem niezadowolenia jest niegrzeczny i nieprofesjonalny personel. Wciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba skarg na powolną i nieuprzejmą obsługę znacząco wzrosła.
Kierownictwo McDonald`s zdaje sobie sprawę, że walka z dobrymi manierami obsługi w lokalach należących do niezależnych operatorów będzie trudna. Jednak to właśnie 90 proc. obiektów sieci jest w rękach właśnie prywatnych przedsiębiorców. Wzrostu negatywnych komentarzy i skarg należy dopatrywać się w łatwiejszym dostępie klientów do internetu. Ponadto adresy e-mail drukowane są na każdym opakowaniu, co ułatwia klientom kierowanie i zamieszczanie konkretnej skargi
McDonald`s prowadzi wewnętrzne badania satysfakcji swoich klientów w internecie.
Pracownicy sieci za główne przyczyny frustracji, która ich zdaniem występuje po obu stronach lady - szczególnie w godzinach szczytu, podają: tłumy chętnych i niewystarczająca liczbę pracowników.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Renesans gastronomii na Pomorzu
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Dział badania rynku i analizy:
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
W 2023 urzędnicy pogrążyli polskie
Jakie festiwale wybierają
Starsze aktualności:
POT ponownie chce nagrodzić najlepsze
Grupa eSky liderem w Grecji i na
Coraz więcej rezerwacji dokonywanych za pośrednictwem
Wracają kontrole na granicy ze
Enter Air - wzrost przychodów i
Trybunał Sprawiedliwości rozpatrzył skargę
JW Construction patrzy z optymizmem na rynek
Wrocław: zniżki na otwarcie terminalu
TSS szkoli nowe biura w sprzedaży biletów kolejowych
UOKiK kwestionuje regulamin przewoźnika
Hotel od A do Z, czyli wystawcy na WorldHotel 2013