TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






McDonalds inwestuje w uśmiech

Przybywa niezadowolonych klientów sieciówek restauracji McDonald`s. Zarząd zapowiada walkę z dobrymi manierami obsługi, która zdaniem stałych bywalców lokali powinna być bardziej przyjazna i co ważne szybciej pracować.


Jak podaje Wall Street Journal już co piąty Amerykanin kupujący w tej sieci fast food jest niezadowolony z obsługi. Powodem niezadowolenia jest niegrzeczny i nieprofesjonalny personel. Wciągu ostatnich sześciu miesięcy liczba skarg na powolną i nieuprzejmą obsługę znacząco wzrosła.

Kierownictwo McDonald`s zdaje sobie sprawę, że walka z dobrymi manierami obsługi w lokalach należących do niezależnych operatorów będzie trudna. Jednak to właśnie 90 proc. obiektów sieci jest w rękach właśnie prywatnych przedsiębiorców. Wzrostu negatywnych komentarzy i skarg należy dopatrywać się w łatwiejszym dostępie klientów do internetu. Ponadto adresy e-mail drukowane są na każdym opakowaniu, co ułatwia klientom kierowanie i zamieszczanie konkretnej skargi

McDonald`s prowadzi wewnętrzne badania satysfakcji swoich klientów w internecie.

Pracownicy sieci za główne przyczyny frustracji, która ich zdaniem występuje po obu stronach lady - szczególnie w godzinach szczytu, podają: tłumy chętnych i niewystarczająca liczbę pracowników.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
McDonald`s obsługa klient lokal gastronomiczny fast food godziny szczytu w internecie przedsiębiorca komentarz satysfakcja badanie satysfakcji internet skarga Wall Street Journal Ameryka Amerykanin




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję