TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Social media w turystyce

Gdańska Organizacja Turystyczna podążając za nowymi trendami i innowacjami ogłasza konkurs skierowany do prelegentów i uczestników konferencji Nowe trendy w turystyce, która odbędzie się 13 marca 2013 w Hotelu Radisson Blu w Gdańsku. Konkurs ma na celu zachęcenie do czynnego korzystania z mediów społecznościowych i ukazania ich możliwości dla branży turystycznej.


Organizator w ramach konkursu przygotował dedykowany hashtag #nttGdansk dla wydarzenia, który może zostać wykorzystywany na profilach społecznościowych twitter, instagram, pinterest. Zadaniem uczestników jest umieszczanie w dniach 12 - 13.03.2013 jak najwięcej zdjęć i opisów dot. konferencji na swoich profilach stosując hashtag wydarzenia. Troje najbardziej aktywnych uczestników otrzyma nagrody przygotowane przez organizatora. Wszystkie zdjęcia, opisy z użyciem dedykowanego hashtagu i udostępnione przez użytkowników stworzą niezapomnianą relację z konferencji. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi po zakończeniu konferencji.

Jednak Nowe trendy w turystyce to nie tylko konkurs to przede wszystkim prelekcję ekspertów z zakresu marketingu, turystyki, CSR, questingu, blogów oraz promocji i komercjalizacji produktów turystycznych. Konferencja składa się z dwóch bloków tematycznych, pierwszy o tematyce przemysłu czasu wolnego, podczas, którego min. tacy eksperci jak: Natalia Hatalska, Łukasz Wilczyński, Adam Mikołajczyk, Szymon Sikorski czy Jacek Smith Kowalski przedstawią aktualne trendy w dziedzinie turystyki, a tym samym zainspirują uczestników do działania. Drugi blok konferencji zaprezentuje tematykę kryzysu w branży turystycznej, podczas, którego przedstawiciele min. takich instytucji jak Polska Organizacja Turystyczna czy Ministerstwo Sportu i Turystyki podejmą temat turystyki w nowej perspektywie i sposobów ochrony branży przez kryzysem.
Dodatkowo podczas konferencji zostaną nagrodzeni laureaci piątej edycji konkursu na Gdański Produkt Turystyczny 2013, który wyłonił zwycięzcę nagrody kapituły oraz nagrody internautów.

Partnerem konferencji "Nowe Trendy w Turystyce" została Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku. Patronat honorowy nad wydarzeniem sprawują: Prezydent Miasta Gdańska - Pan Paweł Adamowicz, Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
media społecznościowe w turystyce konkurs konferencja Nowe trendy znaczenie rola mediów społecznościowych branży turystycznej twitter instagram pinterest hashtag wydarzenia prelekcje ekspertów Natalia Hatalska Łukasz Wilczyński Adam Mikołajczyk Szymon Sikorski Jacek Smith Kowalski Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku Gdańsk




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję