Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Użytkownicy eholiday.pl stworzą przewodnik po Polsce
Każdy spośród 30 tys. zarejestrowanych użytkowników serwisu mapy.eholiday.pl może dodać opis swoich ulubionych miejsc i atrakcji turystycznych. Na najlepszych autorów czeka fantastyczna podniebna przygoda oraz wiele cennych nagród.
Grupa eholiday.pl zainicjowała stworzenie poradnika dla spragnionych wędrówek odkrywców i globtroterów. W przewodniku znajdą się praktyczne porady, anegdoty, ciekawe przygody i fascynujące opowieści związane z miejscami napotkanymi na niejednym turystycznym szlaku.
- Warte odkrycia miejsca i atrakcje turystyczne kryją się wszędzie, nierzadko znajdują się tuż za rogiem, często w granicach naszego miejsca zamieszkania. Któż z nas może je ciekawiej i barwniej opisać, jeśli nie nasi użytkownicy - mówi Mariusz Wojciechowski, prezes Grupy eholiday.pl.
Możliwość dodawania artykułów to kolejna funkcjonalność, która została wdrożona w serwisie mapy.eholiday.pl. Do tej pory możliwe było m.in. tworzenie własnych galerii oraz dzielenie się zdjęciami z innymi użytkownikami. O popularności tej formy aktywności może świadczyć fakt, że użytkownicy eholiday.pl opublikowali już ponad 40 tysięcy autorskich fotek.
Dodatkowo każdy, kto do końca czerwca zarejestruje się na stronie mapy.eholiday.pl i doda autorską recenzję wybranej atrakcji turystycznej, będzie mógł wygrać skok ze spadochronem, wypoczynek w luksusowym zamku oraz wiele cennych nagród.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział dla turystów:
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
IGHP: Wielkanoc dobra, majówka będzie jeszcze
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Stadion Narodowy w dalszym ciągu nie ma restauracji
Modlin instaluje defibrylatory
Polacy jedzą mało owoców morza
Infolinia kością niezgody w PKP
Programy lojalnościowe - czy warto zbierać mile?
Jak rzeszowskie restauracje ogrzały swoje menu
WYTWÓRNIA WYPRAW - POSZUKIWANI PILOCI WYCIECZEK!
Policja poszukuje klientów biura Aquamaris
Kim Dzong planuje kolejną turystyczną inwestycję
Paraliż ruchu lotniczego w Europie
Gdzie Warszawiacy spędzili majówkę?