Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro Podróży Elit Tours
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
Novotel wprowadza nowe usługi
Nowe technologie przyczyniają się do zmiany sposobów spędzania czasu w hotelu, podróże stają się coraz bardziej "cyfrowe", a goście dążą do nieprzerwanej interakcji.
Marka Novotel wprowadziła multimedialny stolik Play, który stworzyli eksperci z firm Microsoft, Humelab i After-Mouse. Zostały na nim zainstalowane aplikacje usprawniające korzystanie z funkcji i usług hotelu a także gry, które są dodatkową atrakcją dla gości. Od końca czerwca br. jest on dostępny w lobby 12 pilotażowych hoteli na całym świecie, między innymi w: Mediolanie, Brukseli, Londynie, Paryżu, Sydney, Casablance, Dubaju i Rio.
Usługa daje szerokie możliwości rozrywki. Novotel rozważa wprowadzić ją w całej sieci do 2015 r. Dodatkowo marka podjęła decyzję o zainstalowaniu konsoli do gier XBOX 360 w wydzielonych miejscach dostępnych dla wszystkich gości. Aktualnie z usługi tej można korzystać w 325 hotelach na świecie, zaś w 155 obiektach jest możliwość bezpłatnego korzystania z urządzenia Kinect.
Już na etapie dokonywania rezerwacji, Novotel oferuje środowisko z systemami łączności. Marka wdraża cyfrowy program do spersonalizowanego witania gości. Ta nowa, prosta i intuicyjna usługa szybkiego meldowania się w hotelu, daje klientom możliwość dokonania formalności meldunkowych przez Internet, jeszcze przed przybyciem do hotelu i zapewnia bardziej spersonalizowane powitanie. Ponadto, przekłada się ona na znaczną oszczędność czasu. Do końca roku usługa ta będzie dostępna w około 250 hotelach Novotel.
Wi-Fi stało się czynnikiem determinującym wybór hotelu. Novotel dostosował się do tego wymogu i oferuje bezpłatne Wi-Fi we wszystkich swoich hotelach. Usługa ta objęła 100% obiektów należących do sieci we Francji, czyli 110 hoteli, oraz 85% hoteli międzynarodowych. Celem jest wyposażenie całej światowej sieci do 2015 r.
Rok temu marka Novotel wprowadziła Virtual Concierge. Goście mogą z niego korzystać do przeglądania informacji na temat interesujących miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, etc.) sprawdzić prognozę pogody, godziny lotów czy skorzystać z wielu innych usług, w tym wysłać wirtualną pocztówkę. Virtual Concierge to duży dotykowy ekran stojący obecnie w lobby ponad 250 hoteli Novotel na świecie. Wedle badań przeprowadzonych przez markę Novotel hotelowi goście korzystają z niego, by znaleźć informacje o wydarzeniach w pobliżu hotelu (36%), obliczyć trasę w dane miejsce (20%) lub sprawdzić prognozę pogody (17%). Jednak największym powodzeniem cieszy się wysyłanie cyfrowych kartek. Miesięcznie, za pośrednictwem Virtual Concierge wysyłanych jest ich ponad 300 000.
Od września zeszłego roku dostępna jest także aplikacja Novotel Virtual Concierge Mobile App dla smartfonów z systemem Android i IOS.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka potrzebuje od państwa wsparcia, a nie przejmowania roli
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Starsze aktualności:
Intercity zadowolone z 2024
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
Strajk pracowników Przewozów Regionalnych
Popularność piwa ciągle wzrasta
Radom: na terenie budowy lotniska odnaleziono kilka macew
Nowość dla turystów: Paszport Mazowsza Zachodniego
Linie easyJet podają półroczne wyniki
Ułatwienia wizowe dla Białorusinów
Ruszają Gdańskie Targi Turystyczne
Z Warszawy do Dubaju pierwsza klasą
PKP poszedł po rozum i oferuje tańsze bilety
