Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa
- Pilot 26.04 - 03.05.2024 Włochy
- Pracownik biura podróży
- Nowy salon Wakacje.pl zatrudni specjalistę ds....
- Pomoc Księgowa w biurze podróży
- SPECJALISTA DS TURYSTYKI Z J. JAPOŃSKIM
- Bydgoszcz - Kierownik Biura


Rainbow notuje wzrost przychodów
25 marca Zarząd Rainbow Tours S.A. w komunikacie bieżącym poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2014 r. wyniosła 51,5 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2013 r., w którym przychody wyniosły 35,5 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 45,1 %.
Przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2014 roku wyniosły 97,2 mln zł i są wyższe o 58,0 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2013 roku, które wyniosły 61,5 mln zł.
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. wyniosła w miesiącu lutym 2014 r. 51,7 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2013 r., w którym przychody wyniosły 36,6 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 41,3 %.
Przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2014 roku wyniosły 98,4 mln zł i są wyższe o 54,2 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2013 roku, które wyniosły 63,8 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Starsze aktualności:
Dobre wyniki Grupy Accor za 2022
Rainbow zaprasza na Filipiny, do Wenezueli oraz na karaibską
Gmina Mielno zbadała
Hotelowe lobby wizytówką
Lotnisko Poznań Ławica płaci mieszkańcom
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za
Radość i zabawa będą nadawać ton w
Początek roku nie napawa hotelarzy
Londyńscy hotelarze liczą zyski
McDonalds stawia na polskie desery
Warszawa źle wypadła m.in. za zły transport i gastronomię
Za dwa lata ze Szczecina na lotnisko w 40 minut
Kompleksowe szkolenia dla branży turystycznej...już są!!! www.trenerzypodrozy.pl