Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Rainbow notuje wzrost przychodów
25 marca Zarząd Rainbow Tours S.A. w komunikacie bieżącym poinformował, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych w lutym 2014 r. wyniosła 51,5 mln zł, co w porównaniu z analogicznym okresem 2013 r., w którym przychody wyniosły 35,5 mln zł, stanowi wzrost sprzedaży o 45,1 %.
Przychody ze sprzedaży spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2014 roku wyniosły 97,2 mln zł i są wyższe o 58,0 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2013 roku, które wyniosły 61,5 mln zł.
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A. wyniosła w miesiącu lutym 2014 r. 51,7 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2013 r., w którym przychody wyniosły 36,6 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o 41,3 %.
Przychody ze sprzedaży Grupy w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2014 roku wyniosły 98,4 mln zł i są wyższe o 54,2 %, od przychodów za okres od 1 stycznia do 28 lutego 2013 roku, które wyniosły 63,8 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Londyńscy hotelarze liczą zyski
McDonalds stawia na polskie desery
Warszawa źle wypadła m.in. za zły transport i gastronomię
Za dwa lata ze Szczecina na lotnisko w 40 minut
Kompleksowe szkolenia dla branży turystycznej...już są!!! www.trenerzypodrozy.pl