Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Aplikacja rozwiąże problemy turystów?
Linia lotnicza zniszczyła walizkę? Firma wypożyczająca samochody obciążyła konto wyższą kwotą niż umówiona? W pokoju hotelowym nie było klimatyzacji, a niemieckie biuro podróży nie odpowiedziało na reklamację?
Sezon wakacyjny dobiega końca. Wracający z zagranicznych wyjazdów turyści przywożą wspomnienia, zdjęcia, pamiątki. Niestety, niektórzy kończą urlop również z kłopotem.
Jak turyści mogą uniknąć problemów lub zminimalizować ich wystąpienie? Wystarczy być świadomym swoich praw i obowiązków jako konsument. Z pewnością ułatwi to aplikacja "ECC-Net: Travel", która zapewnia szybki dostęp do porad i podpowiedzi jak zachować się w danej sytuacji.
Specjalnie w czasie okresu urlopowego Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) uruchomiło unikalną aplikację mobilną: "ECC-Net: Travel". Aplikacja pomaga konsumentom radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas ich wakacji za granicą. Ponadto zapewnia wiedzę prawną i wsparcie językowe (automatyczne tłumaczenie praw konsumenckich na 25 języków).
Aplikacja jest skoncentrowana wokół kilku podstawowych tematów: zakupy, wynajem samochodów, zakwaterowanie w hotelu, opieka medyczna, środki transportu (lotniczy, kolejowy autokarowy i morski). W sekcji "Dobrze wiedzieć" znajdują się inne przydatne informacje np. ważne numery telefonów i dane kontaktowe niezbędne w sytuacjach kryzysowych.
Aplikacja jest bezpłatna i działa również w trybie offline, dzięki czemu podróżni unikną pułapki roamingu.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Starsze aktualności:
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Ryanair planuje przewiezienie 20 mln
eSky zachęca do wczesnego planowania
OLT Express bez wpływu na Rainbow Tours
Kolejna wpadka - Lublin leży w Azji
Trzeci hotel sieci B&B w Polsce
Gdynia: powstanie prototyp podwodnego hotelu
Chcieli ochrzcić lokal nazwiskiem gwałciciela
Turystyka winna rozkwita w Sandomierzu
Kraków: podróż z centrum do Balic coraz droższa
Nieznani sprawcy obrabowali szlak
Inspekcja Pracy oskarża, Sindbad się broni
Zmiana opłat za przeloty nad Syberią?
Nowy Dyrektor Generalny Wizz Air
Konkurs turystyczny dobiega końca
