Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Pierwsi klienci OK Services wracają
W piątek do Polski dotarło ponad 300 klientów niewypłacalnego biura OK Services Travel z Bielska-Białej.
W środę do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego wpłynęło oświadczenie o niewypłacalności organizatora. Za granicą zostało 778 klientów tego biura. Dla 307 osób, które mają wrócić do Polski w piątek, upadek OK Services nie oznaczał jednak skrócenia wypoczynku, akurat ci turyści wracają zgodnie z planem.
Jak poinformowała rzecznika urzędu Aleksandra Marzyńska, w pierwszym etapie z Grecji wróci 95 osób, z Bułgarii 157, a z Chorwacji 55. Pierwsi turyści wyjechali w czwartek wczesnym popołudniem, ostatni - około godziny 21.
Za przejazd zapłaciło upadające biuro, lecz za powroty następnych grup będzie musiał zapłacić urząd marszałkowski z gwarancji ubezpieczeniowej. W przypadku bielskiego organizatora suma gwarancji wynosi niewiele ponad 58 tys. zł. Rzeczniczka urzędu przyznaje, że ta kwota może się okazać niewystarczająca. Zaznacza, że biuro zobowiązało się do pokrycia części kosztów. Obecnie trwają ustalenia w tej sprawie.
Trwa przygotowanie kolejnych powrotów. 316 osób wypoczywających w Grecji powróci 19 sierpnia - 157 spośród nich wróci 3 dni przed planowanym terminem. Klienci spędzający urlop w Bułgarii wrócą planowo 22 sierpnia.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Powrót części klientów niewypłacalnego biura
[2013-08-19 11:20 212.49.56.*]
to może teraz Urząd marszałkowski odda turystom pieniądze skoro nie dopilnował aby gwarancja była wystarczająca. 58 tys to śmiech na sali odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział dla turystów:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Udany pierwszy kwartał w Porcie Lotniczym
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Aplikacja mobilna ułatwi zwiedzanie
Czy regionalne lotniska dopłacają przewoźnikom?
Wiosenne przebudzenie w hotelach sieci Accor
Wizz Air chce konkurować z biurami podróży
Jak się masz? My name a Borat.
Jesienny spacer po paryskim Montmartre
4 świątynie dla polskiej restauracji
Wybrano najlepsze linie lotnicze, hotele i lotniska
Analiza rynku turystycznego Niemiec
Grupa Travel wybiera Travelport
Oasis Tours zalega ze zwrotami dla klientów i agentów