TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Naszym horyzontem jest przyszłość, czyli kampania LOT-u

W przyszłym tygodniu startuje wizerunkowa kampania reklamowa polskiego przewoźnika. Akcję pod hasłem "LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość" przygotowały firmy DDB Warszawa i Universal McCann.


Kampania multimedialna ma na celu odświeżenie wizerunku marki i ukazanie linii jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni.

W spocie będzie prezentowany przelot Boeinga 787 Dreamlinera z Warszawy. Na jego skrzydłach odbijają się symbole miast, do których lata PLL LOT.

W reklamach pojawia się slogan "LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość", który jest nowym hasłem PLL LOT. Kampania ma podkreślać nowoczesne rozwiązania (m.in. serwis kelnerski czy nowy etno motyw grafiki) wprowadzone niedawno przez LOT oraz młody wiek jego floty samolotowej.

Reklamy ukażą się w telewizji, prasie, w internecie oraz w kinach na terenie całej Polski. Akcja potrwa do 30 czerwca.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
naszym horyzontem jest przyszłość kampania akcja LOT LOT-u wizerunkowa reklama DDB Warszawa Universal McCann Boeing 787 flota reklamy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję