TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Jak First Class chroni swoich klientów?

W ostatnich dniach zarząd First Class S.A. zawarł roczną umowę gwarancji ubezpieczeniowej turystycznej z Signal Iduna Polska Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. Wysokość gwarancji wynosi 504 tys. zł. Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczęła się 18 września br., i obejmuje pokrycie kosztów powrotu klientów do kraju (miejsca wyjazdu), gdyby wbrew obowiązkowi organizator nie zapewnił takiego powrotu oraz zwrot wpłat (w tym zaliczek) wniesionych przez klientów na imprezę turystyczną, która nie zostanie zrealizowana z przyczyn leżących po stronie organizatora. Potencjalnym beneficjentem gwarancji jest Marszałek Województwa Mazowieckiego.


- Oferta turystyczna First Class S.A. to wyspecjalizowane produkty własne np. wyjazdy motywacyjne i integracyjne dla firm (www.fcincentive.pl) czy pobyty w luksusowych hotelach (www.fcpremium.pl), jak i masowe produkty dużych tour-operatorów: wycieczki, pobyty w hotelach za granicą. Sprzedając ofertę innych firm turystycznych systematycznie monitorujemy ich sytuację finansową, aby chronić naszych klientów, których opinia i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Dzięki tej ostrożności dużo wcześniej niż inne biura zaprzestaliśmy współpracy ze SKY Club, mimo, że ich oferta mogła wydawać się bardzo "atrakcyjna" dla klientów - mówi Krzysztof Mówka, prezes First Class S.A.

First Class S.A. jest znany przede wszystkim na rynku usług B2B - obsługuje już ponad 500 klientów biznesowych. Jest jednym z pięciu największych agentów IATA sprzedających bilety lotnicze w Polsce - w ub.r. firma sprzedała bilety lotnicze o łącznej wartości 115 mln zł. Oferując kompleksową obsługę podróży służbowych, First Class S.A. zapewnia również rezerwację i sprzedaż miejsc noclegowych w hotelach, ubezpieczeń, wynajem samochodów, rezerwację i sprzedaż biletów na przejazdy kolejowe i autokarowe oraz usługę wizowania. Warszawskie biuro korzysta z piętnastu systemów rezerwacji hotelowych (obejmuje 620 tys. obiektów) i ma dostęp do oferty ponad sześciuset linii lotniczych, zapewniając optymalny, komfortowy i bezpieczny wyjazd służbowy czy prywatny.

Dodatkowo bezpieczeństwo klientom zapewnia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, jakie First Class S.A. wykupiło w Signal Iduna Polska Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. - suma gwarancyjna wynosi 1 mln zł. W ramach polisy ubezpieczona jest sprzedaż biletów lotniczych i kolejowych na przewozy pasażerskie, organizacja i kompleksowa obsługa turystyki przyjazdowej i wyjazdowej, rezerwacja hoteli, pośredniczenie w obsłudze imprez i usług turystycznych.

- Naszymi klientami są największe krajowe przedsiębiorstwa, filie zagranicznych koncernów, instytucje i urzędy, które wymagają od nas i słusznie, posiadania odpowiednich gwarancji i dobrego standingu finansowego. Dzięki takiemu zabezpieczeniu mogliśmy wystartować w toczącym się przetargu na obsługę kilkudziesięciu centralnych urzędów. Wierzę, że nasza oferta, dzięki unikatowym możliwościom naszego nowego panelu rezerwacyjno-komunikacyjnego zwycięży - mówi Krzysztof Mówka, prezes First Class S.A.

Akwizycje poprawiają wyniki grupy IBSN
Od kwietnia br. strategicznym inwestorem Internetowych Biur Sprzedaży NetShops.pl S.A. jest MNI S.A., spółka holdingowa z głównego parkietu warszawskiej GPW (indeks: sWIG80). MNI S.A. konsekwentnie wspiera IBSN S.A. w przygotowaniu i wdrożeniu nowej strategii, zakładającej dynamiczny rozwój w segmencie e-commerce, w oparciu o posiadane potencjał i kompetencje oraz przejęcia podmiotów z branży. W kwietniu br. IBSN S.A. przeprowadziły pierwszą w historii akwizycję, nabywając ze środków własnych 100% akcji First Class S.A. o wartości nominalnej 3,13 mln zł. 10 września br. firma dokonała kolejnej transakcji nabywając 100% udziałów (o wartości nominalnej 1,05 mln zł) w spółce z segmentu e-commerce Netshops.pl Sp. z o.o. Firma ta prowadzi własne i obsługuje na zlecenie liczne sklepy internetowe, skupione w e-galerii handlowej www.vitualna.com oraz oferuje usługi E-Commerce Services (ECS) polegające na uruchomieniu i prowadzeniu sprzedaży internetowej i obsłudze marketingowej. Poprzez zawarcie tych dwóch transakcji Internetowe Biura Sprzedaży Netshops.pl S.A. utworzyły Grupę Kapitałową, w skład, której wchodzą obecnie First Class S.A. oraz Netshops.pl Sp. z o.o. - Poprzez zakup First Class S.A. oraz Netshops.pl Sp. z o.o. realizujemy strategię internetowych biur sprzedaży, która zakłada przejęcia podmiotów, które wpisują się w obszar działalności naszej spółki i wnoszą wartość dodaną - mówi Agnieszka Bareja, prezes Internetowych Biur Sprzedaży NetShops.pl S.A.
Przejęcie First Class S.A. już pozytywnie przełożyło się na wyniki finansowe grupy Internetowe Biura Sprzedaży Netshops.pl. - po I półroczu br. miała ona 10,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży netto (spółka Mobini S.A., poprzednik IBSN S.A. zajmowała się bezpłatnym udostępnianiem kont internetowych i dlatego nie wykazywała przychodów) i niewielką stratę netto (-1,23 mln zł), wynikającą z m.in. restrukturyzacji oraz przeprowadzonej inwestycji. Zakup Netshops.pl Sp. z o.o. powinien wzmocnić te korzystne tendencje - w I półroczu br. firma miała 4,3 mln zł przychodów ze sprzedaży netto.

Działające od ponad 20 lat warszawskie biuro podróży First Class S.A. zajmuje się m.in. obsługą wyjazdów dla firm, korporacji oraz instytucji państwowych. Firma działa też w segmencie turystyki dla klientów indywidualnych, a dzięki dokonanym w ubiegłym roku przejęciom pozyskała unikalne kompetencje w zakresie turystyki kwalifikowanej dla zamożnych osób. Od kwietnia br. First Class S.A. należy do notowanej na rynku NewConnect spółki holdingowej Internetowe Biura Sprzedaży NetShops.pl S.A.

- Działając w sektorze usług turystycznych, a więc zaufania społecznego First Class S.A. przykłada dużą uwagę do zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa swoim klientom, tak korporacyjnym, jak i indywidualnym poprzez dobór odpowiedzialnych partnerów biznesowych oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu ochrony ubezpieczeniowej, dzięki gwarancjom na wysokie sumy - mówi Agnieszka Bareja, prezes Internetowych Biur Sprzedaży NetShops.pl S.A.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję