Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Poszukiwany pilot na wycieczkę
- Specjalista ds. Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds turystyki
- Wychowawca kolonijny + ratownik
- Specjalista ds. rezerwacji hotelowych
- Pilot - Wiedeń 03-05.2024r.
- pilotaż Wiedeń - Kras Morawski
- Kraków- specjalista d/s turystyki 1/2 etatu
- Specjalista ds. Turystyki - Warszawa
- Specjalista ds. Turystyki - Krasnystaw
Ecco Holiday: przezorny zawsze ubezpieczony
Suma gwarancja w umowie ubezpieczenia Ecco Holiday wzrosła o ponad 50%. Nowa umowa gwarancyjna zawarta jest na okres od 20 czerwca 2012 do 19 czerwca 2013 i opiewa na kwotę 6 378 185 euro, tj. 28.472.219,00 zł.
- Klienci są coraz lepiej wyedukowani i świadomie poszukują bezpiecznych organizatorów turystyki. Cena nadal jest bardzo ważna, ale przestaje być kluczowym kryterium wyboru. - mówi Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday - Klienci i agenci coraz częściej pytają nas o kwoty wynikające z umowy ubezpieczeniowej czy wysokość kapitału zakładowego. Zapewne ma to związek z wydarzeniami w ostatnich latach, kiedy upadłość ogłosiło kilku dużych touroperatorów. Wakacje już tylko z pozoru są beztroskie. Dlatego poza obowiązkowymi gwarancjami i ubezpieczeniami, które są jednak zabezpieczeniem w sytuacjach ekstremalnych i nie niwelują całego ryzyka, jakie ponoszą klienci, pracujemy też nad innymi rozwiązaniami. Ciekawym rozwiązaniem jest choćby specjalny fundusz kompensacyjny, wprowadzony w niektórych państwach, pozwalający klientom spokojnie spędzić całe wakacje, nawet jeśli ich biuro ma kłopoty. Liczymy, że polscy operatorzy również zauważą potrzebę zapewnienia większego poczucia bezpieczeństwa klientom.
Suma gwarancyjna w umowie ubezpieczenia wzrosła o ponad 50%. Zwiększenie tej kwoty związane jest z przejęciem innych podmiotów będących także organizatorami turystyki, w tym siostrzanej firmy Ecco Travel, specjalizującej się w turystyce egzotycznej. Oznacza to, że zwiększone ubezpieczenie obejmuje wszystkich klientów wyjeżdżających zarówno pod marką Ecco Holiday, jak i Ecco Travel.
Warto przypomnieć, że w ramach umowy towarzystwo udziela ochrony ubezpieczeniowej w zakresie:
1. Pokrycia kosztów powrotu klientów z imprezy turystycznej do miejsca wyjazdu i planowanego powrotu w przypadku gdy Ubezpieczający wbrew obowiązkowi nie zapewnia tego powrotu.
2. Zwrotu wpłat wniesionych przez klientów Ubezpieczającego tytułem zapłaty za imprezę turystyczną w przypadku gdy z przyczyn dotyczących Ubezpieczającego oraz osób działających w jego imieniu impreza turystyczna nie zostanie zrealizowana.
3. Zwrotu części wpłat wniesionych przez klientów Ubezpieczającego tytułem zapłaty za imprezę turystyczną odpowiadającej części imprezy turystycznej, która nie zostanie zrealizowana z przyczyn dotyczących Ubezpieczającego oraz działających w jego imieniu.
Skan dokumentu znaleźć można na stronie internetowej organizatora w zakładce Dla Podróżnych w części Zezwolenia.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ecco Holiday: przyjdzie "gupi" i kupi
[2012-08-05 02:03 188.146.200.*]
Oj.. Mam wrażenie, że ktoś z Ecco chyba bardzo silnie w portalu tur-info uczestniczy. Żaden inny touroperator nie jest tak często i w takich super superlatywach przytaczany jak Ecco.
No cóż. Ale myślę, że ludzie z branży to widzą i nie dadzą się nabierać - także te zagrywki mogą zadziałać tylko, gdyby taki artykuł wydostał się poza pisma i portale branżowe. Ale spokojnie - agenci będą pamiętać co zrobiliście i odradzą Klientom zakupy..
Pamiętajmy - Ecco ubezpiecza się w Skoku, a Skok jest właścicielem Ecco - jest OK!
Ecco anulowało first minute - a przez długi czas przetrzymywało pieniążki z zaliczek Klientów - jest OK!
Pan Prezes wypowiada się w tonie.. jakby z nas agentów robił debili - "agenci (...) pytają o wysokość kapitału zakładowego".. Co Pan Panie prezesie myślisz, że co? Że my debile jesteśmy?
Że Was o coś pytać musimy? Poza tym, że wysokość kapitału żadnego znaczenia w sumie nie ma, a gwarancja podana jest jak na talerzu - nic więcej o kondycji firmy nam nie powiecie - poza tym, że jest zajebiście.
Okłamujecie nas - agentów (nie mam na myśli nic specjalnego - mówię o ogóle) i różnymi wypowiedziami robicie sobie dobry "pijar".
Działajcie jak możecie - taka Wasza rola - odbudowanie zaufania do firmy po ostrym "daniu dupy" na początku sezonu.. Oj.. Przepraszam. Wy przecież nie daliście dupy. Zrobiliście sobie dobrze, a przez Was stado debili - zwanych agentami miało prze*****e.
Jedno jest pewne - nie wszyscy agenci to debile, którym można (poprzez przedstawicieli, którzy rzeczywiście szczerze wierzą w Wasze gadki) wcisnąć każdy kit.
Nie wszyscy ludzie pracujący w turystyce nie mają pojęcia o biznesie.
Pozdrawiam odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Dział aktualności dnia:
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Krajowe połączenia lotnicze coraz atrakcyjniejsze
Rainbow Tours rozszerza współpracę z Travelport
Hotel The Westin Warsaw biegnie
Polacy chętniej kupują polisy turystyczne
Pasażerowie skarżą się na przewoźników
MSZ ostrzega przed podróżami do Afryki
Lotnicze wzloty i spadki w 2014 roku
Azulejos i Smaki Portugalii w MadeByYou
Polsko-ukraińskie forum turystyczne w Łodzi
Coraz więcej turystów wybiera Tunezję
Pensjonaty widmo czyhają na turystów
Czy rankingi restauracji mają sens?
Hyatt Hotels wyposaża hotele w wirtualnych concierge
Lufthansa zrywa z Turkish Airlines
Polskie Jadło otworzy 30 nowych restauracji
Kujawy i Pomorze odwiedzili organizatorzy spotkań
Mozliwe Inwestycje Narciarskie w Polsce - Karkonosze - Nieda