TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Hyatt Hotels wyposaża hotele w wirtualnych concierge

Wkrótce hotele Hyatt Hotels zostaną wyposażone w wirtualnych concierge.


Sieć poinformowała, iż zmienia standardową telewizję w interaktywne centrum i wirtualnego concierge. System udostępni telewizyjny interfejs. Goście nie wychodząc z pokoju hotelowego będą mogli wyszukiwać informacje, zarezerwować wycieczkę, drukować dokumenty, obejrzeć film z konta w serwisie streamingowym oraz zamawiać dodatkowe usługi.

Technologia jest testowana w Andaz w Nowym Jorku i hotelach Hyatt Regency w Nowym Orleanie i Denver. W ciągu 2 lat wirtualnych concierge pojawią się w 60 tysięcy pokoi w hotelach w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i na Karaibach.

- Decyzja Hyatt o zaoferowaniu gościom dostępu do takich rozwiązań technologicznych stanowi odważny krok w branży hotelowej. Apetyt konsumentów na nowe technologie w pokojach daleko wykracza poza to, co oferuje większość dostępnych na rynku hoteli - powiedział Michael Wasik, dyrektor generalny Roomlinx - firmy, która dostarcza system.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Hyatt Hotels hotele usługi wirtualnych concierge oferta wprowadzi do swoich hoteli wirtualny concierge interfejs nowa technologia hotelowa Michael Wasik Roomlinx interaktywne centrum




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję