Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Kurs Specjalista ds. kadr i płac z zaśw. MEN
- Poznań - Specjalistka / Specjalista ds. turystyki
- Stojaki na katalogi - za darmo :)
- Nowe Biuro Podróży w Ełku - Specjalista ds....
- BIURO PODRÓŻY W PRUSZKOWIE
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Łódź
- Pilot na Portugalię, 26 kwietnia - 4 maja 2024
- Specjalista ds. turystyki Warszawa
- Kasjer/ kasjerka lotnicza - Warszawa
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki- Warszawa

Zobacz także
Mistrzostwa wirtualnych biur podróży
Rośnie ruch, rośnie ilość skarg
NKlient - Panel klienta w biurze agencyjnym
ERIF BIG straszy klientów biur podróży
Dotarła do nas informacja prasowa utrzymana w alarmującym tonie, aby sprawdzać kondycję biur podróży. Nie jest to nowa strategia ze strony biur informacji gospodarczej, żeby przedstawiać się jako "weryfikatora" stanu firm.
Jednak treści przesłane jako przekaz medialny powinny budzić niepokój branży z uwagi na próbę nacisku na regulowanie wszystkich płatności (w tym ewentualnych płatności spornych o czym w przekazie nie ma ani słowa!) oraz rozesłanie informacji przez zewnętrzną firmę PR, która uznała, że taką informację można "puszczać w świat" i promować.
Obie te rzeczy w dłuższej perspektywie czasowej są groźne - stworzenie w jakiejś grupie klientów przeświadczenia/oczekiwania, że touroperator, czy pisząc szerzej firma turystyczna ma być "bez skazy" (co zwykle przy większej skali działania jest trudne do uniknięcia), może dużo kosztować branżę. Także zgoda, aby taka nagonka na branżę turystyczną była rozpowszechniana jako "pomocna" informacja, będzie prowadzić do odstraszenia klientów i stosowania nierealnych standardów, jeśli chodzi o stan należności firm.
Otrzymana informacja od firmy PR Brandscope:
Pojechać na wakacje i martwić się o problemy z powrotem? To możliwe, jeśli organizator wycieczki zbankrutuje.
Choć zwykle w takich sytuacjach pomocy udziela Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, to i tak nie w każdym przypadku można liczyć na wsparcie. W trudnej sytuacji znajdują się także turyści, którzy wykupili wycieczkę, a jeszcze na nią nie pojechali. Może się okazać, że odzyskanie pieniędzy od biura turystycznego będzie drogą przez mękę.
A można temu zapobiec! Na przykład - weryfikując sytuację finansową organizatora wycieczki przed zakupem.
Tylko w pierwszych 6 miesiącach tego roku w bazie ERIF BIG pojawiło się 430 negatywnych wpisów o zadłużeniach organizatorów usług turystycznych. W całym 2022 r. było mniej takich wpisów, bo 426!
Więcej informacji na ten temat przesyłam w informacji prasowej Jedziesz na wakacje? Nie ryzykuj, sprawdź! Pozostawiam ten materiał do dowolnego wykorzystania.
Poniżej załączamy otrzymany materiał prasowy w formie pliku:
Możesz także pobrać plik: turinfo_20230706_2023_07_05_jedziesz_na_wakacje_nie_ryzykuj__sprawd_.pdf
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Niskie zadowolenie klientów w
EXIM nagradza swoich najlepszych
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Dział aktualności dnia:
UNWTO: Turystyka bliska przekroczenia poziomów sprzed
Komisja Europejska pracuje nad wzmocnieniem praw
Starsze aktualności:
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Prawie 75 mln wyjazdów turystycznych
Czy konsolidator usług hotelowych może rozliczać się wg procedury VAT
Atrakcyjne połączenie LOT na wakacje
Dla kogo oferta współlokatora w ciemno w niemieckim Neckermannie?
Chińskie władze chcą usunięcia Tajwanu z rozkładów lotów
Rośnie popularność PKP Intercity
Aerofłot wprowadza nową taryfę
Rozporządzenie rozciągające lockdown opublikowane w Dzienniku Ustaw
Nowe ograniczenia weszły w życie
POT z Kuratorium Oświaty w Kielcach na rzecz rozwoju szkolnictwa
Hotelarze pytają czy Włochy wierzą w turystykę
PSPA: Bez pomocy państwa wielu przewoźników upadnie
Więcej pasażerów na greckich lotniskach
Norweski przewoźnik zmniejsza siatkę połączeń
Egipt i Turcja powracają do łask liderów turystyki?
Lufthansa wprowadza nową taryfę na trasach do Ameryki Północnej
Polska Grupa Lotnicza przejmuje PLL LOT
WOT organizuje szkolenie z obsługi turystów z Ukrainy
a ja opowiem o moim doświadczeniu z itaką paryż parki rozrywki