
Branża doradczo-szkoleniowa ma nowego konkurenta
W branży doradczo-szkoleniowej w Polsce pojawiła się nowa marka - ClientFirst.
Lojalność i satysfakcja klienta warunkują zdobywanie przewagi konkurencyjnej. Dotyczy to szczególnie firm usługowych, ale także branży hospitality.
Marka ClientFirst oferuje rozwiązania doradczo-szkoleniowe firmom, dla których obsługa może stanowić element strategicznej przewagi konkurencyjnej na rynku (m.in. handlowych czy turystycznych). Swoją ofertę kierują do kadry menedżerskiej oraz pracowników pierwszej linii w zakresie dostarczania klientom wysokiej jakości obsługi i budowania proklienckiej postawy w organizacji. Firma proponuje takie programy jak: Dr Call (dla Menedżerów i Doradców) oraz Akademię Gościnności, która obejmuje szkolenia: Obsługa klienta w trudnych sytuacjach, Prezencja i savoir vivre w obsłudze klienta, Skuteczna sprzedaż przez telefon, czyli budowanie zyskownych i trwałych relacji z klientem, Nowoczesny menedżer jakości obsługi klienta.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Nowy nabór do konkursu prac
WARS testuje płatności
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Jest szansa, że bilety kolejowe nie podrożeją
Targi Lato zapraszają na event rowerowy
Bielsko-Biała z wysokości. VIII Międzynarodowy Piknik Lotniczy
Podsumowanie konferencji Nowe Trendy w Turystyce
Bezpłatne szkolenie dla członków PIT
Czy biuro Itaka to wiarygodne biuro?
Coraz więcej hoteli oferuje dostęp do Internetu
Turyści bezpieczni na Ukrainie?
Jak przyciągnąć klienta do hotelu?
Wrocławskie lotnisko prawie jak Heathrow
6 powodów, dla których Polacy odwiedzają Bułgarię
Best Western dla miłośników jednośladów