Ogłoszenia
Ogłoszenia
- specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista d/s turystyki biuro franchisingowe...
- Szkolenie "Dostępność usług...
- Biuro podróży zatrudni Specjalistkę do spraw...
- Pilot wycieczek na Zakynthos
- pilot/tłumacz j. francuskiego
- Poszukuję pilotów na wyjazdy krajowe/zagraniczne
- Specjalista ds Turystyki Jaworzno
- Specjalista ds. turystyki, GH Sarni Stok
- Specjalista ds turystyki
Co Focus Hotels oferuje właścicielom obiektów?
Polska sieć Focus Hotels, oprócz zbliżającego się otwarcia hotelu w Chorzowie, uruchamia także nową inwestycję w Inowrocławiu. Będzie ona przynależała do nowej 4-gwiazdkowej marki Focus Premium. Głównym założeniem strategii nowopowstającego brandu, jest jak najlepszy stosunek ceny do jakości oferowanych usług w tym segmencie. Właścicielom obiektów hotelowych, sieć proponuje unikalny na rynku model współpracy na zasadzie gwarantowanego przychodu, jednocześnie nie rezygnując z klasycznych form franczyzy czy też zarządzania.
Genezą powstania nowego brandu Premium, był fakt, iż ze względu na znaczną liczbę nowych projektów hotelowych, nad którymi pracuje Focus Hotels, sieć postanowiła zdywersyfikować swoje portfolio marek. Obecnie powstająca 4-gwiazdkowa marka Premium, skierowana będzie do grupy docelowej, poszukującej komfortu i funkcjonalności na najwyższym poziomie. Jednocześnie, będzie ona marką otwartą, w której nie będzie ścisłych wymagań dotyczących wyposażenia i wystroju hoteli.
- Tak jak w przypadku naszych dotychczasowych hoteli 2 i 3-gwiazdkowych, poszukujemy hoteli miejskich o wielkości minimum 50 pokoi. W przeciwieństwie do sieci międzynarodowych, oferujemy całkowicie indywidualne podejście w kwestii akwizycji obiektu do standardów sieci Focus. Potencjalnym właścicielom, proponujemy pełen know-how, począwszy od zarządzania hotelem poprzez profesjonalną restrukturyzację strony kosztowej i przychodowej, a kończąc na refinansowaniu inwestycji - mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu Focus Hotels.
Właściciele obiektów hotelowych, mogą liczyć także na dodatkowe benefity, płynące ze współpracy z Focus Hotels. Kluczową wartością jest także ciągle rozwijane centralne biuro sprzedaży sieci. Zatrudnia ono wysokiej klasy specjalistów w dziedzinach zarządzania przychodami, dystrybucją i marketingiem oraz sprzedażą w segmentach korporacyjnym, turystycznym i konferencyjnym. Sieć w ostatnich miesiącach odświeżyła wygląd strony internetowej a w październiku tego roku, wprowadzi nowoczesną aplikację mobilną dla klientów.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Turystyka z gorszą obsługą
Starsze aktualności:
Plażowanie nad Bałtykiem, a polskie
Dwie gwiazdki Michelin w
Nowe osoby w Polskich Hotelach
Itaka wdraża nową stronę i
Linie KLM będą walczyć z
Czesi chętniej przyjeżdżają do
Przewoźnicy: przepisy dotyczące slotów na lotniskach muszą być
Turystyka rośnie, ale nie
Nabór do konkursu na Najlepszy Produkt
Podsumowanie MEETINGS WEEK Poland
TUI Poland wyróżnione przez konsumentów
Pekin: trwa budowa najwyższego budynku
Nowe biura podróży na liście, nawet Aquamaris
Przetarg na zakup wagonów PKP Intercity rozstrzygnięty
Bliski sukces tanich linii lotniczych
Bułgaria akceptuje wizy Schengen
Terminal tymczasowy w Porcie Lotniczym Radom
Ile kosztuje własne biuro podróży?
Jak będzie wyglądać kolejna edycja Targów HoReCa?
SPA & WINE - spotkanie branży turystycznej
Nowe rozwiązanie dla biur podróży
Były prezes Anwilu nowym szefem PKP PLK?