TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Dubaj chce przyciągnąć turystów z Polski

Emirat Dubaj ogłasza start swojej aktywności w Europie Środkowo - Wschodniej. Dubai Tourism Board chce zwiększyć ruch turystyczny z tej części Europy i planuje na jesień uruchomienie kampanii marketingowych w Czechach, Polsce, na Węgrzech i w Rumunii.


Za działania na tych rynkach będzie odpowiedzialna czeska firma Travel Advance, specjalizująca się w marketingu kierunków turystycznych.

Dubajski emirat ma już swoich przedstawicieli w wielu państwach Zachodniej Europy. Decyzja, by także w Polsce znalazło się przedstawicielstwo organizacji turystycznej Dubaju pokazuje, jak ważny jest dla władz emiratu polski rynek turystyczny.

We wrześniu na polskim rynku ruszy szeroko zakrojona kampania, w której Dubaj chce się zaprezentować nie tylko jako miejsce wypoczynku dla bogatych par i celebrytów, ale także dla rodzin, seniorów oraz tych podróżników, którzy cenią sobie niedrogie, ale ciekawe wakacje.

Elementami promocji Dubaju na polskim rynku będą m.in. duże wydarzenia, skierowane do poszukiwaczy ciekawych wakacji, współpraca marketingowa z firmami organizującymi wyjazdy turystyczne oraz szeroko zakrojone kampanie w mediach. Celem, jaki stawia sobie Dubai Tourism, jest przyciągnięcie w 2020 roku 20 milionów turystów.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)



Tagi:
dubaj promocja marketing kierunków turystycznych travel advance dubai tourism board




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję