
Czy mobilny concierge przyjmie się w hotelarstwie?
Czy usługi mobilnego concierge przyjmą się w hotelarstwie? Sieć Vienna House wzięła udział w pracach nad internetową aplikacją oferującą tego typu usługi.
Nowa aplikacja internetowa Gustaffo.com została opracowana przez austriacką firmę informatyczną J-IT. Vienna House, dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy na temat oczekiwań gości, wniosła swój wkład w opracowanie ostatecznej wersji mobilnych usług concierge.
Mobilne usługi concierge obejmują szeroki wachlarz usług: zameldowanie i wymeldowanie online, budzenie telefoniczne, room service, elektroniczny folder dla gości, taksówki, porady turystyczne, elektroniczne gazety i czasopisma, rezerwacja stolika w restauracji hotelowej czy zabiegów w spa. Ten cyfrowy "kolega" zapewnia pracownikom recepcji szybkie i profesjonalne wsparcie. Dzięki temu mają oni więcej czasu na indywidualną obsługę gości czy czat na żywo, jedną funkcji aplikacji.
Aby skorzystać z mobilnych usług concierge, goście muszą jedynie połączyć się z hotelową siecią WiFi. Następnie są automatycznie przekierowywani do mobilnych usług concierge. Aplikacja obsługuje języki naszych gości - od angielskiego po francuski i fiński.
Fakt, że mobilne usługi concierge można połączyć z każdym hotelowym programem to niewątpliwie ważny atut dla hoteli zainteresowanych nabyciem aplikacji - twierdzi Thorsten Guggenberger, dyrektor generalny firmy informatycznej J-IT. Cyfrowa technologia nie weszła jeszcze w pełni do sektora hotelarskiego - mobilne usługi concierge to prawdopodobnie najprostszy sposób na usprawnienie procesu cyfryzacji. Pod względem technologicznym aplikacja jest prosta i przystępna dla hotelu i przede wszystkim dla gości - dodaje.
Pakiet startowy zawiera wszystkie podstawowe funkcje, takie jak elektroniczny folder dla gości, czat na żywo z recepcją, wielojęzyczne wersje i system zarządzania treścią. Dodatkowe funkcje można w razie potrzeby dokupić i zintegrować z modułowym systemem. Nowi klienci mogą testować usługi podczas trzymiesięcznego okresu próbnego.
Managerowie hoteli mogą być zainteresowani dodatkową funkcją raportowania, dzięki której zapisywane są wszystkie potrzebne informacje o interakcjach z gośćmi drogą elektroniczną.
Komentarze
Tagi:
Dział dostawcy/usługodawcy branży:
Nowy nabór do konkursu prac
WARS testuje płatności
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Powstaje wielka grupa serwisów
TSUE: Włoskie regulacje dot. Airbnb, czy Expedii niezgodne z prawem
Starsze aktualności:
Problemy po upadku niemieckiego
Które paszporty są najsilniejsze na
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Duże inwestycje Przewozów Regionalnych
Reporter będzie zachęcał do odwiedzenia Szwecji
Dalszy ciąg problemów amerykańskiej sieci
Awaria systemu uziemiła samoloty United Airlines
KE zmienia praktyki firm wypożyczających samochody
Problemy linii lotniczych komentowane w mediach społecznościowych
SPRZEDAM KONTENER(PRZYCZEPA) GASTRONOMICZNA
Weekend majowy 2010 WIEDEŃ-BRATYSŁAWA PENZION BRATYSŁAWA 449
Strajkują pracownicy niemieckich linii lotniczych
Które kierunki cieszą się największą popularnością w Merlinie X?
Układ dni winien mniejszej liczbie wyjazdów?
Sardynia chce walczyć ze zwyczajami turystów
Turyści czują się bezpieczniejsi?
Dobry początek roku na polskich lotniskach
Turyści Alba Tour wygrali w sądzie
Tunezja traci popularność, inne kraje śródziemnomorskie zyskują
Nowe miejsca parkingowe na Lotnisku Chopina
Jak prezentują się ceny wyjazdów na ferie zimowe?
Władze lotniska chcą kar dla sprawców fałszywych alarmów
TigerExpress otworzył nowe połączenia pomiędzy Polską a Słowacją