
Nowy katalog Ecco Holiday
Katalog z ofertami obu marek poznańskiego touroperatora Ecco Holiday trafi na początku marca do wybranych biur podróży. Z tej okazji w największych aglomeracjach odbędzie się cykl spotkań z agentami.
Katalog na rok 2017 składa się z dwóch części. Z jednej strony indyjski słoń zaprasza do świata egzotyki Ecco Travel, gdzie biuro oferuje wyprawy m.in. do Indii, Chin, Japonii, Izraela, Emiratów Arabskich, RPA, USA, czy na Sri Lankę. Z drugiej strony żółtoczerwona kamienica i kolorowe łodzie symbolizują barwy wakacji organizowanych przez Ecco Holiday w Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, na Malcie i Cyprze.
Rola katalogu bardzo zmieniła się na przestrzeni kilku ostatnich lat. Kiedyś służył on do zaprezentowania pełnej oferty na dany sezon. Mimo tej samej objętości dziś katalog to tylko fragment naszych możliwości. W czasach tanich linii, banków hotelowych i dynamicznie zmieniającej się oferty stanęliśmy przed problemem, jak na kilkuset stronach zmieścić setki ofert. Dobrnęliśmy do pytania, czy, jeśli wszystko jest w Internecie, katalog jest w ogóle potrzebny. Zaprosiliśmy naszych agentów do udziału w ankiecie, w której udział wzięło prawie 400 osób. Zdecydowana większość uznała, że katalog jest potrzebny i pomaga w sprzedaży. Jak wynikało z odpowiedzi opisowych, w przypadku wycieczek objazdowych Klient traktuje go jako pewnego rodzaju przewodnik, w którym zapoznaje się z trasą zwiedzania, programem, atrakcjami i porównuje z innymi wycieczkami w katalogu. W przypadku wypoczynku proces zakupu wygląda nieco inaczej i jest bardziej dynamiczny. Bez względu na rodzaj oferty Klient, który wychodzi z katalogiem w ręku bardzo często wraca. I to był najważniejszy argument, w odpowiedzi na który w tym tygodniu do biur trafią nasze katalogi - mówi Aleksandra Olechnowicz, Marketing & PR Manager Ecco Holiday.
Inauguracji katalogu towarzyszyć będzie cykl spotkań organizatora z agentami w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie. Część konferencji poświęcona zostanie topowemu kierunkowi z oferty Ecco Travel - Chinom, a poprowadzą ją zaproszeni kontrahenci z Chin. Nie obędzie się bez tai chi, parzenia herbaty, mierzenia strojów ludowych i konkursu, w którym wygraną są wycieczki do Chin. Każdy z uczestników otrzyma zestaw chińskich pamiątek, a wśród nich: pałeczki, pojemniki na herbatę, kubki, breloczki, mini parawany, roletki i pluszowe misie panda.
Przez cały marzec Klienci skorzystać mogą z promocji katalogowej, wpłacając jedynie 10% zaliczki. Biuro oferuje gwarancję stałej ceny gratis, a w przypadku dalszych kierunków darmowe pośrednictwo wizowe. Dla stałych Klientów zostały przygotowane dodatkowe rabaty do 1000 zł/osobę. Ilość miejsc przeznaczonych do promocji jest ograniczona i może ulec wyczerpaniu przed jej zakończeniem.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rainbow celuje w segment
Dział wydawnictwa:
Wrocław trafi do przewodnika
Gault & Millau wraca do
MROT zachęca mieszkańców Mazowsza do poznawania własnych
Starsze aktualności:
Dodatkowe środki na Podróże z klasą rozeszły się w 4
Grecja coraz popularniejsza, także przed
KE publikuje nowe wytyczne dot. praw
Branża noclegowa niegotowa na Lex
Wracają umiarkowane wzrosty cen wyjazdów
Renesans gastronomii na Pomorzu
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Wizz Air wprowadzi nowe połączenie
Kolejni turyści dostaną odszkodowanie od Skarbu Państwa?
Kto rezerwuje miejsca parkingowe przy lotniskach?
Tajemniczy wybuch w tureckim kurorcie
Wizz Air ogłasza nowe trasy z Polski
W których miastach inwestowanie w nieruchomości pod wynajem jest najbardziej opłacalne?
Jak wydarzenia sportowe wpływają na lokalną gastronomię?
Wołowina powraca na polskie stoły
Marszałek straszy upadłością lotniska
Gdzie najtaniej, a gdzie najdrożej? Kierunki letnich wyjazdów Polaków w 2016 roku
Jakie plany na przyszłość ma PKP Intercity
Rośnie sprzedaż imprez z dojazdem własnym
Minister Lasek zapowiada Dom Polskich Marek Turystycznych
Pierwszy kwartał w niemieckiej turystyce przyjazdowej lepszy niż przed rokiem
Szara strefa zjada gastronomię?
Trzygwiazdkowe hotele najpopularniejsze w grudniu
USA zaostrza system kontroli pasażerów na lotniskach
Rośnie zainteresowanie aplikacjami mobilnymi w podróżach służbowych
Rosyjscy przewoźnicy nie polecą na Ukrainę?
Proszę o szczere opinie na temat Sindbada
Obóz dla animatorów czasu wolnego w Unieściu!STAGEMAN POLSKA