Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot wycieczek rowerowych
- REZYDENT TURYSTYCZNY REGO-BIS - SEZON 2024
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
Ruszają wypłaty dla klientów Alfa Star
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego rozpoczyna wypłaty odszkodowań dla klientów biura podróży Alfa Star, którzy nie zdążyli wyjechać przed ogłoszeniem niewypłacalności przez touroperatora.
Departament Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie informuje, że 16 grudnia 2016 r. wpłynęło pismo od Europäische Reiseversicherung AG Oddział w Polsce z siedzibą w Gdańsku z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez całkowicie niezrealizowanych, którzy zawarli umowy w okresie obowiązywania gwarancji Nr G/2015/001 tj. od 17 stycznia 2015 r. - można przeczytać w komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej urzędu. Wypłaty dotyczą ponad 230 rezerwacji, których numery zostały podany na stronie urzędu. Nieco wcześniej do urzędu wpłynęła lista z wyliczonymi kwotami zwrotów dla klientów z imprez częściowo niezrealizowanych z tej samej gwarancji (prawie 250 rezerwacji).
Biuro Alfa Star ogłosiło niewypłacalność w sierpniu 2015 r. W tym czasie za granicą było 1,5 tys. jego klientów. O jego upadku pisaliśmy w aktualności Alfa Star upad(a)ło
Zgodnie z zapisem umowy gwarancji ubezpieczeniowej, gwarant, w tym przypadku ERV, zobowiązany jest w terminie 30 dni od daty otrzymania dyspozycji dokonać zwrotu wyliczonych kwot na konta klientów wskazane w zgłoszeniach roszczeń.
Jak informuje Urząd Marszałkowski, proces rozliczania roszczeń nie został zakończony. Marszałek oczekuje na kolejne listy przygotowane przez ubezpieczyciela i na ich podstawie wyda kolejne dyspozycje wypłat. Dotychczas wydano dyspozycje wypłat na kwotę niemal 2,5 mln zł.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
ECTAA wybrała preferowany kierunek podróży na 2025
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Promocja Polski podczas 75-lecia słynnych ogrodów
Dział prawo i podatki:
Elektroniczne faktury zaczną obowiązywać za 2
Starsze aktualności:
Komisja Europejska przedłużyła możliwość pomocy dla małych portów
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ryanair i Lufthansa ogłaszają nowe połączenia
IHG rozpoczyna działalność na polskim rynku
Jaką rolę w trendach żywieniowych odgrywa internet?
Gdzie najbardziej opłaca się wyjechać na początku sierpnia?
Lotnisko w Ławicy czasowo zamknięte
Narodowe Centrum Turystyki Słowackiej zaprasza na workshop turystyczny
Sposób złożenia reklamacji może mieć wpływ na jej skuteczność
Turcja- Alanya * hotel Sun Star Beach* - czy ktoś tam był?
BUT rozpoczyna sprzedaż oferty zimowej
Jakie nowości zaoferują przewoźnicy Lufthansa Group w letnich siatkach połączeń?
Najlepsze półrocze w historii wrocławskiego lotniska
Jak reklamuje się branża turystyczna?
PolskiBus.com wprowadza dodatkowe kursy do Budapesztu
Nowi managerowie w VI Hotels & Resorts
Jakie dania najchętniej zamawiają Europejczycy?
Kiedy turyści będą planować wyjazdy w nowym roku szkolnym?
Travelplanet.pl proponuje rozwiązanie na wypadek bankructwa touroperatora
Jakie przychody osiągnęła spółka Rainbow Tours w listopadzie 2015r?
Katastrofa lotnicza, której nie było
Kanton Ticino zabrania zasłaniania twarzy
Ryanair ogłasza rozkład lotów na zimę 2016/2017
Czy ktoś już jeździł z Orbisem i może podzieli sie opiniami.