Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Animator Czasu Wolnego - Bułgaria
- KIEROWNIK DZIAŁU REZERWACJI
- PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER
- Pilot na Węgry
- Project Manager (Katowice)
- Specjalista ds. rezerwacji w jęz. polskim
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
Austriacka grupa hotelowa zmienia nazwę
Od początku lutego 2016 na międzynarodowym rynku hotelarskim pojawi się nowa sieć hoteli: Vienna House. Pod wspólną marką "Vienna House" kryją się cztery linie hotelowe - każda o innym charakterze, ale wszystkie oparte na tych samych wartościach.
Największa austriacka grupa hotelowa sfinalizuje swoje działania w kierunku wypozycjonowania się na rynku od nowa. Vienna International Hotels & Resorts przekształci się w Vienna House. Pod nową, wspólną marką Vienna House zjednoczą się indywidualne hotele w miastach i resorty w kurortach, hotele andel`s by Vienna House, hotele biznesowe angelo by Vienna House, jak również stawiająca na naturalność linia Vienna House Easy. Tym samym osiągnięty zostanie ważny kamień milowy w działaniach zapoczątkowanych pod koniec roku 2014.
"Kluczowa była dla nas odpowiedź na pytanie: dlaczego robimy to, co robimy. Jesteśmy przekonani, że nie ma na świecie nic bardziej finezyjnego niż prostota. Zależy nam przede wszystkim na jednym: zachwycaniu naszych gości! To fundament naszej samoświadomości i podejmowanych działań. Chodzi o to, by być prawdziwym gospodarzem, a jednocześnie pozostać sobą. Nie zakładać żadnej maski i nie skostnieć w setkach sztywnych standardów" - podkreśla prezesa zarządu Vienna House."Nowa identyfikacja wizualna, żywa kolorystyka i zdjęcia oraz mobilna, strona internetowa to konsekwencja tych założeń"
"Pierwszy człon nazwy, "Vienna", nawiązuje do miejsca pochodzenia firmy, związanej z nim jakości życia, słynnej wiedeńskiej gościnności i energii miasta. Drugi człon, "House", symbolizuje miejsce, z którym jesteśmy związani, gdzie możemy czuć się sobą. Miejsce, gdzie spotykają się rodziny i dokąd zapraszamy przyjaciół i gości jako gospodarze" - tak Rupert Simoner uzasadnia decyzję dotyczącą nowej nazwy marki, mimo że grupa nie prowadzi obecnie hotelu w samym Wiedniu.
Prezes Vienna House Rupert Simoner wraz z Martinem Ykemą, dyrektorem ds. operacyjnych i Johanną Weichselbaumer, dyrektor ds. finansowych, wspólnie analizują ubiegły, intensywny rok, snując jednocześnie szereg planów na przyszłość. "W roku 2015 zdefiniowaliśmy się na nowo - proces ten rozpoczęliśmy od wewnątrz. Zainwestowaliśmy w nowoczesne technologie, zaangażowaliśmy we wszystko naszych pracowników i wypracowaliśmy strategię marki. Proces ten dobiegł obecnie końca - wkraczamy teraz w fazę wdrożenia. Dysponujemy solidnym fundamentem i nowym pozycjonowaniem. Obieramy kurs na Europę, lecz idea ekspansji w innych kierunkach, takich jak Ameryka Północna czy Bliski Wschód, również nie jest nam obca"
Kolejną kwestią, na której w roku 2016 firma skupi swoją uwagę, jest tzw. Employer Branding. Pracownicy będą mieć dostęp do wielu programów szkoleniowych. Poza programem zarządzania talentami "Victor", Vienna House Academy proponuje ponad 60 szkoleń w dwunastu dziedzinach, jak również kursy eksperckie prowadzone we współpracy z doświadczonymi organizacjami z różnych krajów. Niebawem wprowadzona zostanie nowoczesna platforma treningowa do tzw. micro-learningu. Treści w małych porcjach będą przesyłane bezpośrednio na smartfony pracowników.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Vienna House wkracza na rynek hotelarski
[2016-02-04 14:52 159.205.219.*]
Kiepska zmiana. I tyle odpowiedz »
Dział hotele, pensjonaty:
50 lecie marki ważnej dla światowego
Enoturystyka rozwija się w
Starsze aktualności:
Oburzenie na ceny biletu na Wawel, ale czy
TSUE: Przewoźnik odpowiada za nienależyte udzielenie pierwszej
Ankieta KE dla
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
O czym dyskutowano na XXVII Forum Turystyki w Krakowie?
Jak kształtowała się sprzedaż w ostatnim tygodniu?
Nowy dyrektor sprzedaży w Prestige Tours
TFG: jak definiować kraje pozaeuropejskie?
W centrum Krakowa powstaje nowa restauracja McDonald`s
Jesteś przewodnikiem turystycznym? Zyskaj nowych turystów całkowicie za darmo
Ministerstwo Finansów nie zamierza zmieniać przepisów dla biur
Znamy wyniki 12. edycji plebiscytu `Najlepsza Linia Lotnicza`
Nagrody branży eventowej rozdane
Orbis podsumował miniony rok. Jakie wyniki osiągnął?
Coraz większa liczba polskich narciarzy spędza ferie zimowe w Alpach
Nieudany start samolotu. Kilkanaście osób rannych.
DZT rozpoczyna promocję turystyki przyrodniczej