Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds.turystyki - biuro podróży w...
- Sprzedam pensjonat Rabka Zdrój
- B.P. ITAKA w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- NEKERA - Specjalista Wsparcia Sprzedaży
- Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
- Doradca klienta Biuro Podróży Itaka Kraków M1
- RAINBOW Doradca Klienta
- NEKERA - Flight Specialist
- NEKERA - Product Manager (Warszawa)
- pilot Wiedeń : 31.05-01.06.2024
Zostań brytyjskim agentem
Po ogłoszeniu 2 etapów kampanii marketingowej "Great Britain. You’re invited", narodowa organizacja turystyczna VisitBritain, uruchamia program szkoleniowy dla branży turystycznej "BritAgent". Jego celem jest uporządkowanie podstawowych informacji o Wielkiej Brytanii oraz przekazanie najnowszych informacji, które mają pomoc w sprzedaży tego kierunku. Wśród osób, które zostaną BritAgentem do końca 2011 r. zostanie wylosowana nagroda w postaci wycieczki dla 2 osób do wybranej części Zjednoczonego Królestwa.
Dzięki szkoleniu "BritAgent" certyfikowani agenci nie tylko poszerzą swój zakres wiedzy o Wielkiej Brytanii, ale również jako jedyni będą mogli brać udział w wydarzeniach B2B organizowanych przez VisitBritain oraz tylko oni będą otrzymywać informacje o ofertach promocyjnych, które ułatwią im sprzedaż tego kierunku. Program ten stanowi istotny element naszych starań, by powiedzieć światu, że Wielka Brytania będzie w przyszłym roku miejscem, które należy odwiedzić. Niezależnie od celu podróży, z całą pewnością klienci biur będą znakomicie się bawić w Wielkiej Brytanii. Mamy nadzieję, że program szkoleniowy "BritAgent" stanie się ważnym narzędziem przy organizowaniu i sprzedaży wyjazdów turystycznych do Zjednoczonego Królestwa - tłumaczy Holger Lenz, dyrektor odpowiedzialny za Europę Centralną i Południową.
BritAgent podzielony jest na 5 modułów, z których każdy zawiera test z 10 pytaniami wielokrotnego wyboru:
Moduł 1: Podstawowe informacje o Wielkiej Brytanii
Moduł ten zawiera podstawowe informacje i narzędzia potrzebne, by dokonać rezerwacji i zaplanować podróż do Wielkiej Brytanii. Najważniejsze elementy szkoleniowe objęte tym modułem to planowanie i rezerwowanie transportu oraz zakwaterowania; opisy obowiązkowych atrakcji turystycznych dostępnych w Wielkiej Brytanii; sugestie gastronomiczne.
Moduł 2: Cel - Wielka Brytania
Moduł ten zawiera opisy poszczególnych krajów składających się na Wielką Brytanię. Pozwala uzyskać dokładniejszy wgląd w różnice i oferty każdego regionu. Daje solidne podstawy znajomości Wielkiej Brytanii. Dzięki temu modułowi BritAgenci mogą planować trasy podróży dopasowane do zindywidualizowanych potrzeb poszczególnych segmentów rynku.
Moduł 3: Doświadcz Wielkiej Brytanii
Moduł ten opisuje niepowtarzalne doświadczenia, które odpowiadają specjalnym zainteresowaniom i zróżnicowanym stylom życia podróżujących.
Moduł 4: MICE
W tym module BritAgenci poznają rynek MICE w Wielkiej Brytanii i dowiedzą się, gdzie znaleźć obiekty oraz dostawców MICE oraz uzyskają informacje, jak organizować udane eventy w Wielkiej Brytanii.
Po ukończeniu modułów 1,2,3 oraz 4 z wynikiem przynajmniej 80%, uczestnik ma możliwość rozpoczęcia ostatniego, specjalnego modułu 5:
Moduł 5: Great Britain. You’re Invited. Londyn 2012
W tym module znajdują się informacje na temat tego, co podróżujący będą mogli zobaczyć i w jaki sposób będą mogli spędzić czas w Wielkiej Brytanii w 2012 r.
Uczestnicy programu uczą się i osiągają postępy we własnym tempie aż do momentu uzyskania certyfikatu i statusu BritAgenta. Keith Beecham, Dyrektor ds. Rynków Zagranicznych VisitBritian dodaje: Moduły programu BritAgent oferują uczestnikom nie tylko najważniejsze dane o Wielkiej Brytanii i wskazówki praktyczne, ale również porady, jak dopasowywać ofertę do indywidulanych preferencji podróżującego. Tego rodzaju inwestycja w szkolenia i podnoszenie umiejętności jest dowodem zaangażowania VisitBritain na rzecz wsparcia dla branży turystycznej i odzwierciedla znaczenie turystyki dla Wielkiej Brytanii.
Dodatkową zachętą wzięcia udziału w programie "BritAgent" jest możliwość zdobycia wyjątkowych nagród. Wśród uczestników programu, którzy zarejestrują się na www.britagent.com i zostaną BritAgentem do końca 2011 r. zostanie wylosowana nagroda w postaci wycieczki dla 2 osób do wybranej części Zjednoczonego Królestwa. Będzie to zatem kolejna okazja do odwiedzenia ulubionego zakątka Wielkiej Brytanii lub okazja do poznania nowego, jeszcze nie znanego. Dla pierwszych 20 polskich BritAgentów VisitBritain przygotowało również 20 toreb i 20 kubków olimpijskich - zachęca Joanna Sosnowska, przedstawicielka VisitBritain na Polskę.
W roku 2010 Wielka Brytania była szóstym najchętniej odwiedzanym celem zagranicznych podróży turystycznych (dane UNWTO). W zeszłym roku Wielką Brytanię odwiedziło 29,6 miliona turystów, którzy wydali tam ok. 16,7 miliarda funtów. Stany Zjednoczone nadal stanowią największy rynek turystyczny dla Wielkiej Brytanii - jego wartość jest niemal dwukrotnie wyższa od innych, a amerykańscy turyści wydali tu w zeszłym roku 1,2 miliarda funtów. W ostatnich dziesięciu latach odnotowano znaczący wzrost wartości rynków turystyki przyjazdowej, na przykład wartość rynku francuskiego wzrosła o 456 mln funtów, a australijskiego - o 424 mln funtów. Chociaż sumy te są stosunkowo niewielkie w kategoriach bezwzględnych, w ubiegłej dekadzie zaobserwowano znaczący wzrost wydatków części rynków wschodzących, na przykład Indie zwiększyły wydatki o 168%, Chiny o 119%, a Brazylia o 84%. Według prognoz VisitBritain, w latach 2008-2014 liczba przyjazdów z Chin wzrośnie o 89%, z Indii - o 29%, a z Rosji - o 24%. W 2010 roku 1,101, 000 Polaków odwiedziło Wielką Brytanię. Polska plasuje się obecnie na dziewiątym miejscu w rankingu rynków przyjazdowych i stanowi 3,7 proc. wszystkich przyjazdów do Wielkiej Brytanii.
Więcej informacji na temat programu "BritAgent" można znaleźć na stronie www.britagent.com
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dział targi, konferencje, workshop:
Nowe Trendy w Turystyce już za
POT uhonorowała Ambasadorów Kongresów
Starsze aktualności:
Sezon nad morzem nie jest
Jak sprzedawać w trudnych
eSky chwali system NDC
Chorwacja chce jeszcze więcej
ERIF BIG straszy klientów biur
Join Up! Polska uruchamia sprzedaż samych
Wzrost płacy minimalnej uderzy w hotelarstwo i
Programy wsparcia dla
Pasażerowie opóźnionego samolotu sami wykupili nocleg. Przewoźnik powinien to
Ecco Travel wraca z chińską
Travelplanet - co kupowali turyści
Turyści nie odwracają się od biur
Neckermann rozpoczął sprzedaż zimowej oferty
Nawet milion piłkarskich turystów
Czwarta gwiazdka dla warszawskiego Hotelu Gromada
Jak się kształtują ceny zimowych wyjazdów?
Gessler wybierze Polskie Smaki
Terroryści niszczą starożytne zabytki
Prokuratura wszczęła śledztwo ws. Michała Tuska
Co zrobić, jeśli biuro podróży bankrutuje?
Emirates - inauguracyjny rejs do Bagdadu
Pięć nowych rodzajów biletów w Finnair
Muzyka bez ZAIKS, ZPAV, STOART i SAWP