Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Rezydent Hotelowy
- SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I CONTENT MARKETINGU
- Specjalista ds.obsługi posprzedażowej Wrocław
- pilot Bawaria
- PILOT NA JAPONIĘ na przełomie kwietnia/maja 2026
- B. P. Okno na Świat (Warszawa) - Specjalista ds....
- Specjalista ds. Turystyki w salonie Wakacje.pl
- Specjalista ds turystyki - Stargard
- Specjalista / Specjalistka ds. turystyki
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej -...
Festiwal Restaurant Week trwa
W dniach od 11 do 17 maja br. w wybranych miastach Polski odbywa się festiwal gastronomiczny "Restaurant Week". W tym wydarzeniu uczestniczy około 40 warszawskich lokali, a także kilkadziesiąt restauracji na terenie Krakowa, Trójmiasta, Wrocławia i Poznania.
Festiwal, to dobra okazja dla miłośników kuchni i nie tylko do spróbowania przygotowanych specjalnie na tą okazje dań i do spędzenia czasu w miłej atmosferze ze znajomymi. To także szansa na poznanie cenionych polskich restauracji w lepszej cenie. Menu festiwalowe składa się z trzech części: przystawki, dania głównego i deseru w cenie 39 zł. Jest to szansa na pełne, trzydaniowe doświadczenie restauracyjne w promocyjnej cenie, gdyż rzadko zamawiamy aż trzy dania, a dzięki nim każda restauracja może naprawdę opowiedzieć swoją historię - mówi organizator Restaurant Week.
Jeśli chodzi o warunki finansowe to od kwoty 39zł za osobę, organizator akcji pobiera 20% prowizji plus podatek VAT. Zatem finalnie restaurator otrzymuje nieco ponad 29zł od osoby. Na stronie akcji !http://restaurantweek.pl widać także, iż restauratorzy mają prawo do określenia minimalnej liczby osób przy stoliku, co wydaje się być równie ważne.
Organizatorzy proponowali restauratorom:
- centralny system rezerwacyjny, obsługiwany przez profesjonalne biuro tworzący tzw.
sloty, czyli 90-minutowe wizyty w restauracji, - możliwość wyboru stolika na konkretną liczbę osób i wybraną godzinę,
- 15 minutowe przerwy pomiędzy rezerwacjami na przygotowanie stolików,
- własny system opłat online,
- pomoc w wytworzeniu menu festiwalowego,
- materiały promocyjne (ulotki, plakaty).
Pierwsza edycja wydarzenia pod nazwą Warsaw Restaurant Week(end) cieszyła się dużym powodzeniem. W ciągu trzech dni w festiwalu wzięło udział około 10 tysięcy osób. Tak dobra frekwencja zachęciła organizatorów do przygotowania kolejnych edycji eventu.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Nad Bałtykiem Święta szansą na dobry koniec
Nowe wpisy na Liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
Dofinansowanie projektów
Zakaz reklamy piwa uderzy nie tylko w branżę piwowarów. Ucierpi też
Dział dla turystów:
Nowe połączenie z Kraków
Zamek Królewski na Wawelu podsumowuje
Jak sprzedają się przyszłoroczne oferty w
Starsze aktualności:
Picie na stokach potępiane
ACI EUROPE: Potrzebujemy zabezpieczenia przyszłości
POLREGIO przewiozło ponad 100 mln
Gdzie Polacy latali samodzielnie w
ETC publikuje wskazówki dla zrównoważonej
Accor ułatwia rezerwacje
Turystyka wspiera 33 finał
Gdańsk Europejską Stolicą Kultury
POT przyznała rekomendacje na lata
Niemcy podsumowują sezon turystyczny
Sieć Focus Hotels otworzy nowy obiekt w Białymstoku
Krakowscy restauratorzy protestują
Pociągi na trasie Kraków-Tarnów pojadą szybciej?
Spadają cen przelotów w tanich liniach na kierunkach turystycznych
Przewoźnik lotniczy rozszerza flotę samolotów
BALKAN EXPRESS- wczasy w Grecji
Sieć Hilton Worldwide rozszerza swoją obecność w Polsce
Adam Korol ministrem sportu i turystyki
Na co zwracać uwagę zawierając umowę leasingu?
Sindbad rozbudowuje sieć połączeń na Ukrainę
Wojciech Fedyk odwołany z Polskiej Organizacji Turystycznej.
Niemiecka turystyka przyjazdowa z rekordem
Szkolne i studenckie stołówki pod lupą Inspekcji Handlowej
Zakończono tegoroczną edycję Merigo Meeting Tour
Które miejsca zostały nominowane do konkursu `7 nowych cudów Polski`?
TPN zamyka szlaki dla narciarzy
Nicolas Sarkozy został szefem działu w AccorHotels
MSW Bułgarii zaostrza procedury bezpieczeństwa na lotniskach
