TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

FITUR 2004

Największe międzynarodowe targi turystyczne na rynku hiszpańskim, FITUR 2004 zakończyły się 1 lutego. W tegorocznej edycji targów wzięło udział 11 000 firm turystycznych ze 170 krajów.


Według hiszpańskiego ministra gospodarki ta impreza stała się drugimi pod względem ilości uczestniczących w nich podmiotów i znaczenia handlowego targami na świecie. Polską ofertę turystyczną zaprezentowała Polska Organizacja Turystyczna wspólnie z Wydziałem Ekonomiczno-Handlowym Ambasady w Madrycie. Nasze stoisko zostało wysoko ocenione i ciepło przyjęte przez zwiedzających.

Targi FITUR trwały od 28 stycznia; dzień wcześniej odbyła się przygotowana przy udziale Wydziału Ekonomiczno-Handlowego Ambasady Polski w Madrycie prezentacja polskiej oferty turystycznej dla hiszpańskich dziennikarzy. W dniu otwarcia targów POT zorganizował także konferencję prasową, której uczestnicy otrzymali materiały z ofertą turystyczną naszego kraju, oraz polskie jabłka.
Polscy touroperatorzy doceniają znaczenie rynku hiszpańskiego, kraj ten staje się dla wielu priorytetowym rynkiem.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
międzynarodowe targi turystyczne na rynku hiszpańskim FITUR w Hiszpanii Hiszpania oferta turystyczna Polski POT Polska Organizacja Turystyczna Ambasada w Madrycie rynek hiszpański atrakcje turystyczne walory zabytki w Polsce




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję