Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Pilot-przewodnik Berlin
- Specjalista ds Turystyki
- Specjalista/Specjalistka ds. turystyki
- Pilotaż 4 grup
- Poszukujemy pilota do Włoch 08-16.07.2025
- Poszukuję zdalnego stażu specjalisty...
- Wakacje.pl Kraków
- Pilot wycieczki 30.06 Czarnków i Goraj
- Pilot Wycieczek Degustacyjnych (piwo / wódka /...
- PILNIE - specjalista ds. turystyki


Zobacz także
Karta pokładowa może wystarczyć do wykazania potwierdzonej rezerwacji na lot
Ostatni lot czeskiego przewoźnika
KE wszczyna dochodzenie w sprawie pomocy dla Lufthansy
Skytrax wybrał najlepsze linie lotnicze na świecie
ECTAA domaga się wprowadzenia ochrony na wypadek bankructwa linii lotniczych
Internetowa karta pokładowa - nowe narzędzie Lufthansy
Linie lotnicze Lufthansa wprowadzają na warszawski rynek narzędzie internetowe, które ma ułatwiać odprawę pasażerską.
Pasażerowie jadący tymi liniami z Warszawy będą mogli samodzielnie wydrukować swoją kartę pokładową z dowolnego komputera. Usługa ta dotyczy także pasażerów podróżujących z dodatkowym bagażem do nadania. Jednak aby skorzystać z internetowej karty pokładowej trzeba posiadać elektroniczny bilet Lufthansy etix®.
Procedura jest bardzo prosta. Na stronie internetowej Lufthansy w zakładce odprawa online trzeba się zalogować wpisując dane: numer karty oraz nazwisko, na które został zarezerwowany bilet. Po wyborze miejsca w samolocie, na monitorze pojawi się okno z kartą pokładową, którą należy wydrukować. Taka karta ma kod paskowy potwierdzający autentyczność dokumentu. Elektroniczna karta pokładowa udostępniona jest dla prawie 300 połączeń lotniczych Lufthansy. Korzystać z niej można na wszystkich rejsach krajowych w Niemczech oraz na rejsach do większości portów docelowych w Europie. W tym roku linie planują rozszerzyć usługę na loty w całej siatce połączeń.
Nowa usługa przewoźnika pozwala na dużą oszczędność czasu dla turystów. Pasażerowie nie muszą teraz przyjeżdżać na lotnisko 2 godziny wcześniej, bo mogą wszystkie dokumenty do odprawy przygotować samodzielnie w domu. Usługa jest odpowiedzią przewoźnika na potrzeby klientów, którzy oczekują szybkiego i komfortowego dotarcia do celu.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Rainbow celuje w segment
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Dział dla turystów:
Oszuści sprzedający fałszywe bonu turystyczne
Nowy nabór do konkursu prac
NIK: PAŻP niewystarczająco zapewniała bezpieczeństwo ruchu
Starsze aktualności:
Rzeczniczka MŚP apeluje o podniesienie kwoty limitu zwolnienia z
Kraków powołał nocnego
Rosną przychody greckich firm
Ogrody Łazienek Królewskich częściowo
Austriacka turystyka wychodzi z propozycją do
Nowa atrakcja turystyczna w
PPL: Polskie lotniska poradziły sobie pomimo awarii systemów
Miliony pasażerów przewiezionych przez PKP Intercity w II
Na co zwrócić uwagę wybierając polisę turystyczną w
Wielkopolska stawia na
Co przyciąga arabskich turystów do
Sphinx zdobył "Koronę Turystyki 2010"
Samolot Centralwings Wrocław-Dublin lądował awaryjnie
Zasady przewozu bagażu: nowa polityka bagażowa Air France i KLM
Krakowski Kazimierz i Podgórze w serii Genius loci Bezdroży
Coraz więcej chętnych na naukę latania
Hotel WKS Śląsk we Wrocławiu - zmiana właściciela
Awaria systemu na przejściu w Kudowie, autokary kierowane są do Boboszowa
ANA debiutuje na polskim rynku lotniczymi
Wizy do Kanady nadal obowiązkowe dla Polaków
Islandia: wypadek autokaru z Polakami
Kraków - prawie jak Praga i Budapeszt!
Ministerstwo Transportu chce wspomóc rozwój lotnictwa cywilnego!